Sevilmek,sevilmemek...Öyle baktı ölü sevgilisine.Kararsızdı.Stiles'a aşık olursa Thill'e ihanet edecekti.O an ikiye bölündü.Kalbi,mantığı.Çelişiyorlardı.Stella,bunu beceremeyecekti.O kolay pes ederdi.Yaşlar süzüldü gözlerinden.O korkaktı belki de.Duygularını ifade edemezdi.O...Ezikti.Hep ezik kalacaktı.Ama Thill onu böyle sevmiş ve çok koruyamamıştı sevgilisini.Şimdi Stella korumasızdı.Sanki o an damarlarından kan yerine hasret akıyordu.Buna karşı koyamıyordu.Soğuk bedenine baktı sevgilisinin.Bir daha öptü mor dudaklarından.Sonra tekrar baktı.Baktı,baktı..."Özür dilerim..." dedi titrek sesiyle."Ama..."O an göklere baktı kısa süre.Buğulu gözlerle rutubetli tavanı incelerken üzüldü sevgilisine.O ölü bedeniyle bu rutubetli yerde mi kalıyordu?Kalmamalıydı.Bu kadar önemserken ölü sevgilisini nasıl da âşık olmuştu Stiles'a?Bunu nasıl yapacaktı?Tekrardan yere indirdi bakışlarını.Sonra tekrar özür diledi.Yapamadı.Yapamazdı.Her zaman ki gibi başarısız olmuştu bu denemesi de.Thill onun için çok çok özeldi.Bunu yapamazdı ki...İşte o zaman kalbine üstü açık bir yemin etti.Söz verdi,kilitledi gönlünü.Onun tek aşkı Thill'di.Bu söze uymayacağını bilse de konu Thill olunca iki buçuk saniyeliğine bile olsa söz geçirirdi kalbine.Çünkü,o iyi bir kızdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Breath||Dylena
Hayran KurguBırak beni okyanusa Stiles.Zaten gözünde hiçbir değerim yok.Bari mavi içinde huzurla öleyim.Tutma elimden,it beni.At uçurumdan.Nefes almamı sağla sadece.