Medya:Lena
Merhaba arkadaşlar.Yeni bölümü sizin için çabuk yazdım^...^
Kyungsoo kapıyı tıklatmadan açtı.Ve gördüyü kişiye şok kaldı.
* * * *
Çünki yatakta uyuyan bir adet Lena vardı.Kyungsoo koltuk deyneyi ile kızın yanına gitti ve sandalyeyi yatağa yaklaştırıb oturdu.Lena'nı izlemeye başladı.Kyungsoo Lena'nı özlemişti.En son Lena onu öptükten sonra hiç görmemişti.Şimdi Lena'yı izlemek onu çok iyi hiss ettiriyordu.
Kyungsoo'nun ağzından:
Kapıyı açtığımda Lena'nı uyuyorken gördüm.Ve sandalyeni yatağa yaklaştırdım.Lena'nı izlemeye başladım.Onu izlemek beni çok iyi hiss ettiriyordu.Resmen yatakta uyuyan melek bir kız görüyordum.Galiba artık Lena'dan daha çok hoşlanmaya başlamıştım.Ama sonra Lena'nı arabayla benim vurduğumu hatırlayınca çok kötü oldum.Ve Lena'nın elini tuttum.
Kyungsoo"Özür dilerim Lena".
Kyungsoo'nun gözleri doldu.Ve bir damla yaş aktı.Kyungsoo eydiği kafasını biraz yukarıya yöneltdi.Lena'nın bana baktığını gördüğümde çabuk elimi çektim.Ve göz yaşlarımı sildim.
Lena"Kyungsoo neden ağlıyordun?Peki neden elimi tutmuştun?"
Kyungsoo"Şşey ben senin çabuk iyileşmeni istediyim ve destek vermek istediyim için tuttmuştum.Ve nerden çıkardın ben ağlamıyordum".
Lena"Tamam".
Kyungsoo"Ben sizin arabanıza çarptım.Ve özür dilemek için geldim buraya.Biliyorum bir özürle telafi edilecek bi şey değil".
Lena'nın ağzından:
Kyungsoo'nun bana ve Eunji'ye çarptığını öyrenince şaşırdım.Ama onu affede bilirdim sonuçta bilerek çarpmadı bize.Hem Kyungsoo'nun ayakları ve bir eli sargıda olduğunu gördüm.
Ben"Senin ayakların kırıldımı?"Lena endişeli bir biçimde söyledi.
Kyungsoo"Ben iyiğim.Arkadaş olalımmı?"
Ben"Tamam olalım".
Resmen hoşladığım erkek bana arkadaş olalım söylemişti.Tabi sonuçta ona yakın olmak ve onu sürekli görmek istediğim için kabul ettim.Ve o sırada kapı çaldı.İçeriye tanıdığım birisi girdi.
Not"Merhaba arkadaşlar.Bölüm nasıldı?Hoşunuza gittimi?Fikirlerinizi yazın lütfen.Sizlerden bol-bol yorum ve beğeni bekliyorum♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kyungsoo'nun Aşk Hikayesi
FanfictionKyungsoo 22 yaşına gelmiş genc ve yakışıklı bir erkekdi. O, hayatını sade bir biçimde geçiriyordu. Artık onunda değişikliye ihtiyacı vardı.....