'Goedemorgen pretty' Ik voelde een arm om mij heen en hoe een lichaam zich tegen de mijne aandrukte. 'Fuck, ik moet naar huis' zei ik zacht. Ik schoot overeind en greep m'n kleren bij elkaar. 'Iv' hoorde ik Niall zeggen. Ik trok m'n jurkje aan en rende het schuurtje uit naar huis toe. 'Fuck, fuck, fuck' riep ik uit terwijl ik door hun rende. 'Iv?' De stem herkende ik uit duizenden, de dag dat ik die stem niet zou herkennen lag ik waarschijnlijk onder een steen. Ik draaide me om en keek in zijn mooie groene ogen. Ik rende straal langs hem heen naar boven en sloot mezelf op in de badkamer. Ik zette de douche aan en de tranen stroomden over mijn wangen. Hoe kon Harry terug zijn? Voelde hij aan dat ik de nacht door had gebracht met Niall? Ik was blij dat het bij een kus was gebleven en dat hij snapte dat ik niet verder wou gaan. Ik voelde me misselijk. Dit was niet wat ik verwacht had. Ik trok m'n jurkje over m'n hoofd en stapte onder de douche. Mijn tranen vermengde zich met het zuiveren water. 'Ivy doe open' Er klonk gebons op de deur en ik liet me naar beneden glijden. Het leek wel of mijn wereld instortte, opnieuw en opnieuw. Ik hield van Harry, dat deed ik echt maar ik kon hem toch niet zo vergeven? Hij had mij verlaten, en dat vond ik nog niet het ergste. Hij had LOU verlaten, zijn eigen kleine prinsesje. Hoe kon hij het maken? Het volwassen leven was niks voor mij. Ik kroop de douche uit en trok het kastje open waar ik Harry's belachelijke dure champagne vond. Met een hoop gekraak en ellende vloog de deur open. Harry kwam binnenlopen, de tranen stroomden over zijn wangen en ik stond op. 'Wat doe je?' vroeg ik boos. 'Wat doe jij?' vroeg hij terug. 'Wat ik doe?' vroeg ik hysterisch, 'Jij verliet me, jij liet mij alleen met de kleine Harry, en dan vraag je wat ik doe? Jij had de keuze om te blijven maar JIJ koos ervoor om mij te verlaten, om onze kleine meid te verlaten'. Hij sloot de deur achter zich dicht en kwam op me aflopen. Ik sloeg een paar keer om me heen en schreeuwde dat hij van me af moest blijven. Nee, ik wou niks meer met hem te maken hebben. Hoe had hij het kunnen doen? Hoe kon hij? Zijn sterke armen hielden me vast en ik kon geen kant meer op. Mijn hart brak en alles kwam eruit. Mijn spieren veranderden in een grote drap en ik zakte lichtjes weg. Harry liet zich zakken en hield mij stevig in zijn armen. Hij greep een handdoek en sloeg die om mijn naakte lichaam heen. 'Ik kan het niet alleen Harry' snikte ik, 'Ik kan niet meer sterk zijn of doen alsof het me niet boeit, ik ben op, kapot'. Mijn ademhaling stokte en Harry drukte een kus op mijn voorhoofd. 'Rustig Ivy' zei hij zachtjes. In stilte, met het kletsende water van de douche op de achtergrond, staarden we voor ons uit. Het voelde fijn om weer in zijn armen te liggen, beschermend alsof mij niks kon gebeuren. 'Ik deed alles om jou en Lou te beschermen' begon Harry zachtjes, 'De laatste keer dat ik jou zag in het ziekenhuis had ik nog onafgemaakte zaken die ik graag wou afronden en ik verdween vroeg in de ochtend. We zijn ondertussen bijna een jaar getrouwd en het duurde misschien lang voordat ik je weer zag maar het is nu wel rond'. Hij greep uit zijn zak een sleutel en handde hem over na mij. 'Ivy Lou Resort' zei hij zachtjes, 'Speciaal voor mijn kleine schatjes, en ik wil dat jij hem vandaag opent'. 'Misschien had je niet terug moeten komen' zei ik zachtjes tegen Harry, 'Ik ben moe van het verdrietig zijn en anders wel om het boos zijn'. Ik deed mijn best om het allemaal niet te vergeten wat hij mij had geflikt, ook al was het voor mijn eigen best wil. 'Je denkt niet helder Ivy' zei Harry terug. Ik viel stil en keek hem aan. Voor de zoveelste keer vulden mijn ogen zich weer met tranen. 'Ik heb tijd nodig Harry' zei ik, 'Desnoods slaap ik een week bij Kayla'. 'Ik slaap wel in de schuur met Niall' zei Harry, 'Ik hoop dat je een leuke avond had gister'. Ik knikte en keek hem aan. 'Wat moest ik dan doen Harry? Eeuwig wachten tot jij terug komt terwijl ik geen bevestiging heb of jij uberhaubt wel terug zou komen?' vroeg ik. Hij schudde zijn hoofd en stond op. 'Ik laat je met rust' zei hij. Hij zette me op de grond neer en zonder verder nog wat te zeggen verliet hij de badkamer.
Harry:
'Hoe kon je Harry?' Niall keek me woedend aan en ik slikte de brok in mijn keel door. 'Luister Ni' zei ik, 'Ik heb alles gedaan voor Ivy, oké?'. Hij keek me ongelovig aan en ging zitten. 'En dan denk jij dat ik jou mijn schuur afsta?' vroeg Niall. 'Je bent gewoon jaloers' zei ik, 'Ik heb je gister gezien met Iv, ik heb het altijd geweten Niall'. Het viel even stil tussen ons en Niall ging zitten. 'Je hebt gewoon geluk Harry' zei hij zuchtend, 'En ik heb een leuke avond gehad waarvan ik had gehoopt dat er meerdere kwamen'. Ik dacht terug aan de afgelopen maanden. Ik was zeker een half jaar weggeweest tegen mijn zin in. Een maandje voor Lou's verjaardag begonnen de dreigingen. Ze dachten zo Ivy te kunnen lokken in hun 'val'. Ze dreigden Lou iets aan te doen als ik niet mee kwam dus ik had alles opgegeven om het leven van mijn dochtertje te redden. Nadat Laura oog in oog had gestaan met Ivy was het voor haar goed geweest en had ze mij laten gaan. Met het geld had ik een leuk resortje gekocht op de Malediven die ik naar mijn twee schatjes had vernoemd om het toch nog deels goed te kunnen maken. Nate had ik op de hoogte gehouden en die had ervoor gezorgd dat ons huis in Ibiza in de verkoop ging. Mijn hart brak toen ik met de sleutel voor de deur stond, wachtend tot Ivy thuis kwam en hoe ik zag dat Niall haar 'zijn gehucht' in tilde.
Er klonk een zacht klopje en ik keek op. De deur ging open en een zoete geur kwam binnen. 'Harry?' Daar stond ze dan, gekleed in mijn shirt met haar pantoffels eronder waar ze gek op was. Ze had haar armen beschermend om zich heen geslagen en ik staarde naar haar. Oh wat had ik haar gemist.. De mascara had een soort slakkenspoor achtergelaten op haar gezicht en haar ogen waren dik en opgezwollen. Ik kon wel janken, zo klote voelde ik me. Ik stak mijn hand naar haar uit en haar zachte kleine hand pakte mij vast. Ik trok haar op schoot en in stilte nam ik haar in mijn armen. Ik rook de geur van alcohol en zuchtte even. 'Ik ben bang' zei ze zachtjes. Ik streelde haar zachte blonde haar en gaf haar een kus. 'Mijn buik schreeuwt als ik je zie Harry' zei ze, 'Ik wil niet meer pijn dan dat ik al heb gehad, ik kan niet teveel hopen want onze hallo eindigt toch met een vaarwel'. Ik onderbrak haar door mijn lippen op de hare te drukken. Ik voelde haar lichaam schokken en de warme tranen over mijn wangen stromen. Ik verwijderde mijn lippen van de hare en keek haar diep in haar mooie blauwe ogen. 'Iv, ik ga nergens meer heen' zei ik zachtjes, en deze keer meende ik het.
JE LEEST
History ~ Dutch 1D Fanfic
FanficIk rende door het zachte zand heen, de adrenaline stroomde door mijn lichaam heen en ik klauterde de duinen in. Hoe had het zo ver kunnen komen? Mijn voet gleed weg en ik greep me vast aan een wortel van een struik. Ik trok mezelf omhoog en rende ve...