Po dalším sexu bez lásky a nějakého sladkého šeptání do ouška, jsem stála u plotny a vařila. Wow. James zase něco zařizoval a mně dal úkol mu něco dobrého uvařit k večeři. Vaření mě vždycky bavilo. Vždycky jsem se při něm skvěle odreagovala. Taky se u něj skvěle přemýšlí, což se právě hodí.
Je mi jasné, že se odtud jen tak nedostanu. A je mi jasné, že když budu dělat to, co bude chtít on, tak mě možná nebude mlátit... Tak to bývá ne? Když se chováte tak, jak chce on. Ale vysvětlete mi jednu věc. Proč jsou všichni mafiáni tak sexy? Teda. Ne všichni. Ale mladí jo. Kdy je ten moment, že přestávají chodit do fitka a naroste jim břicho jak těhotné ženě? Když už jsem konečně dodělala ty lasagne, které jsem hned strčila do trouby. Takže mám asi tak čtyřicet pět minut, než to bude hotové. Vrátila jsem se do ložnice, která už byla uklizená? Jak to do prdele mohla ta uklízečka stihnout? Vždyť jsme odešli před půl hodinou. No nic. Podívala jsem se do té koupelny, která byla asi dvakrát větší než v mém domově. Teda pokud to ještě můj domov bude. mysli na něco jiného Emm. Došla jsem k umyvadlu a podívala se do skříněk, které byly okolo zrcadla. Všude tam byl MAC. Jak říkal James. Začala jsem s tím obličejem něco dělat. Prostě jen trošku BB creamu, tenké linky a řasenka. Prostě klasika. Vlasy jsem si svázala do drdolu. Byla jsem s mým odrazem spokojená. Ještě vyčistit zuby. Teď je to skvělý. Ale myslím si, že bych asi neměla tady chodit v košili Jamese. Vyrazila jsem do skříně. Vzala jsem si bilý crop-top s krátkými rukávy a džínové kraťasy. Vrátila jsem se zpátky do kuchyně a tam na barové židličce sedě James a pil něco, co mělo zelenou barvu.
,, Kam jsi zmizela? Myslel jsem, že budeš tady, a budeš mi vařit."
,, Šla jsem se jen převléct a trošku upravit."
Vstal a šel ke mně. Když ke mně přišel, z jeho úst byl cítit alkohol. Jak jinak. Jeho ruce našly můj zadek, který zmáčkly. Zadržela jsem vzdech.
,, Pusť mě."
zarazil se.
,, A to jako proč?"
,, Protože ti jinak spálím večeři. vážně chceš spálené lasagne?"
Sedl si a čekal, až mu dám pořádnou porci. Hned se do toho pustil a já si pro sebe udělala salát. Koukl na mě takovým tím výrazem: Jako really? Salát?
,, Nekoukej tak na mě. Nemám chuť na lasagne."
vytřeštil na mě oči.
,, Jak nemůžeš mít chuť na lasagne? To není normální"
,, Úplně normálně? Taky si musím hlídat kila."
,, Děláš si srandu? Emmo. Neblbni. Vždyť jsi jak špejle!"
pousmála jsem se nad tím.Dost mi polichotilo, že mi řekl, že jsem hubená. Taky mě ale dostává fakt, že mám chuť na další kolo. Nechala jsem ležet salát na stole a šla směrem k James. Koukal celou dobu na mě takovým divným pohledem. Když jsem přišla k němu, otočila jsem ho směrem k sobě. Tak teď se díval jako udivený štěně. Sedla jsem si na něj a moje ruce se propletly za jeho krkem. Jeho ruce se objevily na mých bocích. Naklonila jsem se k němu a pošeptala mu do ucha:
,, Co kdybychom si dali další kolo? Třeba přesně tady. By si mě ohnul přes ten bar a pořádně ze mě vyšukal duši. Co ty na to?"
Nemusela jsem čekat ani vteřinu a už mi sundaval tričko. Já taky nebyla pozadu a za chvíli jsem byla fakt opřená o ten bar a on už ve mně jezdil jak smyslu zbavený. Hekala jsem na celej barák.
,, Ty malá kurvičko! Tak ty to ráda zezadu tvrdě viď?"
,, A-ano! Bože Jamesi!"
už jsem to nemohla vydržet, tak rychlý orgasmus jsem snad ještě nikdy neměla. James na to nebyl jinak. Cítila jsem to teplo a jak se na mě položil.
,, Bože mi ještě říkat nemusíš Em. Ale nebudu proti, jestli mi tak budeš říkat."
zasmáli jsem se a já se na něj otočila. Chytla jsem jeho "kamaráda" do ruky, ale u ruky to jen nezůstalo. Klekla jsem si a vzala si ho do pusy. Hezky jsem ho očistila a zase vstala. Koukal na mě, jako by chtěl další kolo. A myslím si, že nebyl sám. Chytila jsem ho za ruku a řekla:
,, Dáme šukání na dobrou noc?"
---
Ahoj :D Další díl :D Když jsem dopsala F ntak chci teď psát je tohle :D v září plánuju další díl F, tak doufám, že to budete číst :) Ale i tady mi děláte hroznou radost :3 Takže každy koment i vote potěší :3
Vaše Ell :)
ČTEŠ
I can't love you.
RomanceSkoro každý si myslí, že být dcera mocného politika je dokonalé. Samé drahé věci a vše, na co si vzpomenete. Bohužel už to tak prima není, když zjistíte, jakou má váš tatínek minulost a že cena za jeho hříchy jste VY. / upozornění: příběh obsahuje...