Maškarní.

1.6K 72 5
                                    

Seděla jsem v křesle v mém pokoji. Zítra by se měl vrátit James a já se bála,co bude následovat. Popíjela jsem heřmánkový čaj a snažila se přmýšlet nad něčím jiným. Někdo zaťukal na dveře a já řekla tiché dále.

,, Ahoj Emmo."

,, Muhammede..."

,, Nechtěla by ses jít najíst do jídelny? Už tu jsi zavřená týden."

,, Nechci jít mezi tolik lidí. Když je neznám."

,, Nech jí bejt. Já se tu s ní dneska najím."

Ode dveří se ozvala Vanessa. Muhammed mě pohladil po rameni a odešel z místnosti. Vanessa vjela do místnosti i s vozíkem plným jídla.

,, Víš o tom, že toho tolik nesníme, ani kdybychom byly obě těhotné?"

Sedla jsem si do křesla, které stálo naproti prosklené zdi s výhledem do rozlehlých zahrad. Vanessa položila dva talíře na stůl a vedle toho skleničky a džbán s vodou.

,, Nemel a jez. Dneska večer budeš potřebovat energii."

,, Proč?"

,, Je tu maškarní ples. A tím pádem se tu objeví i James."

Podívala jsem se na Vanessu, která si v klidu jedla.

,, Já myslela, že neví, kde jsi."

Vanessa se na mě podívala a strčila si další sousto do pusy.

,, Neví. Ale tuší, kdo tě unesl. Takže tu určitě taky bude. A já budu jen takový bonus k tomu, který čekat nebude."

,, Vanesso? Nebojíš se ho?"

Odložila příbor, dala si nohu přes nohu a podívala se z okna.

,, Všem říkám, že ne. Ale strávila jsem vedle něj tolik času a tolik mi toho udělal, že já ho musím nenávidět."

Vstala a zabouchla za sebou dveře.

--

Bylo osm hodin večer.  Stála jsem před zrcadlem v černých šatech s rozparkem do horní poloviny stehna. Moje hnědé vlasy jsem si sčesala do drdolu a na oči si dala černou škrabošku. Moje modré oči za tou černou škraboškou přímo zářily.

,, Už vím, co na tobě James viděl."

Otočila jsem se na Muhammeda, který byl opřený o rám dveří. Díval se na mě se zájmem v očích. Zkřížila jsem si ruce na prsou a Muhammed se zaměřil na můj dekolt. Šel ke mně a pořád mi koukal na prsa. Luskla jsem mu před očima prsty.

,, Oči mám tady kamaráde."

Muhammed se mi podíval do očí a provokativně se usmál. Jeho ruce se přesunuly na moje boky a pomalinku mi je hladil.

,, Neříkej, že byse ti nelíbilo, abych tě položil na tuhle postel a tvrdě tě ošukal."

,, Nevěříš si trošku?"

Zase se usmál a jeho dlaně se přesunuly na můj zadek, který zmáčkly. Z úst mi unikl sten. Jeho rty se přesunuly k mému uchu.

,, Sama tomu nevěříš, že bys mě nechtěla. Vidíš, jaký na tebe mám vliv."

Políbil mě na krk a odsunul se ode mě. Zase si mě celou prohlédnul a pak mi nabídl rámě.

,, Sice bych tě už teď rád oprcal, ale musíme dolů. Podle informací, které se ke mně dostaly, tak by se tu někde měl pohybovat James. A toho vážně nechci zmeškat."

Přijala jsem jeho rámě a vyrazili jsme dolů, kde se konal maškarní bál.

-

Seděla jsem na baru hned vedle Muhammeda, který vedle mě strávil celý večer a nehnul se ode ani na minutu. Popíjela jsem celý večer šampaňské a usmívala se na lidi, se kterými se bavil Muhammed. Už jsem se chtěla hýbat a můj močák na tom nebyl jinak. Naklonila jsem se k Muhammedovi a zašeptala mu, že si dojdu na záchod. Vyrazila jsem přes provizorní parket a hezky rychle, ale pořád elegantně, jsem si to hezky cupitala na záchod. 

Když jsem ze záchoda vycházela, tak mě někdo chytil a zatáhl zpátky do koupelny. Ten dotyčný za námi zavřel dveře. Otočil se na mě a mně najednou změkla kolena a ztuhla ramena.

,, Ahoj Krásko... Chyběl jsem ti?"

---

Omlouvám se, že dlouho nebyla část, jenže teď mám po přijímačkách a části teĎ budou častěji.

Ell. :)

I can't love you.Kde žijí příběhy. Začni objevovat