İntikamımı Alacağım..!

49 4 2
                                    

    Ertesi gün yine gelmişti. Artık yaşadığım günlerin bir anlamı kaldığını düşünmüyordum. Çünkü hayatım tam düzelecek derken kötü inişler oluyordu. Haliyle buda benim moralimi düşürüyordu. Bunun yüzünden de pskolojim bozuluyordu galiba. 

...


Ezgi'nin kaybolması beni ürpertmiş sayılmazdı. Ama ne iş peşinde olabilir diki? Bu sorularla kafamı yormak istemedim. Bu kabandan çıkan ilk nottaki adresi ne yapacaktım. Amcasına mı teslim edecektim. Açıkçası bana o adam hiç güvenilir gelmiyordu. Bu yüzden ertesi gün adrese kendim gitmeyi düşündüm. Ertesi gün olmasının nedeni bugün gerçekten çok halsizdim galiba hasta olacaktım. Bu kadar yorgun bir şeklide bir yere hayatta gidemezdim.


Odama çıkıp dinlenmek için yukarı çıktım. Yukarı kat beni korkutuyordu. Evde 2 tuvalet olduğundan o sağdaki 1. sine kimse girmemişti. Zaten yaşadığım olayda burda geçmişti. Yeniden hatırlamak istemedim. Ardından odama çeklidim. Tam uykuya dalacakken, telefonum çaldı. Arayan annemdi;

-Elif kızım sesin soluğun yok. Ne yapıyorsun nerdesin?

-İyiyim annecim, meraklanma. Öyle işlerle uğraşıyorum. Aramaya vakit bulamadım.

-Annecim bidahakine hep ara baban kardeşlerin hepimiz özlüyoruz seni.

-Tamam anne onlara selamlarımı ilet olurmu. Yakında gelicem.

-Tamam onlarında selamı var. Hadi sağlıcakla kal öptüm seni.

-Bende annem görüşürüz.

...


Annemle hasret gidermek, onun güzel sesini duymak beni rahatlatmıştı. Ne zamandır arayamıyordum. Ne yapayım bu işler benimde kafamı bozdu. Böyle saçma şeyler içinde ailemi boşlamıştım.

Ama saçma diyerek boşvermiyecektim. Bana bunu yapanların ve çok komik olduğunu zannedenlerden intikamımı alacaktım. 

...

Bu intikamı almassam bu sefer ben değil bu işin aileme kadar gideceğini düşündüm.

İşte aileme kadar giderse o zaman kimse beni durduramazdı.

...


Sessiz ÖlümHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin