Tugce
"Ben yaptim"
Emre yalan söylüyordu. Ama yapamazdı. Benim için....
"Hayır yalan söylüyor!"
"Ben yaptim!"
"O yapmadi beni korumak için söylüyor ben yaptim!"
"Tamam karakolda tartisirsiniz. Arkadaşı da alalim"
Diyerek Emre yi gösterdiler. Beraber polis arabasına bindik. Bir poliste Emrenin arabasını sürüyordu.Bir süre sonra karakola gelmiştik. Polisler bizi indirdi ve iceri girdik. Bizi bir odaya geçirdiler. Sandalyelere oturduk. Sonra iceri bir adam girdi. Tanımıyordum. Ama serseri ve tehlikeli bir tipi vardı.
Oda tam ortadaki koltuğa oturdu."Amirim ikiside suçu üstleniyor"
"Şimdi hallederiz. Ne de olsa sahidimiz var"
Diyerek adamı göstermişti eliyle."Simdiiiii kim vurdu? Soyle"
Dedi adama. Adam bana bakti ve 'kız yapti' dedi.Amir bana bakti ve 'sen mi yaptın?' Diye sordu. Kafamı olumlu anlamda salladim. Sonra Emre hariç herkesi dışarı yolladı.
"Neden yaptın böyle bisey kizim he?"
Gözlerim dolmaya başlamıştı.
"O adamlar benim Abi mi kacirdilar. Aslında sizin onları hapse atmanız lazim. Bende telefondan bir programla abimin yerini buldum. Gittim tek başıma. Tam kurtaricakken onu bir adam geldi iceri. Bana yaklaşmaya başladı. B-Ben k-korktum.....çok"
Gozleriminden yaşlar sakince akmaya başlamıştı.
"Üstüme gelmeye b-asladi. Bende masadaki si-..lahi aldim-"
"Tamam kizim"
"Ben dayanamam orda"
"Ona hakim karar verecek ama herşeyi anlatman lazim. Ceza verilse bile kisaltilir"
"Emre?"
"Tamam bak korkma ben Aliyi ariyorum"
Diyerek odadan çıkmıştı.Ali
Telefonumun calmasiyla dusuncelerimden ayrilmistim. Baktığımda Emreydi. Sesimi düzeltip telefonu açtım.
"Efendim Emre?"
"Ali ben çok üzgünüm"
"Kötü bisey mi oldu?"
"Biz Tugceyle karakoldayiz"
"Ne?"
Hızla oturduğum banktan kalktim ve sakin olmaya çalıştım.
"Emre ne diyorsun sen?!"
"Çok özür dilerim ama-"
"Ben sana gidin demistim!"
"Uzgunum"
"Konum at bana"
Diyerek telefonu yuzune kapattım. Arabaya giderken konum gelmişti. Hemen arabama binip gaza koklendim ve karakola gittim.Vardığımda hemen iceri girip Emreyi aramaya basladim. Koridorda ilerlerken Tugceyle bi odadan çıkarken görmüştüm. Hemen koşarak Tugceye sarildim.
"Tugcem"
"Abim"
Ağlıyordu. Cunki korkuyordu.
Ondan ayrıldım ve göz yaşlarını sildim."Sitt korkma tamam mi? Gecicek hersey"
"Direk mahkemeye gidiyormusum"
"Ne?"