Medya:Yui
Kyungsoo nazikce kızı itti.
Kyungsoo"Sen beni neden öptün?"
Lena ne diyeceyini bilmiyordu.Aslında Lena Kyungsoo'dan hoşlanıyordu.Bunu Kyungsoo'ya şimdilik söylememeliydi.Henüz çok erkendi.Ama Kyungsoo ona sen neden bu kadar güzelsin dediyinde kendisi bile bilmeden Kyungsoo'nun dudağına yapışmıştı.Artık olan olmuştu.Tuhaf olan ise ikiside bir-birlerini tanımıyor olmasıydı.Kız Kyungsoo'yla 10 defa karşılaşmıştı.Ama birinci karşılaşmalarında kız Kyungsoo'dan çok etkilenmişti.Kız Kyungsoo'nu ilk gördüyünde kalbi hızlı atmaya başlamıştı.Kyungsoo ise kızı artık ikinci defadır görüyordu.İkiside bir-birlerini tanımıyordular ama artık ikiside hoşlanıyordular.
Lena ne diyeceyini bilmiyordu.Kyungsoo kızı kapıya ittirib elini kızın kafasının yanına koydu.Ve kıza daha çok yaklaşıb aynı soruyu tekrar söyledi.
Kyungsoo"Sen beni neden öptün?"
Lena artık korkmaya başlamıştı ne diyeceyini bilmiyordu.
Lena"Ben"kekelemeye başladı."Şeyy been yannnlışşlıklaa öptümm".
Kyungsoo kızın yanlışlıkla öptüyünü duyunca biraz bozulmuştu.İfadesiz olan suratını bozmayıb devam etti.
Do(Kyungsoo)"Ben Kyungsoo sende Lena olmalısın.Söyle bakalım neden nefes-nefese idin.Koşmuş olmalısın.Yoksa arkanda birisimi vardı?"
Lena"Ben koşuyordum.Gece vakti olduğu için evime gidiyordum.Ama arkamdan ayak seslerini duydum.Sonra arkamdakının koştuğunu hiss edib bende koçmaya başladım.Açınca çabuk kapıyı bağlayıb eve girdim.Seni rahatsız ehtiysem özür dilerim".
Kyungsoo"Neden gece vakti dışarıdaydım?"(Hemende sahiplenirmiş).
Lena"Arabam yoktu.Ben arkadaşımın evindeydim.Sonra çıktım evime geliyordum.Gece olduğunu ders çalışarken fark etmemiştim.O yüzden bu vakite kaldım".
Kyungsoo"Tamam evin buralardamı?Seni evine kadar aparayım".
Lena"Teşekkür ederim ama seni rahatsız etmeyim".
Kyungsoo"Arabam var.Seni arabamla evine götüre bilirim".
Lena"Tamam.Evim aslında uzakta değil.Adresi #######".
Kyungsoo Lena'nın evine götürdü.Kız arabada Kyungsoo'ya teşekkür edib arabadan indi.Ve evine girib kapıyı bağladı.Lena kapıya yaslanıb gülümsedi ve Kyungsoo'nu düşünmeye başladı.Sonra Kyungsoo'nun ismini söyledi anı hatırlayıb"nasıl yani o benim ismimi nasıl öyrendi.Ben söylemeden nasıl bildi.Odamı beni görmüştü yoksa.Off bunları nasıl öyrenceyim.Neyse biraz şarkı dinleyib Kyungsoo'nu düşünceyim".
* * * *
Kyungsoo evine gidib uyudu.Sabah oldu.Kapı zili çalıyordu.Kyungsoo yatağında kımıldadı.
Soo"Sabah sabah bu ne böyle?"
Kyungsoo yarıçıplak halde kapıyı açtı.Soo'nun haylada gözleri kapanıyordu.Kapıda duran kişiyi görünce Kyungsoo şok olmuştu.Yıllardır görmediyi birisi gelmişti.Evet bu kız kardeşi Yui'ydi.Gerçekten Yui'ni çok özlemişti.Yui 15 yaşından sonra alesiyle Amerikaya gitmiş orada yaşamaya başlamıştı.Şimdi Yui'nin yaşı 19 olmuştu.Kos koca 4 yıl geçmişti.Hiç birbirini arayıb konuşmamıştılar.Aslında Kyungsoo Yui'ni anlıyordu.Çünki iyi ders almak için Amerikaya gitmişti.Annesi ve babası kızını yalnız bırakmak istemeyib Yui'yle birlikte gitmiştiler.Kyungsoo alesiyle çok az iletişim kuruyordu.Yui'ni ise hiç aramak istemiyordu.Yui'yle Kyungsoo'nun arası çok iyiydi.Ama Yui Amerikaya gittikten sonra annesi Yui'nin telefonunu ondan almıştı.Ve ona hiç vermiyordu.Bunu banada söylemiştiler.O yüzden Yui'ni aramıyodum.Yui benden 3 yaş küçüktü.Ama kardeşimi çok seviyordum.Onu kapının önünde görünce çok şaşırmıştım.Ama şaşkınlığımı atıb Yui'ni yani öz kardeşimi sıkıca kollarımla sardım.
Kyungsoo"Seni çok özledim kardeşim".
Yui"Bende seni çok özledim".
Kardeşler bir-birlerinden ayrıldılar.Ve televizyonun önünde olan koltuğa oturdular.
Kyungsoo"Seni görmeyeli neler olmuş söyle bakalım".
Yui"Üniversitede birinci yılım sona erdi.Artık ikinci yılıma az kaldı.Sen bitirdin deyilmi?"
Kyungsoo"Abisinin güzeli tabikide bu yıl bitirdim.Sen bu telefon meselesini anlatsana bana".
Yui"Tamam.Amerikaya gittikten sonra 1 hafta boyunca çok telefonla oynadığım için benden aldı.Hemde üniversiteye hazırlanmam lazımdı.O yüzden aldı.Ama bundan 1 yıl önce bana geri verdi.Çünki üniversitede çok çalışıyordum.Sonuçlarda iyi çıktığı için telefonumu çok şükür bana verdi".
Kyungsoo"Tebrik ederim.Dur bidakika 1 yıl önce telefonun sende olduğuna göre sen neden bana haber vermedin?!"
Yui"Abi 1 yıl önce telefonu aldım almasınada ben sana süpriz yapacaktım.Ama biraz gecikti.Sonuçta seni sevindirdim deyilmi?"
Kyungsoo"Doğru diyiyorsun.Acıktınmı?"
Yui"Evet ben yemek yemedim.Çünki buraya gelecektim".
Kyungsoo"Desene yılların buluşması oldu.Neyse bende zaten yeni kalkmıştım.Yemekte yemedim gel abi kardeş birlikte yeyelim".
Yui"Tamam".
Kyungsoo yemek yemeden önce siyah t-sihirt-ü giydi.Ve Yui'nin yanına gitti.
* * * *
Yui ve Kyungsoo kahvaltılarını edib koltuğa oturdular.
Soo"Yui bu gün burada kalacaksın deyilmi?"
Yui"Evet.İzninle".
Soo"Tabi sonuçta sen benim biricik kardeşimsin".Söyleyib Yui'nin burnunu sıkar.
Yui"Kyungsoo ben bu gün uçaktan inmedim.Dün geldim Koreye.Ve 1 gün kaldım.Bilesin diye söyledim.Sorun olmaz deyilmi?"
Soo"Tabiki olmaz sen burada rahatına bak.Ama bundan sonra otelde yalnız kalmayacaksın ve Koreye geldiyini abine söyleyeceksin tamammı".
Yui"Tamam abi".
Kyungsoo"Yui umarım bundan başka benden sakladığın şey yoktur".
Yui"Şey abi benim 2 aydır sevgilim var".
Kyungsoo"Neee ne diyon sen.Sen bunu bana nasıl söylemezsin!!!Hem senin yaşın küçük.Henüz 19 yaşındasın.İnanmıyorumyaa beni nasıl sinirlendirdiyini farkındamısın".
Yui"Abi sinirlenme lütfen.Hem ben senden 3 yaş küçüyüm".
Kyungsoo"Tamam bu gün seni gördüyüm için çok şanslısın o yüzden dua etki senin üzerine gitmicem".
Yui"Abi lütfen sinirlenme.Sevdiyim insan koreli.Onunla Amerikada karşılaştık.Abi merak etmiyormusun?"
Kyungsoo"Ediyorum ama beni onunla tanıştıracaksın tamammı".
Yui"Tamam".
Kyungsoo"İlk nerde karşılaştız?Nası biri?Seni üzermi?Üzerse bende onu üzerim bunu bil".
Yui"İlk sinemada karşılaştık.O hem odun hem öküz hem yakışıklı birazda romantik kendisi havalı biri.Şahsen onunla sevgilim olduğum için çok şanslı hiss ediyorum.Onu seviyorum.Ona aşık oldum abi.Bu hayatta isteyeceyim en güzel şeylerden biri.Beni mutlu ediyor.Onu düşününce ve onun yanında olunca çok heyecanlanıyorum.Abi belki sizi tanıştırarım".
Kyungsoo"Belkimi?Belki demeyeceksin!Artık onunla tanışmalıyım".
Yui"Abi ona iyi davran lütfenn".
Soo"Onu tanıtıktan sonra bu sorunun cevabını vereceyim"
Yui"Tamam".
Kyungsoo"O biliyormu senin erkek kardeşinin olduğunu?"
Yui"Biliyor".
Kyungsoo"Peki senin ailen biliyormu?"
Yui"Evet söyledim".
Soo"Ne düşünüyorlar onun hakta?Onunla tanıştılarmı?"
Yui"Onun hakta iyi düşünüyorlar.Ama henüz tanışmaya vakit olmadı".
Soo"Tamam benim güzel kardeşim"söyledikten sonra Kyungsoo Yui'yle sıkıca sarılır.
Not:Merhaba.Okuduğunuz için teşekkür ederim.Bölüm nasıldı?Biraz geciktim özür dilerim.Lütfen bol-bol yorum ve vote edin.Yazı hatası varsa özür dilerim.Sizi seviyorum♡♡♡Bu gün 12.04.2016 biricik maknae'min doğum günü İYİKİ DOĞDUN SEHUN♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kyungsoo'nun Aşk Hikayesi
FanfictionKyungsoo 22 yaşına gelmiş genc ve yakışıklı bir erkekdi. O, hayatını sade bir biçimde geçiriyordu. Artık onunda değişikliye ihtiyacı vardı.....