12.Abi

131 15 42
                                    

Medya:Chanyeol

Kyungsoo'nun ağzından:
Dudaklarımızı ayırdıkta birisi benim sırtımdan yakaladı.Ve yüzüme vurmaya başladı.Bende karşılık verdim.Onu yere serib tekmelemeye başladım.O sırada Lena bizi ayırmak için çabalıyordu.
Lena"Abi yapma".
Ben yumruklarımı sonlandırıb Lena'ya şaşırmış şekilde bakmaya başladım.Ama hayla da Lena'nın abi dediyi şahısın sinri boşalmamıştı.
Ben"Abimi?O senin abinmi?"
Lena"Evet ismi Chanyeol.Abi gördüyün kişi benim hoşlandığım adam.İsmi Kyungsoo".
Chanyeol"İsmi beni ilgilendirmez!"beni göstererek "Ondan uzak dur!"deyib beni itti ve Lena'nın kolundan yakalayıb çekiştire-çekiştire götürmeye başladı.
Lena"Abi yapma elini çek.Abi beni nereye götürüyorsun?"
Chanyeol"Gidince görürsün!"
Lena bana bakıb "Görüşürüz"dedi.Bende ona el salladım.
Ben sinirlendiyimden hırsımı taştan çıkardım.Hızlı ve güçlü şekilde taşa tekme attım.Ve ayağım ağramaya başladı.
Ben"Lanet olsun!Ahh!Ayağımın yeni iyileştiğini unutmuştum".Aksaya-aksaya arabama binib evime gittim.
Lena'nın ağzından:
Abim beni annemin evine götürdü.Ve sinirli şekilde bağırmaya başladı.
Chanyeol"ANNE!ANNE!Çabuk gelde kızının ne halt yediğini öyren".
Lena"Abi lütfenn söyleme".
Annem telaşlı şekilde çabuk yanımıza geldi.
Anne"Ne oldu?"
Chanyeol"Senin bu kızını bir veletle öpüşerken gördüm".
Anne"Nee.Kız sen ne yapmışsın!"
Chanyeol"Kızın dışarıya çıkmayacak.Ve onunla konuşmayacaksınız!"
Annem beni,eski olan ama kendi odama götürüb odanın kapısını kilitledi.
Ben"Off ben burda ne yapcam?!"
Ben annem,babam ve abimle yaşamıyordum.Benim ayrı evim vardı.
Kyungsoo'nun ağzından:
Arabayla evime geldim.Kapıyı açıb koltukta oturdum.Ve telefonumu götürüb Jongin,Soho ve Luhan'ı aradım.Onlar sonuçta benim en yakın arkadaşlarım.Kapı zili çaldı kapıyı açtım ve Jongin ile Suho gelmişti.Suho ve Jongin koltuğa oturdular.
Jongin"Bizi çağıracak kadar önemli şey ne acaba?"
Suho"Doğru söylüyor".
Ben"Saçmalamayın sizinle sık-sık görüşüyoruz!"
Suho"Görünüşe bakılırsa önemli bi şey.Anlat bakalım".
Jongin"Luhan'ı çağırdın değilmi?Luhan çok iyi biriya".
Ben"Tabiki çağırdım.Sen bilmiyorsun ama Suho bizi Luhan ile tanıştırtıktan sonra biz sık-sık görüştük.Ve artık onun hakkında çok şey biliyorum.O da benim hakkımda çok şey biliyor.Artık en yakın arkadaşlarımdan biri diye bilirim".
Jongin"O zaman Luhan gelsin öyle konuşalım".
Suho"Evet doğru söylüyorsun Jongin".
Tam o sırada kapı çaldı.Kapıyı açtım ve içeriye mutlu ve enerjik bi şekilde Luhan girdi.
Luhan"Merhaba arkadaşlar.Bensiz ne yapıyorsunuz böyle.Yoksa geciktimmi?"
Ben"Hayır gecikmedin"deyib Luhan'a sarıldım.Luhan'da gelib koltukta oturdu.
Luhan"Konuş bakalım ne oldu?"
Ben"Ben bir kızdan hoşlanıyorum". Luhan,Suho,Jongin"Oooooo"dediler ve bir-birlerine baktılar.
Luhan"Sonra".
Ben"İlk clupte tanıştık daha doğrusu ilk orda gördüm onu".
Luhan"Cluptemi?Benim çalıştığım cluptemi?"
Ben"Evet.Seninle ilk tanıştığım gün onu gördüm".
Luhan,Suho ve Jongin sırıttı.
Jongin"Benim arkadaşım aşıkmı olmuş?"deyib saçlarımı karıştırmaya başladı.
Ben"Elini çek.Saçımı bozuyorsun"dedim yumşak şekilde.Jongin koltuğuna oturdu.Ve olan biten her şeyi onlara anlattım.
Suho"Bence abisi doğru yapmış".
Ben"Aslında evet doğru yapmış ama beni vurmamalıydı.Kimki o?".
Luhan"Öyle deme sonra kayınbiraderin olucak o senin".
Ben,Suho,Jongin Luhan'ı gıdıklamaya başladık.
Ben"Sen ne çok şey biliyorsun".
Luhan"Ahahah yapma! ahaha yapma dedim!"
Biz gıdıklamayı kestik.Ve telefonumu bilmediyim bir numara aramaya başladı.Cevabladım.
Ben"Alo".
?"1 saat sonra ######## bu yere 2.000.000 euro parayı getireceksin!Yoksa yakınlarına zarar gelir!".
Ben"Nee!Ne diyiyorsun sen!Ben 2.000.000 euro parayı nasıl bulayım hemde 1 saat'e ?"
?"Onu sen düşüneceksin!"deyib telefonu kapattı.
Ben"Nasıl yaa.Off.O kadar parayı nasıl bulucam?"
Ve kapı zili çalmaya başladı kapıyı açtım ve önümde bir adet çok neşeli ve tatlı biri vardı.Onu Türkiye'ye gittikten sonra hiç görmemiştim.Hemde Luhan'ın sınıf arkadaşı olmuştu.Bunu bana Luhan söylemişti.Onun ismi Xiumin'di.Onu gördüğüm an 2.000.000 euro parayı aklımdan çıkarttım.Ve ona sarıldım.
Ben"Xiumin nasılsın?"
Xiumin"İyiyim sen nasılsın?"
Ben"Bende iyiyim hadi gel içeri".
Xiumin içeri girdi.Luhan Xiumin'i benden sonra gördü ve ona sarıldı.
Luhan"Neden geç geldin Koreye?"
Xiumin"Türkiye çok güzeldi ve güzel yemekleri vardı.Ayrıca manzarasıda müthişdi".
Jongin ve Suho benimle iyi arkadaş oldukları için onlarda Xiumin'i tanıyordular.Onlarda Xiumin'e sarıldıktan sonra koltuğa oturdular.Jongin,Suho ve Luhan'a anlattıklarımı Xiumin'ede anlattım.Ama benim 2.000.000 euro paraya ihtiyacım vardı ve kötü hiss ediyordum.Çok geriliyordum ve gerildiyimden terliyordum.Terlediyimi görse gerek Jongin bana sordu.
Jongin"Neden terliyorsun?"
Ben"Bilmiyorum".
Xiumin"Kyungsoo sana bi şey söyleyeceğim".
Ben"Söyle".
Xiumin"Ben sana hoşgeldim şakası olarak sana kötü ama çok kötü bir şaka yaptım".
Ben"Ne şakası?"
Xiumin"2.000.000 euro parayı ######## 1 saat'e getir deyen insan bendim".
Ben"Nee!Gerçekten senmiydin?"
Xiumin"Evet".
Ben"Rahatladım.Ama sen nasıl bunu bana yaptın!Eşşek sıpası!".
Xiumin"Hadi ama şaka yaptım sadece.Bak özür dilerim".
Ben"Tamam ama bir daha böyle bi şey yapmayacaksın!"
Xiumin"Tamam".
Jongin,Suho ve Luhan'ın hiç bir şeyden haberleri olmadığı için onlara her şeyi anlattık.Ama tabikide onlarda Xiumin'e kızdı.
Yazarın size hediyyeleri:
Jongin:

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 23, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kyungsoo'nun Aşk HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin