Surprize

682 37 2
                                    

     Ei bine, daca va gandeati ca la o petrecere secreta facuta pentru cineva anume, chiar sarbatoritul poate lipsi, atunci ganditi bine!

     Cine altcineva putea lipsi? Cu totii am fost ocupati de petrecere uitand de invitatul nostru...

-Nu-i problema! Il chem eu pe Justin! spune Harry cu o voce de fetita

     Cei drept, Harry nu e de mult in grupul nostru dar parca zici ca are o vechime de 10 ani. Chiar s-a integrat foarte repede...
Cu exceptia faptul ca se imbraca in haine de baieti, ai zice ca mai mult e o fata. De ce? Pentru ca e scund, merge aproape cracanat si pe deasupra mai are si o voce de fata.

  Hm, hm...sa revenim la subiect.

-Sigur! Suna-l cheama-l aici, dar nu-i spune de petrecere! spune Ravenna destul de nervoasa
-Hm, normal ca doar n-am sa-i spun de amintirile din copilarie! spune Harry ironic
-Doamne, esti asa de imposibil cateodata! Eu plec la masa lui Uzay! si uite asa a stricat Ravenna momentul...

     Da, stiu, ei doi se cunosc de muuult, muult timp deoarece au facut gimnaziala impreuna. Inca nu erau impreuna, eram mai mult pe cale de a fi. Insa relatia lor nu mergea chiar asa de bine, ca in orice relatie unul are umor, iar altul seriozitate...

-Ravenna stai! o strig eu din urma

*Convorbire telefonica*

-Yo, salut frate, sunt eu, Harry! Ăm...te-am sunat sa-ti spun daca vrei sa ne intalnim in fata Parcului Central, sunt cu mai multi baieti, mergem la un biliard...vii?
-Ăm, da! Trebuie sa ma pregatesc si vin!
-Nu uita sa-ti iei costumul pe tine!
-Costumul? Ăm? Pentru ce?
-E o zi importanta Justin...trebuie sa inchid pa, ma cheama fetele!

                       ~Justin~
     De ce l-ar chema niste fete? Doar a zis ca e cu baietii. Ăm, in fine...oricum nu-mi pasa...

     Dupa ce ca cu toti au uitat de ziua mea. Nici macar un telefon, un mesaj, ceva...Nimic. Nici macar de la Electra...Eh...

     Ma scol greoi din patul meu moale. Lenea asta... Deschid dulapul... "O vai, nu am cu ce sa ma imbrac!" o replica utilizata de-a fetelor atunci cand deschid dulapul. Exact asta spunea si Electra cand...ah, nu vreau sa-mi amintesc. Vreau doar sa ma simt bine.

     Mi-am luat un costum, dupa spusele lui Harry si am pornit spre locatie. Se pare ca pe lac se dadea o petrecere sau ceva deoarece se vedeau luminite peste tot.

     Macar ei sa se distreze daca nu eu... Il zaresc pe Harry, care tocmai iesise dintr-un boschete... Iar a fumat ăsta...

-Frate, ce faci acolo? il intreb confuz
-Eh, nimic... Hai sa-ti arat ceva!

     Ma trage de mana pana la lac. Luminile erau stinse. De ce? Idk... Deodata se aprind si toti pustii din liceu sar in sus strigand "La multi ani Justin"!

Ce-ar fi dacă...? (Justin Bieber)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum