Medya:Kyungsoo
Medya:Miracle in decembre
Lena'nın ağzından:
Tabi sonuçta ona yakın olmak ve onu sürekli görmek istediyim için kabul ettim.O sırada kapı çaldı.Ve içeriye tanıdığım birisi girdi.
Tahmin edin kim?Sevgilim.Hayır sevgilim değil.O benim arkadaşım.İsmi Lee Hyun Woo.Ve beni seviyor.Ama henüz bana söylemesede ben anladım.Ama ben onu gerçekten arkadaş olarak görüyorum.Lee Hyun Woo içeri girib kapını bağladı.Ve sandalyede oturan Kyungsoo'ya sinirle bakmaya başladı.Galiba bizi kıskanmıştı.Anlaşılan beni çok seviyordu.Ama ben sadece arkadaş kalmak istiyordum.Onun bana böyle davranması beni rahatsız ediyordu.
Kyungsoo'nun ağzından:
Birisi odaya girdi.Ve sinirle bize bakmaya başladı.Ben Lena'ya sordum.
Ben"Bu kim?Tanıyormusun?"
Lena cevab verecekken kapıda duran bilinmeyen insan Lena'nın olduğu yere yaklaştı.Ve Lena'ya sarılıb biraz uzaklaştı.
Lee Hyun Woo"Sence?Lena benim sevgilim.Asıl sen kimsin?!Lena bu kişiyi tanıyormusun?Neyse biz sevgilimle yalnız konuşucaz.Eğer işin bittiyse bence başlamadan bitti,uza burdan".
Lena şaşkın-şaşkın ona bakıyordu.Anlaşılan o herif doğruyu söylememişti.Ama yüreğim çok hızlı çarpıyordu.Nasıl yani sevgilimi.'Lena benim sevgilim' kelimesi kafamda yankılanıyordu.Ve Lena bana hiç bir şey demeden ayağa kalkdım ve koltuk deyneyi ile yürümeye başladım.O an Lena bağırdı.
Lena"Kyungsoo...Nereye gidiyorsun...Beni yalnız bırakma şunla".Ve ağlamaya başladı.Ben kapıya çok yaklaşdım ama durdum.Ve arkamı Lena'ya dönmüştüm.Ama Lena'nın ne diyeceyini umursamadan kapıyı açtım ve son bağırmaları duydum.
Lena"Kyungsoo o benim arkadaşım.Sevgilim değil.Duyuyormusun beni!"
Ben ise kapıyı sakince bağlayıb kendi odama gittim.Artık kafam fazla karışmıştı.Kafamı toparlamalıydım.Galiba çok kıskanmıştım onları.Hatta delice kıskanmıştım.Bazen sinirlenince kendimi başkalarına sakin gösteriyorum.Ama bazen vulkan gibi püskürüyorum.O an çok sinirliydim ve kafamı yastığa gömüb uyudum.Yarın olunca hiç böyle bir şeyle karşılaşcağım aklıma bile gelmemişti.
Not:Merhaba arkadaşlar.İnşallah bu bölümüde çok seversiniz.Sizden her zamanki kimi vote ve yorum istiyorum.Fikirlerinizi belirtin lütfen.Birazda yazarınızı sevindirin.Sizi seviyorum♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kyungsoo'nun Aşk Hikayesi
FanfictionKyungsoo 22 yaşına gelmiş genc ve yakışıklı bir erkekdi. O, hayatını sade bir biçimde geçiriyordu. Artık onunda değişikliye ihtiyacı vardı.....