Годинники пробили північ
Година
Друга
Третя
Четверта
П'ята
Шоста
І я кричу, від безвиході, від страху, від того що я не зміг нічого зробити. Найжахливіше – коли потрібно чекати І ти не можеш нічого зробити Від цього можна збожеволіти
-Лукас? Його стан стабільний, думаю все може обійтись,- повідомляє мені лікар
Я зірвався з місця і біжу
-201 – чую в слід
Знаходжу 201 кабінет і закриваю рот рукою, щоб не тривожити його сон.
Всі руки в синцях , на голові пов'язка, до рук під'єднанні трубки, на обличчі маска.
З моїх очей стікають сльози, і тіло так ниє від вини, від провини, я не зміг його захистити...
Я взяв його руку, вона холодна, до болі холодна, я схилився і слухаю, слухаю його серце, як воно б'ється, тихо-тихо....
Прокинуся я десь по обіді, сонце вже стояло високо над землею. Від нічного снігу залишилася тільки згадка у виді калюж. Повільно мене почав бісити звук кардіографа, його серце билося швидко а брови зведені до переносиці. Невже йому сниться сон?Цікаво, який він, гадаю, не з приємних, я тихенько засміявся:
-Я-а-ан,- протягнув я. -Ян!- вже голосніше промовив до хлопця.
Через декілька секунд його серцебиття змінилося, а вже через хвилину - повернулося в норму:
-Ти хоча б покажи що живий,-пробубонів я.
-угу
Я посміхнувся.
-Я переживав,- тихо додав я склавши руки на ліжку і поклавши на них голову. Ян повільно відкрив очі і дивився на стелю, скільки він так дивився я не знаю, тому що хвилини тягнулися неймовірно повільно. Коли мені це надоїло, я хотів запропонувати поїсти, тому що сам був голодний від учора, та він мене випередив:
-Знаєш,- він перервався щоб прочистити горло і потім сказав дещо голосніше,- я нічого не відчував крім образи, я гадав, що покину цей світ, так і не покатаюсь на санях, не пограю у сніжки...
-Пограєш, у тебе ще багато часу.
-Обіцяєш?
-Обіцяю.
-Чесно-чесно?
-Чесно, як мале дитя їй-Богу.- додав я трохи тихіше.
-Я все чую!- з ноткою образи промовив він потріпав мені волоси, від чого я посміхнувся,- я хочу їсти.
Прийшла медсестра і оглянула Яна, сказавши, що все в нормі, пообіцяла принесли підніс з їжею, виявляється звичайну їжу йому не можна, відразу я про це і не подумав. Я ж навпаки замовив собі піццу з колою, так як не хотів іти, і залишати Яна на самоті.
Ще через 10 хвилин я сидів у кріслі біля вікна зі свою піцою, а Ян, невдоволений гарчав на мене зі свого ліжка:
-Тут броколі, я не хочу це їсти,- пронив він.
-Ти ще заплач і попроси цукерку, - засміявся я.
-Не знущайся з мене, я хочу нормальну їжу!
Я, проігнорувавши свого хворого друга, взяв пульт і включив телевізор. Нарешті я знайшов щось путнє і почав поглинати піцу, а тим часом Ян жадібно дивився на мене, врешті-решт я не витримав.
-Посунся, - сказав я підійшовши до нього. Він послухався, і я плюхнувся біля нього, підсуваючи йому коробку з піццою. Ви б бачили як загорілися його очі і як він її їв!
Набивши брюха ми сиділи і дивилися фільм, десь на середині фільма Ян сповз і поклав голову мені на груди, так, обійнявши, і заснув. Сидіти мені ось так через 20 хвилин сопливого фільму надоїло і я, діставши телефон з кармана включив музику, під яку теж таки заснув, тривожна ніч далася в знаки, тільки час від часу я відчував як ворочається Ян і стискає мене в обіймах, коли-не-коли щось бубонячи, в таких ситуація я просто починав гладити його голову допоки він не заспокоювався.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Це мій шанс
Romanceти здавлюєш мене, намагаєшся змінити, намагашся допомогти. Моя доля покалічена, та ти чорта з два мене покинеш, я знаю, що ти мене кохаєш .