Harry, Hermione ve Ron, stadyumdan çıkmış etrafa şok içinde bakıyorlardı. Her taraf darmaduman olmuştu. Bazı çadırlar yanıyordu ve içlerinden çığlık sesleri geliyordu. Yerde az da olsa cesetler bulunuyordu.
Onlar daha yaşadıkları şoku anlatamamışken Ravenna onları görmüştü ve hemen önlerine indi. Harry karşısındakini tanıyamamıştı. Tanıdık geliyordu fakat anlayamamıştı çünkü Ravenna artık gerçek görünümündeydi. Sarı kısa saçlarının yerini uzun ve gece kadar siyah saçları almıştı, okyanus mavisi gözlerinin yerini de parlak yeşil gözler...
" Ne o Potter, tanıyamadın mı beni? "
Harry karşısındaki genç kızı şüphe ile süzdü.
"Tanımam mı gerekiyordu ?"
Ravenna, Harry'nin dediğine aldırmadan devam etti,
" Oysaki daha 15 dakika önce benimle tekrar görüşmek istediğini söylemiştin."
Harry daha gerçeği yeni anlamıştı fakat Hermione daha hızlıydı.
"Expelliarmus"
sözcük Hermione'nin ağzından çıkar çıkmaz Bella, Ravenna'nın yanında belirerek büyüyü kolayca savuşturdu.
"Bende halledebilirdim Bella."
"Riske giremezdim." Dedi Bella ve Hermione'ye döndü.
"Beni özledin mi BULANIK." Dedi gülümseyerek ardından hafifçe kıkırdadı.
"Karımla asla böyle konuşamazsın seni aptal." Dedi Ron ve hızlıca bir Expelliarmus büyüsü attı.
Ravenna'nın diğer yanında maskeli bir ölüm yiyen belirdi ve Bellatrix'e gelen büyüyü savuşturdu.
"Kimsin sen ?" Dedi Potter, meraklı ve aynı zamanda da sinirli bir şekilde.
"Kim olduğum şimdilik seni ilgilendirmez."
Ardından Bellatrix ve Hermione, maskeli ölüm yiyen ve Ron, Ravenna ve Harry düelloya başlamışlardı.
Ravenna tam zamanında bir kalkan yükseltmişti. Harry'nin attığı lanetler Ravenna'nın kalkanı tarafından emiliyordu. Ravenna aniden kalkanını indirip Harry'e lanetler göndermeye başlamıştı fakat Harry hazırlıklıydı. anında bir kalkan yükseltmişti. Harry, Ravenna'nin gönderdiği lanetlerin kalkana çarpma şiddetini hissedebiliyordu. Çarpan lanetler kalkan üzerinde çatlaklar oluşturmaya başlamıştı bile. Her an kalkan kırılabilirdi. O sırada lanetlerden biri Harry'nin kalkanını kırıp geçti ve tam koluna isabet etti. Harry kolunun kesildiğini hissetmişti.
"Demek ki Harry Potter'da kanayabiliyormuş." Dedi Ravenna bir kıkırdama ile.
Hemen ardından Ravenna, Harry'e bir cruciatus laneti gönderdi. Harry, lanetten kaçabilme umuduyla kendisini yere attı ve hemen ardından da hızlıca ayağa kalktı. Harry o hızla Ravenna'ya bir crucitus laneti gönderdi. Ravenna, ona doğru gelen lanetin önünden profesyonelce çekildi ve arkasındaki çadıra çarpmasını izledi.
"Vay canına Potter, kendini aşıyorsun." Dedi Ravenna gülerek.
"Avada Kedavra" dedi Ravenna birden bire.
Harry son anda yanında bulunan ağacın arkasına geçebilmişti.
Ravenna 'da bu boşluktan yararlanarak etrafına bakındı. Müritleri yavaş yavaş savaş alanından cisimlenmeye başlamışlardı. Göz ucuyla Bellatrix ve Maskeli ölüm yiyene baktı. Komutu almışlardı. Şimdi tek gereken Harry'nin bir an için ilgisinin dağılmasıydı. Bellatrix, Hermione'ye bir crucio gönderdi ve Hermione göçlü bir çığlık atarak yere düştü. Harry sadece bir an için gözlerini en yakın arkadaşına çevirmişti fakat bu bile Ravenna için yeterliydi, Harry'e attığı crucio ile Harry'de Hermione gibi çığlıklar atarak yerdeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığa Giden Yol
FanficBen koskoca Slytherin varisinin, Lord Voldemort'un güçlü ve asil kızı Ravenna'yım ve onu geri getirmek benim görevimdi.