Il iubesc

883 42 0
                                    

Dimineata. Cea mai "frumoasa" parte a zilei. Astazi chiar era una frumoasa.
M-am dus la baie si mi-am facut rutina zilnica. Cand ma intorc vad ca am un mesaj de la Justin.

"Te astept intr-o ora in fata casei tale!"

Ma uit la ceas si vad ca e ora 9.
Mesajul era trimis la 8:30. Ce? Cum sa ma pregatesc in jumatate de ora. De abia daca-mi iau 30 de minute sa imi aleg pantalonii :))
Ei bine, azi am facut un efort, ca doar e o zi speciala si m-am imbracat in ceva comfortabil dar si casual.
Nici nu apuc bine sa ma incalt ca deja aud claxonul unei masini in fata casei mele. Ma uit repede printre perdele si il vad pe Justin.
Nu-mi venea sa cred! Era la fel de frumos ca prima oara cand l-am vazut. Doar ca a mai crescut ... E putin mai inalt, si poate putin mai slabut, ceea ce crea un contrast atunci cand il priveai.
Si apropo cumva s-a vopsit? Sau mi se pare mie? Ies repede pe usa zicand:

-Justin Drew Bieber! Te-ai vopsit cumva s-au mi se pare mie? punandu-mi mainile in san, fiind chiar in fata lui
-Ou, ou, ou! Asa ma intampini tu? -Ei bine, da! Daca nu...!
-Daca nu ce?
-Daca nu mi-ar fi fost asa dor de tine, probabil parul ala din cap era smuls! zicand razand si strangandu-l tare in brate
-Stai incet ca ma sufoci!
-Ce om esti! Dupa ce ca mi-ai lipsit 4 luni, asa faci?
-Dar nu am zis sa te opresti! :))
-Of Doamne, nu inteleg de ce te iub...ma opresc brusc dandu-mi seama de ce am zis

Nu vroiam sa-i spun ca il iubesc...asteptam sa-mi spuna el asta. Adica baiatul face primul pas no? Sau ... Cumva am inteles eu gresit? :)

-Ce ai vrut sa spui?
-Eu? Eu...nu am vrut nimic sa spun, vroiam sa-ti spun ca mi-a fost dor de tine...
-Nu poti nega, stim bine ce ai vrut sa spui! cu o fata de convingator
-Da? Atunci zi-mi ce am vrut sa-ti spun cu adevarat!
-Pai, ai vrut sa spui ca ma ... nici nu termina de spus fraza, ca ma saruta

Cred ca a fost cel mai dragut sarut al nostru. Niciodata nu mi-a lipsit mai mult de atat. Il iubeam, si imi era dor de privirea lui, ochii lui cafenii, parul acum blond dar bun ce ciufuleala, totul era perfect la el, inclusiv buzele.
El ma tinea strans de talie, iar eu il tineam de gat. Amandoi ne oprim.

-Yo, Electra, eu chiar te iubesc. Nu am mai simtit asta pentru nici o fata. Nici pentru Charelle, iar noi am fost impreuna 3 ani. Imi pare rau daca te-am facut sa suferi, si doar stii cum e situatia... Ai ceva magic, iar asta te face sa fii speciala.

*In mintea mea*
"Ai ceva magic...", oare ma crede vrajitoare sau ce? Ca eu chiar nu inteleg.

-Pentru mine, esti mai mult decat o prietena, sau cea maj buna prietena...pentru mine esti... continua el

Ce-ar fi dacă...? (Justin Bieber)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum