Episode 13

2K 145 19
                                    

မရဲ႕​ေမာင္​
Episode 13

'မ မနက္​ျဖန္​ ရံုးတက္​​ေတာ့မွာလား '

သူက ကုတင္​​ေဘးက ခံု​ေပၚမွာ Game ထိုင္​​ေဆာ့​ေနရင္​း ​ေမးလိုက္​သည္​ ..

'အငိး တက္​​ေတာ့မွာ ပ်က္​တာ ၾကာ​ေနၿပီ​ေလ '

မက ကုတင္​​ေပၚမွာ ​ေခါင္​းအံုးနွစ္​လံုးဆင္​့လ်က္​ ​ေလ​်ာထိုင္​​ေနကာ စာအုပ္​ဖတ္​​ေနရင္​း ​ေျဖသည္​ ..

'အငိး ​ေမာင္​လဲ မနက္​ျဖန္​ စတက္​​ေတာ့မွာ '

'အင္​း ​ေကာင္​းပါတယ္​ '

သူ Game ကစား​ေနတာကို ပိတ္​လိုက္​ၿပီး ကုတင္​​ေပၚတက္​လိုက္​ကာ

'အိပ္​ၾကစို႔ မ '

'အို .. မင္​းဟာမင္​းအိပ္​ပါလား ငါမွ မအိပ္​ခ်င္​​ေသးတာ '

'မရဘူး ​ေမာင္​နဲ႔တူတူ အိပ္​ရမယ္​ ​.. ​ေပးပါဗ်ာ အဲ့လက္​ထဲက စာအုပ္​ .. '

သူ ​ေျပာရငိး လက္​ထဲက စာအုပ္​ကို ဆြဲယူလိုက္​ကာ မ တပ္​ထားတဲ့ မ်က္​မွန္​ကို ဆြဲျဖဳတ္​ကာ သူ႔ရင္​ခြင္​ထဲ ဆြဲထည္​့ကာ ဖက္​ထားလိုက္​သည္​ ...

ညရဲ႕ တိ္တ္​ဆိတ္​မႈ​ေအာက္​မွာ Kris ရဲ႕ တိုးတိတ္​တိတ္​ အသံ​ေလးတစ္​ခုသာ ထြက္​​ေပၚလာ​ေတာ့သည္​ ...

'အရမ္​းခ်စ္​တယ္​ မရယ္​ '

~~~~~~~~~~

မ​ေန႔ညက သူ႔ရင္​ခြင္​ထဲမွာ အိပ္​​ေပ်ာ္​သြားတာ​ေၾကာင္​့ နိုးလာ​ေတာ့လဲ သူ႔ရင္​ခြင္​ထဲမွာ ...

သူမခါး​ေပၚဖက္​ထားတဲ့ သူ႔လက္​ကို ဖယ္​လိုက္​ခ်ိန္​မွာ သူနိုးသြားသည္​​ေလ ...

သူက အိပ္​ခ်က္​မူးတူးနဲ႔ နာရီကို လွမ္​းၾကည္​့လိုက္​သည္​ ...

'၅ နာရီပဲ ရွိ​ေသးတာ မရာ ဘာလို႔ အ​ေစာႀကီး ထတာလဲ '

'လုပ္​စရာ ရွိတာ လုပ္​ရဦးမယ္​​ေလ မင္​းလက္​ႀကီးဖယ္​ '

'မင္​း မင္​း နဲ႔ မရယ္​ လင္​မယား​ေတြ ျဖစ္​​ေနၿပီ အ​ေခၚအ​ေဝၚ​ေလး ​ေျပာင္​းသင္​့တယ္​ မထင္​ဘူးလား'

'မထင္​ပါဘူး လြတ္​စမ္​းပါ '

'မလြတ္​ဘူးဗ်ာ အ​ေခၚအ​ေဝၚ မ​ေျပာင္​းမခ်င္​းမလြတ္​ဘူး '

မရဲ႕​ေမာင္​ Where stories live. Discover now