3.Kız Kyungsoo'ya yaklaşıb...

134 22 7
                                    

Merhaba arkadaşlar yeni wattpad'ım Kayıp Çocuk Tao'mu?Lütfen yeni hikayemede ilgi gösterin.Şimdilik yeni hikayeden sadece tanıttım yayınlandı.Tanıttım 20 vote olduktan sonra 1 bölüm yayınlanacak.Arkadaşlar bu hikayemide beğendiyiniz için teşekkür ederim.Sizi seviyorum iyi okumalar.

Kız Kyungsoo'ya bakıb söyledi.
Kız"Sen beni seviyormusun?"
Kyungsoo kızı tanımadığı için hiç bir şey söylemedi.
Kyungsoo gözlerini açmış uyuduğu odasına bakıyordu.Kyungsoo yataktan kalkıb saat'e baktı.Saat artık 9 olmuştu.Yattığı giysileriyle salonda olan koltuğa oturdu.Ve telefonunu çıkartıb resimlerine bakmaya başladı.4 dakika baktıktan sonra kalkıb mutfağa gitti.Buzdolabını açmış yemek arıyordu.Yemeğin olmadığını görüb 2 pizza sipariş etti.Pizza 5 dakika sonra artık evdeydi.Kendisi için çay hazırlayıb mutfakta olan masaya oturdu.2 dilim yeyib çayını bitirdi.Ama haylada Jongin ve Suho uyanmamıştı.Kyungsoo ayağa kalkıb Jongin'in uyuduğu odaya girdi.Kyungsoo Jongin'in yatağının yanında durdu.Jongin'e bakmaya başladı.Kyungsoo Jongin'in 2 dakika sonra uyancağını anlayıb telefonunu çıkarıb Jongin'i aramaya başladı.Jongin'in telefonu çalıyordu.Jongin gözlerini ovalayıb gözlerini açtı.Ve telefonunun çaldığını fark etti.Arayan Kyungsoo'ydu. Jongin telefonun götürüb cevab verdi.
Jongin"Alo Kyungsoo"
O sırada Kyungsoo işığı açtı.Jongin gözlerini kırpıştırarak işığı açan kişiye baktı onun Kyungsoo olduğunu görünce telefonunu aldığı yere geri koydu.
Jongin"Sen benimle bir çeşit oyunmu oynuyorsun?"
Kyungsoo altdan-altdan sırıttı ve cevab verdi.
Kyungsoo"1 Ben seninle oyun oynamıyorum.2 Pizza aldım ve yedim.3 Senin ve Suho'nunda pizzası var.Yermisiniz yoksa yemezmisiniz bilmiyorum o size kalmış artık".
Jongin"Nee pizzamı sipariş ettin.Dostum adamsın sen".
Jongin yatağından kalkıb Kyungsoo ile Suho'nun odasına girdiler.Girdikten sonra Suho'nun odasına şaşırmıştılar.Çünki Suho zengin olduğu için böyle sade bir odası olması Kyungsoo ve Jongin'i şaşırtmıştı.
Jongin"Olum uyan!Olum uyansana.Sana diyiyorum Suho".
Suho"Immm bırakın beni birazda uyumam lazım".
Kyungsoo"Uyku sersemi artık kalkman lazım!Tamam ben eve gidiyorum.Kendi pizzanı yersin artık".
Suho"Tamam git".
Kyungsoo arabasına binib evine gitti.Jongin ise Suho'nu beklemeye başladı.Kyungsoo eve gidib duş almak için banyoya girdi.
* * * *
Kyungsoo duş aldıktan sonra giymek istediklerini giymişti.O,an Kyungsoo'nun telefonu çalıyordu.
Kyungsoo"Alo".Arayan Suho'ydu.
Suho"Soo arkadaşım klupte işlemeye başlamış.Bu gün benimle klupe gele bilirmisin?"
Kyungsoo"Saat kaçta?"
Suho"Gece 12-de".
Kyungsoo"Tamam adresini söyle".
Suho"#######"
* * * *
Kyungsoo Suho'yla klupe gelmişti.Orada olan herkes Luhan'ın burada DJ olduğundan ve çok güzel bu işi yaptığından bahsediyordular.Kyungsoo ve Suho kendi masalarına oturdular.
Kyungsoo"Mekan güzelmiş".
Suho"Evet ben buraya gelmeye alışkınım".
Kyungsoo"Luhan kim?"
Suho"Soo arkadaşım Luhan.Luhan klupte dün işlemeye başladı.O,yüzden ona destek olmaya geldim".
Soo"Buradakılar Luhan'ın DJ olduğundan ve çok güzel bu işi yaptığından konuşuyordular.Ben onu anlamadım Luhan dün işlemeye başladı ama nasıl bu kadar ünlü oldu burda?"
Suho"Öyle deme benim arkadaşım çok beceriklidir.Maşallah dee".
Soo"Maşallah".
Soo etrafa bakıb bir kızın yanında olan kızı çekiştirmeye başladığını görmüştü.
Lena"Hadi Eunji kalk.Bak sarhoş olmuşsun.Ama ben gelmek istememiştim sen beni zorladın gelmeye.Bilseydim sarhoş olacağını gelmezdim.Off Eunji kalk evine götüreyim seni".
Eunji"Off Lenaaaa başım dönüyor kusacağım galiba".
Lena"Sakın diyeyim.Kusmayacaksın.Hadi gel senin arabanla seni evine bırakayım.Ver anahtarları".
Eunji"Tamam al.Ama sen senmi süreceksin arabayı?Ama ben sürmek istiyom.Lütfenn".Eunji aegyo yapmaya başladı.
Lena"Olmaz Eunji".
Lena Eunji'yi götürmüş ve gitmişti.
Kyungsoo'nun ağızından:
Orada Lena adında kız vardı.Ama çok güzeldi.Beyaz renkte gömlek ve siyah renkte pantolan giymişti.Kız melek gibiydi.Çok neşeli ve güzeldi.Aklım sadece kızdaydı.Suho'nun bana seslendiğini bile duymamıştım.
Soo"Evet Suho ne oldu?"
Suho"İyimisin sana seslenmiştim".
Soo"İyiyim".
Kyungsoo Lena olan tarafa döndüğünde Lena ve Eunji'nin gitmiş olduğunu fark etti.Resmen Kyungsoo'nun yüzü düşmüştü.Lena'ya baktığında çok rahatlamış hemde kalbinin küt-küt çarptığını hiss etmişti.Bu kız onu heyacanlandırmıştı.Kendini çok iyi hiss ediyordu.Yüzünde bir tebessüm oluştu.
Suho"Soo senin neden durduk yere yüzünde tebessüm oluştu?"
Soo"Nee?"
Suho"Soo sana diyiyorum.Sana bugün bir şeyler oldu galiba?"
Soo"Ben iyiyim Suho.Hiç bir şey olmadı bana.Her zamanki benim işte.Bir değişiklik yok".
Suho"Soo doğru söyle ben anlarım sana bir şeyler oldu.Ama güzel şeyler.Hadi çekinme söyle".
Soo"Hiç bir şey olmadı diyiyorsam olmadı tamammı?!".
Suho"Tamam kardeşim sakinleş.Bak Luhan geldi.Bak Soo Luhan sahnede.Kardeşime iyi şanslar".
Luhan DJ yapmaya başladı.Salonda her kes Luhan'ın geldiğini görünce sevinmeye ve bağırmaya başladılar.
"Lu han Lu han Lu han"
Luhan işini bitirdikten sonra Suho ve Kyungsoo'nun yanına gitti.
Luhan"Merhaba nasılsınız?Suho yanında oturan arkadaşınmı?Tanıştırmayacakmısın bizi?"
Suho"Evet arkadaşım ismi Kyungsoo".
Luhan"Benimde ismim Luhan.Tanıştığımıza memnun oldum".
Soo"Bende memnun oldum".
Suho Soo ve Luhan sohbet ettiler.Suho Soo ve Luhan'ı arkadaş yapmak istiyordu.
* * * *
Soo evine gidib uyumayı planlıyordu.Ama Soo'nu uyku tutmayıb su içmek için mutfağa gitti.
Kyungsoo'nun ağızından:
Kapı çalmaya başladı.Ben kapıyı açınca bir kız içeri girib kapıyı bağladı.Önce kızın kim olduğunu bilmedim.Ama dikkatli bakınca bu kızın Lena olduğunu gördüm.Lena koştuğu için nefes-nefese kalmıştı.Lena nefesini düzeltmeye çalışıyorken göz-göze geldik.Ve bir-birimize bakmaya devam ettik.Ben Lena'ya bakınca heyecanlanmaya başladım.
Kyungsoo"Sen neden bu kadar güzelsin"diye içinden geçirdi.Ama sonra düşüncesini sesli söylediğini anlayıb kızın gözlerine baktı.Kyungsoo söylediyini yalanlamak isterken kız Kyungsoo'ya yaklaşıb dudağını öptü.Kyungsoo ise gözlerini kıza dikmiş bakıyordu.

Not:Merhaba arkadaşlar nasılsınız?3bölümü beyendinizmi?Sizin yorumlarınız benim için çok önemli.Lütfen bol-bol yorum ve vote edin.Yazı hatası varsa Sorry.SİZİ SEVİYORUM♡♡♡

Kyungsoo'nun Aşk HikayesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin