- A to dziwne.. - westchnąłem ze zdziwieniem.
- Coś się stało? - spytał Matt.
- Można powiedzieć, że tak.. Dostałem sms'a od numeru prywatnego.
- Przeczytaj mi go..
Treść wiadomości brzmiała tak - Hej Kochanie 😏 Tu twój koszmar. - była dosyć dziwna i nie ukrywałem zdziwienia twarzy.
- Kurde chłopie, co ja teraz mam zrobić? - spytałem przyjaciela, który było widać, że się jąka.
- Ym, no stary w tym momencie to ty mozesz tylko czekać, aż ten numer napiszę do Ciebie sms'a, bo ty nie możesz napisać.. chyba, że jest taka możliwość. Lecz niestety w to wątpię.
- Hmm.. racja. Dobra ja lecę do domu, bo mama kazała wrócić mi dziś wcześniej. Do jutra stary! - powiedziałem Matt'owi wstawać z ławki.
- Okej, do jutra. - odpowiedział.
Ruszyłem w stronę domu, gdy nagle znów dostałem sms'a. Był on na szczęście od mamy.Od: Mama:
Bądź za 10 minut w domu, przyjeżdża moja koleżanka z córką i mężem na wspólną kolację. Musisz się przygotować.Do: Mama:
Już prawie jestem w domu. Ile ta córka ma lat? (oczywiście chciałem, żeby była w wieku mojego barta, czyli 8 lat.)Od: Mama:
Oh, Justin. Jaki ty ciekawy jesteś.. Lorra ma 17 lat.- Cholera! - pomyślałem.
Wchodząc do domu przywitałem się z rodzicami.. i rodzeństwem. Ruszyłem w kierunku swojego pokoju, gdzie przygotowałem ciuchy, które miałem ubrać na dzisiejszy wieczór i poszłem do łazienki. Wziąłem szybki prysznic, umyłem żeby, ułożyłem swoje włosy na żel i popsikałem się moim perfum od Hugo Boss'a. Zszedłem na dół, gdzie mama czekała na gości z niecierpliwością. Nagle po domu rozległ się dźwięk dzwonka do drzwi. Tata otworzył i wpuścił gości. Do domu weszła pani w wieku mniej więcej mojej mamy, mężczyzna troche starszy od kobiety i ich córka, która o dziwo była bardzo ładna. Miała długie, ciemnobrązowe włosy, piękne dość duże, niebieskie oczy i zgrabną talię. Mama zaprosiła gości do stołu i powiedziała wyraźnie - Smacznego! - i rozległa się totalna cisza, gdy każdy zaczął jeść.
------------------------------------------------------
I oto kolejny rozdział ✊ Mam nadzieję, że się podoba. 😏 Mega się starałam 😅 Wszystkim życzę zdrowych i wesołych świąt 💞 Do następnego misiaki 🐙💕
CZYTASZ
Private Number || J.B. ✔
FanfictionJeden sms, a potrafi zmienić wszystko. Oto historia, która odmieniła życie Justina.