Коли я прокинувся, Ян тихо і мирно посапував у мене під боком, тоді він виглядав так...мило? Від своїх думок мені стало не по собі, я вирішив, що з мене достатньо і просто по тихому змився... не хотів його будити, і мене зовсім дивувало те, що мене не вигнали. Пхе, я був сонний і просто пішов додому. Надворі вирувало прямо кажучи лиходійство, піднявся сильний вітер, морозило. Вітер неприємно пробирався під куртку, всі, хто мав можливість, нервово сховалися в своїх будинках і пили чай біля каміну або просто дивилися якусь нудну передачу по ящику. Місяць сховався за темними хмарами, тільки ліхтаріі освітлювали вулицю. До будинку я дійшов приблизно через 20 хвилин, телефон вже давно розрядився, потрібно буде підзарядити.
Я пішов у душ, о Боже, як же приємно стояти під теплим потоком води і не перейматися, зараз в моїй голові панувала така пустка, що це навіть лякало мене. Занепокоєння переслідувало мене навіть в ліжку, за ці декілька днів сталося стільки всілякої фігні, що сон просто не хотів брати мене в свої обійми, і це мене відверто злило! Небо начебто очистилось, через вікно до моєї спальні пробиралося м'яке світло Місяця.
Я сів і схопився за голову
-Твою мать...- втомлено промовив я.
Я вперше захотів до школу, ні, не тому що хотів вчитися, хотів побачити своїх друзів. На годиннику було 6:23
Мені надоїло вслухатися в тишу квартири і шуму дощу, що почав нервово відбивати ритм, відомої лише йому пісні.
А зараз....
ВИ ЧИТАЄТЕ
Це мій шанс
Storie d'amoreти здавлюєш мене, намагаєшся змінити, намагашся допомогти. Моя доля покалічена, та ти чорта з два мене покинеш, я знаю, що ти мене кохаєш .