Sráč James

1.8K 86 3
                                    


Seděla jsem u postele. Nahá. A brečela jsem. Bylo to nechtuné. James mě dotáhl do pokoje a něco jako "znásilnil". Super no. Všude po těle jsem měla krvavé šmouhy. Ne, že by to byla moje krev, ale ta, co měl James všude po rukou.

Připadala jsem si použitá. Strašně moc jsem si připadala jako nějaký kus hadru na podlahu. Vstala jsem a šla si napustit vanu. Dala jsem do ní snad tunu pěny do koupele. Když byla vana skoro plná, tak jsem si do ní vlezla a nechala průchod mým slzám, které se draly ven.

James

,, Co jsi kurva udělal s mojí dcerou Jamesi?!"

,, Neřvi na mě Theodore. Udělal jsem to, co bylo zapotřebí."

,, A to je kurva co?! Do prdele Jamesi! Pusť ji! Co po mě chceš?!"

,, Theodore... Nic po tobě nechci. Jen ti co nejvíc ublížit. Což se mi vlastně daří úplně úžasně. Už Emmu nevystupuješ. Nejsme ve státech. A víš, co je na tom všem nejlepší?"

,, Co?"

,, Že ani netušíš, co všechno už jsem jí udělal."

Položil jsem mu telefon a byl na sebe hrdý. Už takhle byl Theodor Williams na prášky, že jsem mu vzal dceru a on ani neví, kde je. Já to ještě vylepšil tím, že jsem mu pověděl, že jsem jí něco udělal a on neví přesně co.

To jsem svině, co?

Odešel jsem z pracovny a šel do kuchyně pro něco k snědku. Byl čas na večeři a já měl po tom sexu příšerný hlad. Sice za nic nestál, ale udělal jsem se? Ano udělal. Takže já jsem spokojenej. Vzal jsem si ten stejk, který mi připravila kuchařka a celý ho snědl. Hlad zažehnán.

Nalil jsem do sebe panáka rumu a šel na zahradu, abych trošku pohnul s prací, která bohužel nemohla počkat. Ani jsem si předtím nevšiml, že je na zahradě Emma a čte si. Sedl jsem si vedle ní a všiml si, jak celá ztuhla.

,, Proč jsi tak ztuhla?"

,, Zkus hádat."

,, Krámy?"

,, Haha. Moc vtipné Jamesi."

Vstala a chtěla projít kolem mě dovnitř, ale já jí chytil za zápěstí. Podívala se mi do očí a já v nich viděl nenávist vůči mé osobě.

,, Emmo. Dám ti radu. Tady v tom době se funguje podle mých pravidel. Ne podle tvých. A když něco řeknu, tak to prostě kurva uděláš. Ty máš to jediné štěstí, že tě ještě nechci zabít. Času dost na to, abych tě zabil. Ještě musíš hodně věcí udělat."

,, Ano. udělám hodně věcí. Ale myslím si, že se tobě ty věci líbit nebudou."

Můj stisk zesílil a Emma sykla bolestí.

,, To si nemyslím."

Emma se mi vysmekla a zmizela v domě. Mám pocit, že něco plánuje.

A že z toho bude kurva velký malér.

---

Další část v 2: 48 ráno. No neberte to :DD

Vaše Ell :D

I can't love you.Kde žijí příběhy. Začni objevovat