Pregătiri

677 38 2
                                    

Ajung in camera mea. Rochia imi era pregatita cu o zi inainte.

*Cu o zi inainte*
Azi am fost cu Ravenna la cumparaturi. Ne-am uitat prin tot mall-ul si chiar nu gaseam nimic potrivit marimii mele.
Ea isi alesese o rochie rosie, mulata, foarte sexi, care va atrage cu siguranta toate privirile! Era superba pe ea!
Era aproape 18 seara iar eu inca nu mi-ai gasit o rochie potrivita. Toate rochiile de pana acum ba imi erau prea mari, ba nu imi placea culoarea, ba nu aveau marimea mea... Dar norocul a fost de partea mea...

-Electraa, e aproape 18...sigur vrei sa-ti mai cautam o rochie? spune Ravenna extenuata
-Da! Nu ma pot duce intr-o pereche de pantaloni... eu, crizata
-Dar suntem de 6 ore in mall-ul asta si sunt foarte obosita! spune ea plina cu genti grele in mana
-Hm...bine, bine, am sa vad eu cu ce ma voi imbraca... zic eu dezamagita
-Stai! Cred ca mai avem timp pentru un singur magazin. Ce zici de asta? spune aratandu-mi cu degetul un magazin in care nu am intrat
-Zara? Sigur! Haide! Repede!

Nici bine nu apucam sa intram in magazin ca o rochie de culoare roz pal imi facea cu ochiul. Era pana deasupra genunchilor.
Mi-am aruncat sacosele din mana si am intrat repede in cabina cu tot cu manechinul ce avea rochia :))
Am iesit. Ravenna era pe scaun, trimitandu-i mesaje lui Harry. Cine-i Harry? Harry e un baiat din clasa 12. Se inteleg foarte bine si vorbesc mai tot timpul. Dupa despartirea netragica dintre ea si Martin, lucrurile s-au mai aranjat in viata Bff-ului meu.
Isi ridica ochii spre mine si ramane cu gura cascata.

-Fata, iti sta minunat! Deci, din toate rochiile asta e perfecta. Nu stiu de ce dar, nu mai am cuvinte, vei fi cea mai frumoasa de acolo!
-Ăăm...serios? spun confuza
-Doamne, tu crezi ca eu glumesc?

Intr-adevar, chiar imi statea bine. Culoarea pielii si culoarea rochiei se acompaniau perfect.

*Prezent*
Mi-am luat repede rochia pe mine. M-am dus la baie unde mi-am pus cerceii cu floricele de aceea culoare. Aveam si un lantisor foarte finut pe care l-am agatat repede de gatul meu.
Mi-am amintit de inelul pe care Justin mi l-a dat cand am iesit intr-o seara dupa scoala. Era din aur, era uau!
Parul mi l-am intins cu placa si l-am lasat liber, pe spate. O asemenea ocazie, aduce cu ea si husa mea pentru iphone de culoarea roz pal...pai se putea fara?

Am iesit din camera unde am salutat-o pe mama spunandu-i ca plec. Masina Ravennei trebuia sa soseasca din clipa in clipa. Aud un claxon. Ma uit pe geam. Ea era! Ma incalt cu o pereche de pantofi albi, cu un toc nu prea mare si ies.

*Convorbire in masina*
-Doamne Electra! Arati exceptional!
-Vorbesti de mine...dar tu te-ai uitat la tine? Esti perfecta!
-Amandoua suntem!
-Acum hai mai repede ca nu vreau sa intarziem! zic incepand sa radem amandoua

Drumul de la casa mea pana la locatie, dura cam 20 de minute asa am pornit radioul dand pe un canal de muzica rock, amandoua cantand, dansand si gesticuland ca doua descreerate. Ne simteam ca niste rock-erite :))
Am ajuns! Totul era exact cum imi imaginam. Luminile, aranjamentele florale, mesele, tot, tot era la locul lui. Era perfect!
Ne-am intalnit cu cei din gasca. Toti aratau impecabil si la patru ace. Era fericiti. Dar cineva lipsea, oare cine? Exact! Sarbatoritul nostru, Justin! Oare unde era?

Ce-ar fi dacă...? (Justin Bieber)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum