11.Öpüşüyorduk

90 17 10
                                    

Ben Lena'ya yarın süpriz yapacaktım.
* * * *
Lena'nın ağzından:
Sabah olmuştu yataktan kalkıb pijamalarımla lavaboya gittim dişlerimi fırçaladım.Yemek yemeye karar verdim.Yemeyi hazırlayıb sandalyeye oturacekken bu gün Kyungsoo ile randevum olduğunu hatırladım.Yemeyi yemeden önce duş aldım ve kiyafetlerimi değiştirdim.Üstümde dar siyah pantolon, beyaz t-shirt ve beyaz spor ayakkabı vardı.Saçımı açık bıraktım.Ve mutfağa gidib yemeyimi yedim.Masanın üzerindekileri topladıktan sonra yola koyuldum.Kyungsoo'nun dediği yere yaklaştığımda kendime çeki düzen verdim.İçeri girdiğimde etrafa bakmaya başladım.Burası gül bahçesiydi.Şimdiye kadar bu yerin olduğunu görmemiştim.Dikkatle bakınca uzaktan Kyungsoo'nun geldiğini gördüm.Ve o da neydi.Kyungsoo 2 tane bisiklet ile bana yaklaşıyordu.Kyungsoo bana yaklaştığında 'merhaba' dedim o da bana 'selam' verdi.Artık o kadar utanıyordumki onun gözlerine bakmaktan kaçınıyordum.Ve bana bakıb bisikleti göstererek söyledi.
Kyungsoo"Birlikte bisiklet kullanalımmı?'
Ben"Tamam.Ama ben bisiklet kullanmayı bilmiyorum" dedim dudak büzerek.Ve bana bakarak gülümsedi.
Kyungsoo"Sorun değil ben sana öyretirim".Tamam anlamında kafa salladım.Ve beni bisiklete binmeye yardım etti.Kyungsoo bana dokunduğunda heyecanlandım.Arkaya baktığımda Kyungsoo ile dib-dibe olduğumuzu fark ettim.Hatta aramızda çok az mesafe vardı.Ne yapacağımı bilmiyordum.Kalbim çok hızlı atmaya başladı.Sonra tam bi şey olacak diye düşünürken kendini toparlayıb biraz uzaklaştı ve bana bisiklet kullanmayı öyretmeye başladı.Aslında bi planım vardı.Ben bisiklet kullanmayı biliyorum ama şimdi bunu Kyungsoo'ya söylemicem.Çünki Kyungsoo'nu dinleyince huzura eriyorum.Ama her şey burda bitti.Kyungsoo bana hadi bi dene deyince bende heyecandan bisikleti çok güzel kullandım.Kyungsoo bana şaşırmış şekilde bakıyordu.
Kyungsoo"Nasıl yani sen kullanmayı biliyormuydun?"
Ben evet anlamında kafa sallayınca pis bi şekilde sırıtmaya başladı.
Ben"İyimisin?"
Kyungsoo 'evet' deyib sırıttı ve arkamca koşmaya başladı bende koşmaya başladım ama hızlı koştuğum için yere düştüm.Tam kalkacakken Kyungsoo elini boynuma koydu.İkimizde koştuğumuz için nefes-nefeseydik.Ve gülmesini sonlandırıb 1 saniye bile düşünmeden dudaklarıma yapıştı.Bende anın etkisiyle önce hiç bi şey yapmadım ama sonra karşılık verdim.Onunda sevindiğini biliyordum çünki ne o,bana sevdiğini söylemiş ne de ben ona söylemiştim.Ve karşılık verdiğim için sevinmişti.Tam-tamına 1 dakikadır durmadan öpüşüyorduk.

Not:Selam okuyucularım.Bölüm geç geldi biliyorum ve özür diliyorum.İnşallah bu bölümüde seversiniz♡♡♡

Kyungsoo'nun Aşk HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin