Medya:Kyungsoo
Okuduğunuz ve beyendiyiniz için teşekkür ederim.
Kyungsoo kalkmış kız kardeşiyle kahvaltı yapmıştı.Yediklerini toplayarken Kyungsoo'nun telefonu çalmaya başladı.Kyungsoo koşub telefonunu götürdü.Arayan Jongin'di.3 gün boyunca Jongin'den ses-seda çıkmamıştı.Kyungsoo ve arkadaşlarıda bunu fark etmiştiler ama aramıştılar.
Kyungsoo"Alo Jongin nasılsın?"
Jongin öskürerek cevabladı"İyiğim Soo sadece bir ayak birde el problemim var o kadar".
Kyungsoo"Ne problemi Jongin?"
Jongin"Şu an hastanedeyim.Bir elim ve birde ayağım kırıldı.Ondan başka hiç bir şeyim yok".
Kyungsoo"Jongin hastanenin ismini ve adresini ver".
Jongin"######## ######".
Kyungsoo"Tamam ben geliyorum beni bekle".
Jongin"Zaten istesemde istemesemde bu ayak ve el kırıldığı için bekleyeceğim seni".
Kyungsoo hoşçakal bile demeden telefonu kapatır ve ceketini eline alıb çıkacakken Yui Kyungsoo'nun elinden tutar.
Yui"Abi nereye gidiyorsun?"
Kyungsoo"Hastaneye.Jongin sakatlanmışta".
Yui"Tamam ben seni tutmayım sen git".
Kyungsoo"Tamam".
Kyungsoo arabasına binib hızlı sürmeye başladı.Artık 5 dakikaya hastanede olurdu.Kyungsoo daha da hızlandı.Ama önündeki arabayı görmeyib kaza yaptı.Kyungsoo'nun durumu acildi.Arabanın kenarındakı insanlar Kyungsoo'nu hastaneye götürdüler.Doktor gelib hem Kyungsoo'ya hemde onun vurduğu kıza baktı.Kız iyiydi ama Kyungsoo'nun durumu köteleşiyordu.Kyungsoo'nun kız kardeşi ve Suho'ya haber verdiler.
Suho Yui'nide alıb Soo'nun yanına gittiler.
Suho"Doktor Soo'nun durumu iyimi?"
Doktor"Kyungsoo'nun durumu kötü.Uyanamıyor.Şu an zihni açık deyil.Kyungsoo'nun kafası sargıda.Ve ayakları ve bir eli kırıldı.Kyungsoo'nun çarptığı arabada iki kız vardı.Arabanı kullanan kız iyiydi.Ama önde oturan kızın hali kötü.Kızında zihni açık deyil.Ve kızların arabası çok kötü kullanılmayacak hale gelmiş.Kyungsoo'nun arabası var-yok gibi bir şey".
Suho"Tamam.Kyungsoo'nun yanına gitmek istiyoruz"kendisini ve Yui'ni gösterdi.
Doktor"Olmaz.Durumu kötü".
Suho"Doktor pencereden baka biliriz dimi?"
Doktor"Tamam pencereden bakın ama ses çıkarmayın".
Suho"Tamam doktor".
Suho Yui ile önce kızın durumunu öyrenmek istediler.Suho pencereden kaza yapmış olan kıza baktı henüz uyanmamıştı.
Suho"Bu kız benim arkadaşım Lena".
Yui"Nee?"
Suho"Evet bende hayla da inanmıyorum.Bu bu nasıl ola bilir?"
Yui"Hadi gel Kyungsoo'yada bakalım".
Suho ve Yui Kyungsoo'nu pencereden izliyordular.
Yui'nin gözleri doldu.Gözlerinden 2 damla yaş aktı.Suho Yui'nin omzuna elini koydu.Yui Suho'ya bakıb ona sarıldı.
Yui"Suho abim.Abim yaşayacak dimi? Bi şey söyle Suho lütfen.Bi şey söyle.Yaşayacak dee".Yui'nin yüzü solmuştu.Ve dahada ağlaması şiddetleniyordu.
Suho"Yui toparlan letfen o güclü biri bunuda atlatır.Hadi ağlama artık.O seni böyle görse nasıl olur biliyor musun?Hadi ağlama".
Yui gözlerinden akan yaşları sildi.Ağlamamak için kendini tutmaya başladı ama başarısız oldu.Yine ağlaması şiddetlendi.
Suho"Ağlama artık.Böyle olmayacak seni ben en iyisi evnine götüreyim".
Yui"Ama abimm.Ben abimin yanında olmak istiyorum".
Suho"Hadi hadi gel".Suho Yui'ni evine götürdü.Suho Yui'nin yanında olması gerekiyordu.Çünki Yui tek başına kalmamalıydı.Yui ise kendi odasına gidib uyudu.Yarın oldu.Yui kalkıb Suho'ya teşekkür etti.Suho kendi evine gitti.
Yui'nin telefonu titredi.Yui telefonuna baktığında mesaj geldiyini gördü.
UzunboyluHun:Merhaba aşkım nasılsın?
Mesaj sevgilisinden gelmişti.Yui cevabladı.
YuiHun:Merhaba sevgilim ben iyiyim ama kardeşim hastanede.
UzunboyluHun:Kardeşine ne oldu?
YuiHun:Araba kazası geçirdi.Ayakları ve bir eli kırıldı.Kafasıda sargıda.En kötüsüde zihni açık değil.Yani kardeşim henüz uyanmadı.
UzunboyluHun:Üzgünüm seni mutsuz olduğun günde yanında olmadığım için.
YuiHun:Amerikadan ne zaman geleceksin? UzunboyluHun:Bilmiyorum.Abin inşallah iyi olur.
YuiHun:İnşallah.1 saat sonra hastaneye gidib abimi göreceğim.Uyanmasını istiyorum.Benimle konuşmasını bana sarılmasını özledim.
UzunboyluHun:Tamam sen kendine iyi bak.
* * * *
Kyungsoo artık 4 gündür uyanmıyordu.Artık umutlar tükeniyordu.
Not:Merhaba arkadaşlar.Okuduğunuz ve beğendiyiniz için teşekkür ederim.Lütfen bol-bol yorum ve vote yapın.Bölüm nasıldı?Fikirlerinizi bilmek istiyorum.Sizi seviyorum♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kyungsoo'nun Aşk Hikayesi
FanfictionKyungsoo 22 yaşına gelmiş genc ve yakışıklı bir erkekdi. O, hayatını sade bir biçimde geçiriyordu. Artık onunda değişikliye ihtiyacı vardı.....