Neměla jsem vymyšlený žádný konkrétní plán a to se mi vůbec nelíbilo. James se má vrátit za dva dny a já tu ještě jsem. Chodila jsem po mé ložnici a byla na sebe strašně naštvaná.
,, Já jsem taková kravka! Kdy se mi naskytne další taková příležitost?"
Sedla jsem si na postel, když v tom někdo zazvonil. Rychle jsem vstala a přehodila přes sebe župan. Tam venku se něco dělo a to se mi vůbec nelíbilo. Otevřela jsem dveře a vyšla z pokoje. Někde u vchodu se ozývaly rány a já se tím pádem vydala druhým směrem.
,, Prohledejte dům! Někde tu ta holka musí být!"
Hned, co jsem to slyšela, mi zamrzla krev v žilách. Rozeběhla jsem se někam do středu domu a radši se ani neotáčela.
Zahnula jsem doprava a najednou přede mnou stála ona.
Vanessa.
Dívala se na mě tak zvláštním pohledem. Hlavu měla nakloněnou na stranu, a její modré oči se mě ptaly, co jsem zač.
,, No-"Promluvila na mě a přistoupila ke mně blíž. ,, Myslela jsem si, že je Jay na blondýny. Ale co... Mně to může být jedno."
,, Co jsi zač?"
Přišla ke mně ještě blíž a usmála se.
,, Jsem Vanessa. Tvá záchrana."
,,Cože?"
Na rtech se mi objevil úsměv.
,, Hele Emmo. Já vím, jaké to je žít s Jayem. Proto tu jsem, nechci, aby trpěla ještě další, tak jako já. A teď pojď. Je čas vypadnout dřív, než to stihnou ty opice bez mozku zavolat páníčkovi."
Vydali jsme se k východu, kde čekala nějaká parta nějakych namakaných muslimů.
,, Hej! Mám jí. A je pohodě."
všichni se na mě otočili. Já, která jsem tam před nimi stála bosá a sametovém župánku, jsem se cítila trošku divně, kdy na mě takhle koukali. Za námi se ozval hlas.
,, Tak jedeme. Vsadím se, že Jay už je na cestě sem."
Nastoupila jsem do auta s Vanessou a tím, co to asi celý řídil.
,, Možná by jste mi mohli objastnit přesněji celou tuhle situaci."
Vanessa, která vepředu seděla s ( budu mu říkat Alfa muslim. To ho podle mě vystihuje.) Alfa muslimem, se na mě otočila.
,, Takže. Já jsem Vanessa. Což už asi víš. A tohle je Muhammed. Hele holka... Vím, jaké to je, žít s tou stvůrou v jednom baráku. A co se stane, když ho nasereš... Ale naštěstí, mě tady Muhammed zachránil."
,, Ale jakou roli v tom všem hraju já?"
,, Jsi dcera toho kandidáta na prezidenta, ne? Stejně by tě jen využil a pak zabil. Takže by jsi nám vlastně ještě měla poděkovat."
Moc jsem tomu nerozuměla. Byla jsem sice ráda, že jsem se dostala z toho domu hrůzy, ale... Co se stane, až uvidí, že už nejsem v jeho domě? Co se stane, jestli zjistí, kde jsem? A co když zjistí, že v tom má prsty Vanessa?
Té poslední otázky jsem se bála nejvíc.
,, Buď v klidu. Ten, než nás najde, tak ty budeš dávno doma. Ale chvíli to potrvá. Nemusíš se bát, že tě necháme tady v Emirátech. Je náám všem jasné, že chceš k tátovi."
A otočila se zpátky dopředu. Věděla jsem, že James zabil rodinu.
Ale to jsem netušila, že mě zabíjí zevnitř.
---
Ahoj! Další díl po asi týdnu? Jsem na sebe pyšná :D jsem totiž doma a nemám, co dělat, tak se sna žím psát. Já vím, že jsou ty kapitoly krátké, ale mě nebaví psát ty dlouhééééé.
El.
ČTEŠ
I can't love you.
RomanceSkoro každý si myslí, že být dcera mocného politika je dokonalé. Samé drahé věci a vše, na co si vzpomenete. Bohužel už to tak prima není, když zjistíte, jakou má váš tatínek minulost a že cena za jeho hříchy jste VY. / upozornění: příběh obsahuje...