Suntem pierduți?

265 20 4
                                    

-Ăăă....Justin, Ravenna nu raspunde la telefon. Nu stiu ce tot  face de niciodata nu-l aude!
-Pai... bine... Stai calma! Vom gasi noi o solutie!

             *In masina lui Madix*
-Ravenna! Iti suna telefonul! E Electra! spune Felix oprind radioul
-Ce? Da-l incoace! Cine stie ce s-a mai intamplat si cu iubiteii astia... spune raspunzand repede la telefon

           *Convorbirea telefonica*
-Ăăă, alo? Electra? Ce mai e? Ce a mai facut Justin acum? zise nervoasa
-O Doamne Ravenna! Insfarsit raspunzi si tu la telefonul ala! Unde Doamne iarta-ma il tii?
-Doar stii ca nu pot impotrivi ritmului manelelor! ;))
-Off, in fine, nu asta conteaza... Voiam sa-ti spun ca eu si Justin ne-am cam ratacit pe aici...
-Ceee? Cum? Cand? Unde?
-Mda, nici macar nu stiu pe unde suntem, stiu doar ca eu il ghidam "la stanga, la dreapta", fara sa-mi pese, si mancand si un sandwich :))
-Cum sa faci sa ceva? Mancarea asta, doar stii ca nu esti tu cand ti-e foame...
-Stiu, dar m-a luat valul... Chiar nu stiu ce s-a intamplat cu mine. Voi pe unde sunteti?
-Aproape ajungem in tabara, in jumatate de ora suntem si in camere, spre deosebire de voi... spune razand
-Nu mai rade de noi... :)) Am inteles, am gresit, asta e! Vom gasi noi o cale sa ajungem la timp! In caz de nu, te-as ruga sa ii anunti pe organizatori, poate nu va mai fi nevoie sa merg in tabara asta dezastruoasa...
-Bine, aveti grija de voi! Te pup!👄
-Vom avea! Pupici💋

            *In masina lui Madix*
*Bianca inchide telefonul*
- Ce s-a intamplat? spune Madix oprind masina
- S-au ratacit astia doi... :))
*Toti din masina incep a rade*
- Sa pornim la drum! spune Felix
- Defapt sa pornim maneaua! zice Ravenna deja fredonand o manea

"Paradis dis dis dis...Mama mama ce ti-as face, haide vin-o incoace! Șailailailalala! Cos-tel Bi-ju!"

Masina era plina de sunete, fredonari si...manele. Toti cei de pe sosele, fie ca circulau cu masina, fie ca erau biciclisti sau simpli pietoni, toti intorceau capul, cand masina lui Madix trecea. Nu pentru faptul ca masina ei are in intregime, inclusiv interiorul culoarea turcoaz (😂😂) ci pentru faptul ca se auzeau manelele de la 10 kilometri :))

             *Perspectiva Electra*
     Bunn, se pare ca cei din masina lui Madix sunt ocupati cu manelele. Si uite ca fix noi am ajuns in acest hal. Si asta doar pentru o singura si nenorocita de tabara... Ia stai asa! Justin are un prieten, Martin parca, dj-ul nr 1 al lumii, de ce nu ne-ar ajuta? Trebuie sa vorbesc cu Justin...

-Justin? spun cu vocea tremuranda
-Spune! zise el putin nervos
-Eu stiu ca tu ai un prieten. Ala cu care ai baut in seara aia...
-Martin?
-Da, el! Nu ai putea sa-l suni, sa ne ajute? Si de ce nu, sa stea cu noi pe timpul acestei "excursii"?
-Mnu stiu ce sa zic... Mi-a zis ca e ocupat in ultimul timp, mai ales acum pe perioada iernii...
-Stii? Macar incearca! Te rog! spun dandu-i un pupic mic pe obraz
-Bine bine! Am sa incerc, doar pentru tine... spune sarutandu-ma scurt

            *Convorbire telefonica*

-Yolo? Ce faci?
-Bine, sunt acasa, in Amsterdam. Creez un nou mix la o piesa. Tu, voi? Presupunand ca esti impreuna cu Electra :)
- Da, ai ghicit sunt chiar aici cu ea. Stii? As cam avea o mica- mare problema...
-Spune frate, ce s-a intamplat!
-Suntem in drum spre New York, totul datorita unei simple tabere/excursii cu scoala. Ne-ai putea localiza? Si dupa sa ne iei din locul asta, avand in vedere faptul ca ai un avion privat necesar pentru evenimentele tale.
-Pai frate, nu stiu ce sa zic.....

••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••va continua•••••••••••••

Daca va ganditi care Martin, e vorba de Martin Garrix, dj-ul meu preferat❤

Pun next la 300+ 👀 si 100+ ★

Ce-ar fi dacă...? (Justin Bieber)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum