2.Saat kaç?

171 25 3
                                    

  Merhaba.Arkadaşlar okunma sayısına göre beğenme sayısı çok az.Lütfen okuyorsanız eğer beğeninde.Beğenenlerede çok teşekkür ederim♡♡♡Tabiki ilk hikayemde bana destek çıkan Kimlaeyyon arkadaşıma çok minnettarım.Bölum uzun oldu.Çok teşekkür ederim okuduğunuz ve beğendiğiniz için.Lütfen bol-bol yorum ve vote edin ve yazarınızı sevindirin♡

   Jongin Kyungsoo'nun ona bağırması üzerine kötü olmuş ve sinirlice onun evinden çıkıb arabasına binmişdi.Arabaya binince yine Kyungsoo'nun ona nasıl bağırdığını hatırlayıb yine sinirlenmişti.Jongin arabayı müsait bir yere park etti.Arabadan inib manzaraya bakmaya başladı.Aslında Kyungsoo'nun ona bağırması ilk değildi.Ama o,zamanlar Kyungsoo ile yakın arkadaş değildiler.Ama şimdi bir parti yüzünden niye Jongin'e bağırmıştıki.
     Jongin"Off.Lanet olsun neden bir parti yüzünden bana bağırdı.Aish".
     Jongin toparlandıktan sonra arabasına binib evine gitmişti.Jongin evinin kapısını anahtarla açmış kendini yatağına atmıştı.Televizyon izledikten sonra bir saat uyumuştu.Kalkıb banyoya gitmiş yüzünü yıkamıştı.Kendini koltuğa atmış ve düşünmeye başlamıştı.
     Jongin"hmmm bu gün Suho'nun partisine ne giyeceğim?".Bence rahat bir şey giyinmeliyim sonuçta eylenceli bir parti olacak.Neyse zaten evde yeni aldığım giysilerim var.Ben en iyisi Taemin'le görüşmeye gideyim.Amerikaya gitti şimdi yeniden döndü gideyim onun evine nasıl olduğunu göreyim bari".
  Jongin Taemin'i arayıb geleceğini haberdar etti.Taemin'de evde bekliyorun gel dedi.Jongin yarıçıplak olduğu için üstünü giyib ceketini alıb evinden çıktı.
                      × × × ×
    Suho her şeyi hazırlamış akşam 8 olmasını ve konukların gelmesini bekliyordu.Saat ise 7 olmuştu.Dayanamayıb Jongin'e mesaj attı.
    Suho:Jongin saat 7 olmuş.Partiye geleceksin değilmi?
   Jongin:Evet geleceğim.Farkındaysan saat 8-de gelmeliyiz.
   Suho:Farkındayım.Ama bu gün beni yalnız bırakmayacaksınız değilmi?Bak gelmezseniz bende sizinle konuşmamhaa.
   Jongin:Anladık Suho geleceğim tamam-tamam.Hemde şimdi Taemin'in evindeyim konuşuyoruz meşgul etme bizi.
   Suho Kyungsoo'nu merak etib ona mesaj attı.Biliyordu Suho ona mesaj atılmasından hoşlanmazdı.Ama ne olur ne olmaz yinede yazacaktı.
   Suho:Selam Kyungsoo nasılsın?
   Kyungsoo:İyiğim.Sen nasılsın?Biliyorum partiye gelib-gelmeyeceğimi sorucaksın.
   Suho:Eee gelecekmisin?
   Kyungsoo:Evet.
   Suho:Oo yes.Süper.Biliyormusun Kyungsoo bu gün bir ilk oldu.
   Kyungsoo:Neymiş o?
   Suho:Senin ilk defa bu kadar biriyle yazıştığını görüyorum.Hemde benimle.Oha sen iyimisin?
   Kyungsoo:İstersen konuyu bu kadar abartma.Hemde konuyu uzatmaya çalıştığını anlamadım değil.
   Suho:Sen ilki yaşatıyorsun sonrada konuyu benmi uzatıyorum.Tamam-tamam anladık ben evin hazırlıklarına bakıyım.Sende hazırlan gel.
   Kyungsoo:Suho benimle yazıştığını Jongin'e söyleme!
   Suho:Neden?
   Kyungsoo:Jongin'e biraz bağırmış ola bilirim.O,yüzden buraya geleceğimi ona söyleme.
   Suho:Tamam.Peki neden bağırdın?
   Kyungsoo:Seni alakadar etmez!!!
   Suho:Tamam sen hazırmısın?
   Kyungoo:Evet.
   Suho:Gele bilirmisin?Lütfen gel hazırlıklara yardım et.Şaka tabikide bizim evde yardımcılar var.Ama sen gel.
   Kyungsoo:Arabaya bindim geliyorum.
                     * * * *
   Jongin evine gidib duş almış ve giysilerini giyib saçlarını taramıştı.O,an Jongin'in telefonu çalmaya başladı.Arayan Suho'ydu.Jongin telefonu götürüb cevab verdi.
   Jongin"Alo.Suho nasılsın?"
   Suho"İyiğim ama saat kaç?"
   Jongin"Bilmem saat kaç?"
   Suho"Jongin sakın bana saati bilmediğini söyleme!"
   Jongin"Oha saat 9 olmuş Suho neden arayıb haber vermedin".
  Suho"Ben ne bileyim senin unutucağını.Bari hazırmısın?"
   Jongin"Evet hazırım.Artık beni oyalama geliyorum".
   Suho"Tamam çabuk ol.Ama arabayı dikkatli kullan".
   Jongin"Tamam kapattım".
   Jongin evini kilitleyib arabasına bindi.Kendisine nasıl hızlı gittiğini bilmeyib 4 dakikada Suho'nun evine gelmişti.Arabasından inmiş evin kapısının zilini çaldı.Suho çabuk kapıyı açtı.
   Suho"Ooo Jongin beyfendi sonunda gelmiş.Neden bu kadar çabuk geldinki".
   Jongin"Benimle dalga geçme Suho.Çekil önümden içeriye gireceğim".
   Suho"Amanbee hadi gir içeri".
   Jongin içeriye girdi ama henüz şarkılar başlamamıştı.
  Suho kapıyı bağlayıb sırıtmaya başladı.Çünki Jongin Kyungsoo'nunda burda olduğunu bilmiyordu.Bu Jongin'e süpriz olacaktı.Suho Jongin'in yanına geldi.
   Jongin"Neden şarkılar başlamadı?"
   Suho"Jongin seni bekledik o,yüzden".
   Jongin Suho'ya bakıb gülümsedi Suho'da ona eşlik etti.Kyungsoo lavobodan çıkıb Jongin ve Suho'nun olduğu yere geldi.Jongin Kyungsoo'nu görünce ne diyeceğini bilmiyordu.Ama sonra kendini toparlayıb konuya girdi.
   Jongin"Kyungsoo sen...sen gelmişsin.Peki neden haber vermedin bana?"
   Kyungsoo"Süpriz yapmak istedim sana.Bağırdığım için özür dilerim".
   Jongin elini Kyungsoo'nun omzuna koydu ve gülümsedi.Suho arkadaşlarının  yanından gidib işıkları kapattı ve eglenceli şarkılar çalmaya başladı.Parti çok guzel ve eğlenceli geçiyordu.Kyungsoo ve Jongin'de dahil herkes dans ediyordu.
                       * * * *
    Saat artık 12 olmuştu.Vaktin nasıl geçtiğini farkında bile değildiler.Jongin çok içmiş sarhoş olmuştu.Kyungsoo Jongin'in çok içtiğini görmüş ve rahatsız olmaya başlamıştı.
   Kyungsoo"Suho Jongin içkiyi fazla kaçırmış o,bu gün sende kala bilirmi?"
   Suho"Tamam kala bilir".
   Kyungsoo"Ben evime gidiyorum".
   Suho"Olmaz sende benim evde kal.Biliyorum çok içmedin ama yinede araba sürmemelisin".
   Kyungsoo"Tamam insanları gönder burdan".
   Suho"Tamam sen git misafir odasına uyu.Jongin'ide başka misafir odasına yatırd.
   Kyungsoo Suho'nun dediklerinin hepsini yaptı ve odasına gidib uyudu.
                        * * * *
   Sabah saat 3-dü Kyungsoo uyuyordu.Kyungsoo rüyasında bir kız görüyordu.Ama bu kızı tanımıyordu.Kyungsoo kızın ismini söyleyerek bağırmaya başladı.Ama kızın ismini bilmiyordu.Sadece rüyasında tek bildiği kızın ismini bağırıyor olması ama sesinin çıkmıyor olmasıydı.Kyungsoo kız ile el-ele tutmuş bir ormandaydılar.

    Not:Merhaba biricik okuyucularım.Sizi çok seviyorum.Okuduğunuz ve beğendiğiniz için teşekkür ederim.Sizlerden bol-bol yorum ve vote bekliyorum.Yazı hatası varsa özür dilerim.

Kyungsoo'nun Aşk HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin