Tüm olanları zihninden görmüştüm, engel olmak istedim, bağırıp ağlamak ve hatta öldürmek...
Fakat onun isteği gereği hiçbir şey yapamamıştım. Burada, ondan uzakta taşlaşmış ve donmuş bir şekilde tüm olaylara tanıklık etmiştim. Bu bir yenilgiydi ve aynı zamanda da 2.planın bir başlangıcıydı. Plana başlayabilmek için tek gereken, taşlaşmış halimden kurtulmaktı ve o öldüğüne göre bu gerçekleşebilirdi, fakat kaç sene sonra çözülürdü ki bu büyü?
Kimsenin benden haberi yoktu bunca zaman, ben görkemli salonun içindeki mermer sütunun üzerinde bir heykeldim sadece, şimdilik. Bunun bir nedeni vardı elbet.
Ben Tom'un yedek planıydım.
Seneler önce, ortadan kaybolduğunda düşündüğü ve dönmeden hemen önce gerçekleştirdiği bir plan. O benim babamdı.
Tom amacına doğru adım adım yürürken, bende onun haberlerini alıyordum. Birbirimizin zihnine istediğimiz zaman girebiliyorduk, bundan dolayı aramızda sır yoktu ve haberleride onun zihninden alıyordum zaten.
Bu yetenek ben büyüdükçe ortaya çıkmıştı.Çoğu büyüyü ondan öğrenmiştim, az bir kısmınıda kitaplardan.
Boş zamanınız çok olunca büyü üzerine çalışmak daha kolaydı.
Okula gitmemiştim. Evde, onun zihninden bir şeyler öğrenir, kitap okur, pratik yapar ve bazen de zihninden konuşurduk.Bu şekilde yıllarca yaşamıştım, o lanet Potter ailesi yüzünden.
O, bedenine geri döndüğüne ilk işi, beni bu evden almak olmuştu. Fakat yinede kimsenin benden haberi olmaması gerekiyordu, en azından her şey bitene kadar. Ve öyle de olmuştu Hogwarts'a saldırmadan hemen önce tedbir amaçlı Bellatrix'e benim arlığımdan bahsetmişti ve savaş son bulduğunda da, ben acımla baş başaydım. Sanki boğuluyordum ve kalbim sıkışıyordu, hayatımda ilk defa acıyı ve öfkeyi bu kadar derinden hissediyordum. Sadece zihnen varlığımı sürdürüyordum. Kalbim atmıyordu, vücudum bir ölüden farksızdı ama yinede sanki kalbim yerinden parça parça çıkarılıyormuş gibiydi.Onun ölebileceğini biliyordum, evet bu bir ihtimaldi.
Ben onun kazanacağına o kadar inanmıştım ki. Fakat şimdi sakin olmalıydım. Ben koskoca Slytherin varisinin, Lord Voldemort'un güçlü kızıydım, onu geri getirmek benim görevimdi ve ben onu geri getirebilmek için son nefesime kadar savaşacaktım, ucunda ölüm olsa bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığa Giden Yol
FanfictionBen koskoca Slytherin varisinin, Lord Voldemort'un güçlü ve asil kızı Ravenna'yım ve onu geri getirmek benim görevimdi.