Kapı sesini duydum şifreyi bile çözemeden telefonu geri koydum ve yatağın altına geçtim.Zar zorda olsa oraya girmeyi başardım.Lena lavabodan çıkıb yatağa oturdu.Ve telefonu eline aldı.
Lena"Hmm Kyungsoo ne yapıyo acaba?"O sırada Lena'nın beni merak ettiğini duyduğumda yüzümde gülümseme oluştu.Lena odadan çıktığında bende yatağın altından çıktım.Ve ne görsem iyidir.Telefon açık kalmış ve ben şifreyi bilmesemde olur.Telefonu elime aldım işimi hall edib odadan çıktım ve kendi odama gittim.
Lena'nın ağzından:
Odadan çıktım ve geri döndüğümde telefonumu elime aldım.Şifreyi çözdüm ve telefonumda gezindim.Ve mesaj olduğunu gördüm.İçine girdim ve Kyungsoo'dan geldiğini gördüğümde gözlerim kocaman oldu.
Lena"Nee!Kyungsoo!Kyungsoo'nun numarası bende ne işi var?Allahım galiba sana geliyorum.Dur şimdi mesajı okuyum".
Kyungsoo:######.Yarın buraya gel lütfen.
Ben"Oha OMG.
Lena:Tamam.Ama çokmu güzel giyineyim?
Kyungsoo:Gerek yok.Spor giy.
Lena:Tamam teşekkür ederim.
Son cümlelerimi yazıb yastığı sevinçten ısırmaya başladım."Ahh çıldırıcam".Burada olan eşyalarımı alıb hastaneden taburcu oldum.Ve kendi evime gittim.
Kyungsoo'nun ağzından:
Lena'nın numarasını aldım ve kendi numaramı onun telefonuna kayd ettim.Ve odadan çıkıb kendi odama geldim.Lena mesajımı gördükten sonra bana cevab verdi.1-2 cümleden sonra yazmayı sonlandırdım.Ben Lena'ya yarın süpriz yapacaktım.
Not:Merhaba okuyucularım.Beğenenler,vote yapanlar ve sadece okuyanlara teşekkür ederim.Yazmamamın sebebi yazmaya biraz ara vermemdi.Arkadaşlar bende ilham çok ama beğeni az olduğu için yazmaktan soğudum.Bana moral verin okuyucularım.Sizi seviyorum♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kyungsoo'nun Aşk Hikayesi
FanfictionKyungsoo 22 yaşına gelmiş genc ve yakışıklı bir erkekdi. O, hayatını sade bir biçimde geçiriyordu. Artık onunda değişikliye ihtiyacı vardı.....