První setkání

3.6K 170 8
                                    

Lulu byla moje dobrá kamarádka ze střední, takže jsem u ní měla vždycky volné místo. Samozřejmě to nejlepší. Lulu byla taková ta " drsná" holka, která si dokázala jít za svým. Pamatuju si, když začínala s tímhle lokálem. Musela jsem jí pomáhat se vším. Ani pořádně nevěděla, kam má zavolat. A stejně. Kdyby tam zavolala, tak by čekala další tři měsíce, než by ji vzali v potaz. Naštěstí je tatínek tak známý, že jí udělali hned vše, co potřebovala a ještě se slevou. 

Už jsem zase seděla v autě před barem a užívala si ten pocit, že já takovou frontu čekat nemusím. Jeden z mých bodyguardů  mi otevřel dveře a já ladně vystoupila z auta. Nevím, co upoutalo víc lidi, jestli fakt, že moje těsné šaty odhalují skoro celé moje dlouhé nohy, nebo to, že jsem dcera politika a nebo to, že dcera politika je takhle oblečená a chodí po barech. 

Šla jsem směrem k vyhazovači a cítila na sobě pohledy všech, co stáli v řadě. Chlapi by ze mě nejradši strhali oblečení - které mimochodem nic moc nezakrývalo - a ženy? Ty mohly závistí prasknout. Usmála jsem se na vyhazovače a ten mi jen kývl hlavou na pozdrav a pustil mě dál. Takové štěstí znát majitelku.

Vevnitř už to jelo v plném proudu a já se musela vyhýbat tančícím lidem, jen abych se dostala k baru. Když už jsem se tam konečně dostala, tak jsem tam viděla Lily, která zrovna míchala nějaký drink.

,, Ahoj Lily."

,, Jé ahoj Emm! tebe jsem tu dlouho neviděla."

,, To víš... Taťka byl v Evropě a já měla zákaz jít do klubů. Tak to jdu opravit."

obě jsme se zasmáli.

,, Kde najdu Lulu? Sama bych jí tu asi nenašla."

Lily se ke mně naklonila s šibalským úsměvem na rtech.

,, je ve VIP salónku a balí tam nějakého bohatého chlapa. Ale já jí plně chápu. tak sexy chlapa jsem ještě neviděla a to mám doma Emanuela!"

obě jsme se zasmáli a rozloučily a já se vydala do VIP salónku, kam jsem měla také přístup. U vchodu jsem se zase usmála na vyhazovače, ale tenhle mi úsměv oplatil. Šla jsem po schodech nahoru a viděla plno místností, kde se bohatí bavili, ať chlastáním a nebo šukáním. A to nepřeháním. Šla jsem až nakonec, abych se usadila do mé pohodlné sedačky, jenže ta byla tentokrát plná. Seděl tam nějaký chlap, který by stál za hřích. Vedle něj seděla Lulu a normálně ho hltala pohledem.

,, Ahoj Lulu."

Lulu od něj odtrhla pohled a usmála se na mě. Vstala a vběhla mi do náruče.

,, Jéé ahoj Emm! Konečně je taťulda zpátky, že jsi tu?"

přikývla jsem a prohlédla si toho muže, který zabíral moje místo. Byl velice pohledný. Černé vlasy mu občas padaly do očí a z jeho úsměvu mi vlhly kalhotky. On si mě okatě prohlížel a vůbec mi nedělalo problém, že o tom vím. Pustila jsem Lulu a šla směrem k němu.

,, ehm.. mohl byste prosím vypadnout? zabíráte mi moje místo."

,, nevšiml jsem si, že na něj máte smlouvu."

,, Tak vypadnete nebo ne?"

stála jsem přímo před ním a koukala dolů do těch nádherných šedých očí. Jeho reakce mě docela překvapila. Chytl mě za boky a stáhl si mě na svůj klín. A já? Já měla mezi nohama oceán. Nevím, jak to mohl zjistit, a nebo jestli na to má v kapse nějaký senzor, ale nějak to prostě zjistit musel.Pak mi pošeptal do ucha:

,, Já ti říkal, že se ti budu líbit kočko."

...

Aho! Další díl je tady :D Wow... já dneska nějak jedu. Už třetí díl a nějak mě to nepřestává bavit :D JInak za chyby se omliuvám a komenty a votes potěší <3 

Vaše Ell :)

I can't love you.Kde žijí příběhy. Začni objevovat