Глава 11 До речі не поганий суп.....

36 1 0
                                    

-мммм, - щось мокре впиралося мені в рот, Господи, шершаве....!?!?!

Я швидко підвівся і собака(?!) з визгом полетіла на підлогу :

-А це ще що за екземпляр?

Швидко вдягнувшись, навіть попри «важку» голову і жахливе похмілля я пішов до ванни. Чому у мене вдома собака? Звідки у мене це кляте похмілля? І як я опинився вдома?

Трохи посидівши у ванній я все ж підвів підсумок, що з останніми двома пунктами я більш-менш розібрався і великої проблеми вони не становлять. Та що робити з собакою?І звідки вона?

Через ще невеликий відрізок часу я все ж наважився виглянути в коридор. Пусто...тихо...хммм підозріло... Приснилось чи що? Глюки?

Треба забрати телефон і подзвонити Жені, можливо він щось знає. Він неодмінно має знати!

2 пропущених:Мама

4 повідомлення:Катя,Софі,Женя, МТС

Катя: о май гад, Лукас, ти де пропав? Вчора 16:12

-Видалити...

Софі:Ти де НГ зустрічатимеш, сонечко? У мене батьки на 1 неділю в Прагу полетіли, квартира повністю в моєму розпорядженні, чмокі, люблю тебе* Сьогодні 10:36

Женя: Угробиш Машу - уб'ю, її раціон: ранок – ягнятина, обід – печінка в соусі, вечеря.. а на вечерю я вже й сам прийду. І не забудь воду давати ! в 18:00 я за нею повернусь.

МТС : На вашому рахунку менше 1 грн. ...

-Видалити....

Мдааа, значить вона все таки тут..

-Машаааа, - лагідно протягнув я. – Машуууууня.. ТВОЮ МАТЬ!!!!

Ця безневинна чіхуа-хуа насрала посеред вітальні, обідрала всі меблі і порвала всі подушки! Ще досі пух літає по кімнаті ! Де таке видано щоб чіхуа-хуа робило таке собі...ніхуа-хуа !? У мене слів немає, одні емоції!

Все таки, накормивши цю злостиву нечисть, я прибрав, це жах, половину меблів можна сміливо викидати на смітник...

О 15:30 я успішно рухнув на ліжко, втомлений і зморений я навіть забув передзвонити Мамі, а Жені і подавну.... потрібно зробити поїсти, собі! Цьому ангелочку я дав простого корма, навіть у мене немає такого розкішного раціона, і грошей теж немає ! Тому, нехай давиться сухим кормом!

Ехх, як лінь, поспати б чи що?Тільки б не прийшли за Машею завчасно..

ЯК У ВОДУ ГЛЕДІВ:

Це мій шансWhere stories live. Discover now