Může se začít.

1.6K 79 1
                                    

Sedla jsem si do knihovny s a začala přemýšlet, jak bych odtud mohla utéct. Moc možností se zrovna nenaskytovalo.

,, Kurva... Musím něco vymyslet!"

Chodila jsem se a tam a snažila se něco normálního vymyslet. Musel by vypadnout z domu, abych měla nějakou minimální možnost se dostat aspoň na zahradu. Najednou jsem se zastavila. Počkat...

Přece jsem jednou slyšela, jak s někým mluví o cestě do Ameriky! Že bych přece jen měla nějakou možnost se odtud dostat? Vzala jsem si nějakou knihu a sedla si do pohodlného sedacího křesla, co tam byl.

Nevím, jak dlouho jsem si četla, než se otevřely dveře a v nich stal James.

,, Copak tu děláš?"

,, Jak vidíš, čtu si."

Byla jsem na něj přímo nasraná. Jen co jsem viděla jeho výraz, tak jsem tušila, proč tu je. Chtěl sex. Zase. Sice jsem milovnice sexu, ale s ním? Už ne, děkuju.

,, Nejdeš se najíst?"

,, Najíst?"

,, Už jsou dvě hodiny odpoledne. Proto se ptám."

,, Aha. Tak já jdu."

Uvolnil mi dveře a společně jsme se vydali do kuchyně, kde už nám nějaká služebná naservírovala těstoviny s rajčatovou salsou. Sedli jsme si naproti sobě a pustili se do jídla. Celou dobu jíme potichu, dokud James t ticho neprolomí.

,, Za dva dny odlítám zpátky do států."

Zvednu k němu pohled a snažím se zamaskovat šťastný výraz.

,, Na jak dlouho?"

,, Asi na týden."

,, Aha."

,, Chceš něco přivést?"

,, Ne."

Vstala jsem a prázdný talíř dala do myčky. Chtěla jsem odejít, ale on mě zastavil. Otočila jsem se na něj.

,, Budeš hodná. Jasný?"

jen jsem přikývla a mohla odejít. Vrátila jsem se do mé ložnice a zase začala přemýšlet o tom, jak bych mohla zdrhnout. 

--

Den odjezdu Jamese je tady. Je mi špatně od žaludku. Asi stres.

Stála jsem v sále, který všichni okolo nazývají "předsíň". Předsíň velká jako sál pro bály. Hmm. Super. Ze schodů scházel James a nějaký muž za ním mu nesl kufr. Na sobě měl smoking a vypadal nádherně. Takhle hezky vypadat by měl být trestný čin. Fakt že jo. 

,, Víš, co jsi mi slíbila?"

Jen jsem přikývla. Byla jsem nadšená, že odjíždí. Nemohla jsem to na sobě dát znát. Nemůžu si pokazit plány. I když vlastně žádné pořádné plány nemám. Ale mám dost času na to, něco udělat. 

,, Uvidíme se za týden. Buď hodná."

A odešel. Můžu začít vymýšlet. 

--

Čůs! Zase som tu :D Po dlouhé době, pokusím se vydat další díly ještě do Vánoc :)

Ell :)

I can't love you.Kde žijí příběhy. Začni objevovat