Multimedya-Ege Dinçer
- - -
Gözlerimi açtığımda hava yeni yeni aydınlanıyordu. Her zamanki gibi yorganıma sarılmış bir
halde uyanmıştım.Yatakta bağdaş kurarak sırtımı başlığa yasladım. Uykum olduğu halde
uyuyamıyordum.Yatağın yanındaki komodinde duran telefonumu alıp kurcalamaya başladım. Çok sıkılmıştım. Oflaya oflaya yataktan kalktım ve camın önündeki minderlerin üzerine oturdum. Hava çok güzeldi.
Yerimden kalkarak odanın çıkışına yöneldim. Merdivenleri inerken gözüme Serkan'ın odası takıldı. Ses geliyordu. Odasının önüne gelerek kapıyı dinledim. Şarkı söylüyordu. Kapıyı tıklattım ve 'gir' sesinden sonra kapıyı açtım. Yatağının üzerinde bağdaş kurmuş şarkı
söylüyordu. Yanına gittim ve yatağının ucuna oturdum. Sesi pürüssüzdü. Yüzünde anlam veremediğim bir ifade vardı.Şarkının sözleri bittiğinde konuşmaya başladım.
"Ne oldu sana be. Ne bu depresyon havaları. " söylediğim şeye gülümseyerek karşılık verdi.
"Anlatsam anlar mısın?" gözlerimi devirdim ve
"Ben salak mıyım Serkan?" dedim.
"O anlamda demedim. Bilmezsin sen böyle işleri ondan. "
Serkan'a ne olduğunu anlamıştım ama yinede sordum.
"Aşık mısın?"
"Çok .. Ama anlamıyor Doğa. Gözünün önündeyim ama görmüyor beni. "
"Haklısın anlamam ben böyle şeylerden ama yinede bir iki şey söylemek istiyorum. " elimi omzunun üzerine koyarak devam ettim "sen hep sev tamam mı canımın içi. Yarı yolda bırakma. Git sevginin pesinden. Hatta sen söyle anlamıyorsa. Git sarıl. Seni seviyorum de ama pes etme. Söylediklerimi göz ardı etme olur mu?"
"Emrin olur cüce. Hadi gel sana bir şey göstermek istiyorum. " elimi tutup beni odadan dışarı sürükledi. Artık alışmıştım. Sanki ayaklarım yokmuş gibi sürüklüyordu beni.
Merdivenlerden aşağı indiğimizde Serkan bir yere doğru ilerledi. Evin bir kat daha altına indiğimizde gözlerim yuvalarından fırlayacak sanmıştım. Serkan açılan ağzımı eliyle kapatıp müzik aletlerinin yanına ilerledi.
Ankara'da bir müzik grubundaydım. Bateri çalıyordum. Serkan bana gülümseyip konuşmaya başladı.
"Bizimde bir müzik grubumuz var. Sende iyisin bu işte. Ben diyorumki.. Bizim sözcümüz gruptan kısa bir süre önce ayrıldı. Bu yüzden sen olsan? Yani sesin güzel şarkıda söylüyorsun. Yeni solist sen olurmusun cüce?" Serkan sözlerini uzattıkça benimde yüzümdeki gülümseme
büyüyordu. Koşarak Serkan'ın boynuna doladım kollarımı."Deli misin? Her şeyden çok isterim. "
Serkan da benim bu tepkime memnun bir şekilde kıkırdayıp yanağıma bir öpücük kondurdu.
"Tamam o zaman. Bugün seni bizimkilerle tanıştırırım."
"Tamam ama ben çok acıktım ya. " dedim ve gözlerimi mümkün olduğunca masum bir hale getirmeye çalıştım.
"Tamam gel hadi. Sana muhteşem kreplerimden yapayım. " kolunu omzuma attı ve merdivenlere yöneldi.
- - -
Mutfağa geldiğimizden beri Serkan bir şeylerle uğraşıyordu. Bende onu izlemekle meşguldüm.
Doğrusu hiç yardım edesim yoktu. Hala yorgundum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son Nefesim
Teen Fiction(27.03.2016 başlangıç tarihidir) - - - Hiç yok olduğunuzu düşündüğünüz bir zamanda yeniden varoldunuz mu? Hayatın bana gülümsemeyişine alışmışken bambaşka bir yaşamın içinde bulmuştum kendimi. Nereden bilebilirdim ki farklı bir şehirin hayatımı de...