6.Kyungsoo şok

98 19 6
                                    

Medya:Exo xoxo en sevdiyim şarkılardan biri.
Jongin hastaneden taburcu olmuş bazen Kyungsoo'yu ziyaret ediyordu.Ama Jongin'in ayağı kırık olduğu için koltuk deyneyi ile geziyordu.Artık Kyungsoo 4 gündür uyanmamıştı.Bu gün yine Kyungsoo'ya bakmak için Jongin Suho'yu aradı.
Jongin"Merhaba Suho sen beni Kyungsoo'nun yanına götürürmüsün?"
Suho"Merhaba götürürüm tabi.Sen evdesin değilmi?"
Jongin"Evet evdeyim.Bu arada bu ayakla süremeyeceğim için sana söyledim".
Suho"Tamam".
Suho Jongin'in evine gidib onu hastaneye götürdü.İkiside Kyungsoo'nu merak ediyordular.
Jongin"Doktor Kyungsoo nasıl?Bir gelişme varmı?"
Doktor"Henüz bir gelişme yok.Bir gelişme olursa size haber vereceğiz".
Jongin"Tamam".
Doktor"Kyungsoo'nun vurduğu arabada olan kızın ismi Lena.Lena'nında durumu kötüydü ama dün gece uyandı.Lena'da bayılmalar dünden sonra çoğaldı.Ama şimdilik kötü bir durum yok.Acil durum olursa size ve ailesine haber vereceğiz.Arabanı kullanan kız Eunji.Ön koltukta oturan kız Lena.Kazada Eunji'de sadece çizikler yarandı.Eunji'nin durumu zaten iyi olduğu için hastanede kalmamalıydı.Ama Eunji her gün 3 saat gelib Lena'ya bakıb gidiyor.Eunji'ninde Lena'nında ailesi kaza yaptıklarını biliyor.Lena'nında ailesi her gün gelib Lena'ya bakıyor.Ama Lena'nın olduğu odaya hiç kimseyi içeri girmeye izin verilmiyordu çünki komadaydı.Ama dünden sonra komadan çıktı için izin veriliyor.Sizde isterseniz Lena'nın yanına gidin.
Suho"Teşekkür ederim bilgileriniz için".
Suho Jongin'le Lena'nın yanına gittiler.Lena uyuduğu için odadan çıkıb Kyungsoo'nun kaldığı odanın yanında olan pencereden Kyungsoo'nu izlediler.Biranda Kyungsoo gözlerini açtı.Ve etrafa bakmaya başladı.Suho ve Jongin göz-göze gelib gülümsediler.Suho koşarak doktora haber verdi.Suho doktorla birlikte odanın yanına geldiler.Doktor içeri girdi.Ve Kyungsoo'nun iyi olub olmadığına baktı.O sırada Kyungsoo camdan bakan arkadaşlarına bakıb gülümsedi.Ve el salladı.Jongin ve Suho Kyungsoo'ya bakıb gülümsediler.Doktor Kyungsoo'nun iyi olduğunu görünce Suho ve Jongin'in yanına gitti.
Doktor"Gire bilirsiniz ama hastamızı yormayın lütfen".
Suho"Tamam".
Suho ve Jongin kapıyı açıb içeri girdi.Jongin ve Suho Kyungsoo'nun uzandığı yerin yanında olan sandalyelere oturdular.
Jongin"Kyungsoo iyi hiss ediyormusun?"
Kyungsoo kafasını evet anlamında salladı.
Jongin"Kyungsoo konuşmaman lazım.Kendini yormamalısın".
Kyungsoo"Uyumak istiyorum"deyib biraz sırıttı.
Jongin"Ahh!!!Kyungsoo konuşma dedim sana.Neden aksine gidiyorsun".
Kyungsoo uyuduktan sonra Suho Yui'ni aradı.Yui Kyungsoo'nun uyandığını öyrenince çok sevindi.
* * * *
Kyungsoo uyandığında Suho uyumuş Jongin ise telefonu ile oynuyordu.Jongin Kyungsoo'nun uyandığını görünce söyledi.
Jongin"Günaydın".
Kyungsoo"Jongin benim kaza yaptığım kişi kim?Durumları iyi dimi?"
Jongin"Arabada 2 kız vardı.Arabanı kullanan kız iyi.Ama ön koltukta oturan kız dün komadan çıkmış".
Kyungsoo"Kızı görmek istiyorum.Çünki dikkatsizliğim yüzünden kaza yaptık gidib ondan özür dileyeceğim".
Jongin"Kyungsoo doktor izin verirse sana yardım edib gideriz".
Jongin doktora Kyungsoo'nun dediklerinini söyledi.Doktor izin verince Jongin çabuk Kyungsoo'nun yanına gidib doktorun izin verdiyini söyledi.Ve Kyungsoo'ya kızın yanına gitmesine yardım etti.
Kyungsoo kapıyı tıklatmadan açtı.Ve gördüyü kişiye şok kaldı.
Sizce kim?
Not:Okuduğunuz için çok teşekkür ederim.Fikirlerinizi bilmek istiyorum.Lütfen bol-bol vote ve yorum yapın.Beni destekleyen her kese çok teşekkür ederim.Bu arada ben wattpad'da Luhan'ın doğum gününü kutlamayı unuttum.
Happy birthday Luhan

   Happy birthday Luhan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kyungsoo'nun Aşk HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin