Ráno jsem se probudila zase sama v posteli. Po včerejším večeru, kdy jsme neskončili až do tří do rána, mě bolelo celé tělo. Nechtělo se mi vstávat, tak jsem se zpátky zachumlala do deky a jen tak si užívala to skvělé pohodlí.
Po chvíli, co jsem takhle ležela, někdo zaťukal na dveře. Zamumlala jsem ,, Dále." a do pokoje vešel James. Měl na sobě černé tepláky a černé tričko. Zavřel za sebou dveře a zkřížil si ruce na prsou.
,, Ty ještě ležíš v posteli?"
jen jsem přikývla. Úsměv jsem mu opětovala. Sedl si vedle mě na postel a koukali si navzájem do očí.
,, Já doufal, že budeš dělat jen ve spodním prádle snídani, ale ty si tady ležíš."
,, Ale pod dekou jsem nahá."
zase jsme se usmáli, ale mně se začalo strašně chtít na záchod. No co... Stejně mě viděl nahou. Vstala jsem z postele a přešla ke skříni. Vytáhla jsem si můj nový saténový župánek. Rychle jsem si došla na záchod, umyla si ruce a zuby a smyla jsem ze sebe zbytek bb creamu, linek a řasenky ze včera. Vrátila jsem se zpátky do pokoje a James tam pořád seděl a koukal na mě.
,, Prč na mě tak koukáš?"
,, Protože mě to baví a pojď."
podal mi ruku a jí přijala. Vyšli jsme z ložnice a já poznala, že jdeme do kuchyně. Na baru, kde jsme to minulý den 'trošku' přehnali, byly hromady jídla.
,, Co se tu děje?"
,, Dneska večer tu je taková "malá" párty. Začínáme v šest, takže by ses měla začít připravovat. Teď se ale najez. Georgia ti mezitím uklidí."
zůstala jsem na něj zírat. Jako jsem zvyklá, že po mně někdo uklízí, ale že už se mám začít připravovat? Vždyť... Kolik je hodin?
,, Jamesi?"
,, Mno?"
,, Kolik je hodin?"
,, Jedna odpoledne. Hele já jdu na zahradu. Potřebuju na to všechno dohlédnout. Jo a vem si na sebe něco, aby na tebe všichni chlapi koukali."
,, A to proč?"
,, Protože už všichni ví, že tě tu mám. Ale chci jim udělat to, že oni tě budou chtít ohnout, ale nebudou se tě moct ani dotknout."
S tímhle odešel a já si z baru vzala jablko. Kašlala jsem na nějakou Georgii a vyrazila jsem do pokoje. Chci se ještě vysprchovat a to než mi uschnou vlasy, tak budou čtyři. V pokoji bylo už uklizeno. Jak to dělá? Dojedla jsem jablko, sundala jsem si župánek a vlezla si do sprchy. Nejdřív jsem si ale zapnula CD s hudbou. Užívala jsem si skvělý pocit, že jsem si ani nevšimla, že někdo otevřel dveře do koupelny. Za chvíli se otevřely i ty od sprchy a já leknutím nadskočila, když jsem viděla Jamese, jak se ke mně připojuje ve sprše.
,, Neříkal jsi náhodou, že na to chceš dohlédnout?"
,, Přijel mi bratr, který miluje připravovat večírky, takže to rád převzal. Copak? Snad ti tu nevadím?"
Jeho ruce přitom putovaly po mém těle. Opřela jsem se zády o jeho hruď. Když jeho ruce skončily mezi mýma nohama, tak jsem ho zastavila. Otočila jsem se směrem k němu a podívala se na něj. Tvářil se smutně a já se tomu prostě musela zasmát.
,, Na to zapomeň. Nic nebude. Musím se připravit. A ty by jsi taky měl."
S tímhle jsem vylezla ze sprchy a zabalila se do ručníku. Bylo půl třetí, tak jsem kašlala na čekání a vyfénovala si vlasy. Nasadila jsem si čelenku a začala se malovat. Bb cream, třpytivé stíny, tlusté linky, řasenka a červená rťenka. Když jsem domalovala, tak James zrovna vyšel ze sprchy. Jen jsem se na něj usmála a vyšla ven z koupelny. Zamířila jsem zpátky ke skříni a podívala se, co tu mám za šaty.
,, Tak co si vezmeš na sebe?"
Jeho potetované paže se obmotaly okolo mých boků.
,, To je překvapení. A teď vypadni. Musím se připravit."
---
Ahoj! Kapitola o ničem. Ale vy jste si zvykly, že jo? :DD Takže doufám, že i tak se vám líbí. Like i Koment potěší.
Vaše Ell :)
ČTEŠ
I can't love you.
RomanceSkoro každý si myslí, že být dcera mocného politika je dokonalé. Samé drahé věci a vše, na co si vzpomenete. Bohužel už to tak prima není, když zjistíte, jakou má váš tatínek minulost a že cena za jeho hříchy jste VY. / upozornění: příběh obsahuje...