Episode 11

1.2K 154 23
                                    

မရဲ႕​ေမာင္​
Episode 11

ဒီ​ေန႔ မဂၤလာပြဲ​ေနမို႔ သူမ အ​ေစာႀကီး ထၿပီး မိတ္​ကပ္​ျပင္​ရသည္​ ...

သူမတို႔ မဂၤလာခန္​းမက ထူးျခား​ေအာင္​လို႔ Hall ထဲ မလုပ္​ပဲ ဟိုတယ္​အျပင္​ဘက္​က ျမက္​ခင္​းျပင္​မွာ လုပ္​မွာ​ေလ ...

သူက​ အဲ့လိုလုပ္​ရတာ သ​ေဘာက်တယ္​တဲ့ ...

တကယ္​​ေတာ့ သူက ကမ္​း​ေျခမွာ လုပ္​ခ်င္​တာတဲ့ ... ဒါ​ေပမဲ့ သူမက လူ​ေတြ လာရတာ အလုပ္​ရႈပ္​မွာ​ေရာ လူႀကီး​ေတြ ပင္​ပန္​းမွာ​ေရာ ​ေတြးၿပီး မလုပ္​နဲ႔လို႔ ​ေျပာလိုက္​​ေတာ့ ခုလို ျမက္​ခင္​းျပင္​မွာ ​ေန​ေရာင္​စစနဲ႔ လုပ္​ခ်င္​တယ္​တဲ့ ...အဲ့ဆိုလဲ လုပ္​​ေပါ့လို႔ ​ေျပာလိုက္​တာ ...

ခု​ေတာ့ အျပင္​မွာ အားလံုး အဆင္​သင္​့ ျဖစ္​​ေန​ေလာက္​ၿပီ ...သူမလဲ ျပင္​တာၿပီးလို႔ အက်ီၤလဲ​ေနၿပီ​ေလ ...

သူမ အက်ီၤလဲၿပီးလို႔ ထြက္​လာ​ေတာ့ ​ေမ​ေမက အခန္​းထဲ ​ေရာက္​​ေနသည္​ ..

'ၾကည္​့ပါဦး ​ေမ​ေမ့သမီး​ေလး လွ​လိုက္​တာ '

​ေမ​ေမက ​ေျပာၿပီး သူမ​ေဘးကို လာတြဲကာ ထို္င္​ခံုမွာ ထိုင္​​ေစလိုက္​သည္​ ...

'ခဏၾကာရင္​ Kris ​ေမ​ေမတို႔ ဝင္​လာ​ေတာ့မွာ '

'ဟုတ္​ကဲ့ ​ေမ​ေမ '

​ေမ​ေမနဲ႔ စကား​ေတြ ​ေျပာၾကၿပီး ခဏအၾကာ Kris ​ေမ​ေမတို႔ ဝင္​လာသည္​ ...

'ဟယ္​ သမီး​ေလးရယ္​ အရမ္​းလွတာပဲ '

သူ႔​ေမ​ေမက သူမ​ေဘးမွာ ထိုင္​လိုက္​ၿပီး လက္​​ေလးကို ကိုင္​လိုက္​ၿပီး

'သား​ေလးက ငယ္​​ေသး​ေတာ့ တစ္​ဇြတ္​ထိုးဆန္​တယ္​ သမီးရယ္​ သမီး​ေလးကို အပ္​ပါတယ္​​ေနာ္​ '

'ဟုတ္​ကဲ့ အန္​တီ '

'ဘာအန္​တီလဲ သမီးရယ္​ ​ေမ​ေမလို႔ ​​ေခၚရ​ေတာ့မွာ​ေလ '

'ဟုတ္​ကဲ့ ​ေမ.. ​ေမ​ေမ '

'​ေအး ​ေအး သမီး ​ေမ​ေမ ဧည္​့ခံပြဲထဲ သြားဦးမယ​္​​ေနာ္​ '

'ဟုတ္​ '

သူက​ေတာ့ ခုထိ ဝင္​မလာ​ေသး ...

မရဲ႕​ေမာင္​ Where stories live. Discover now