Vine iarna...

642 28 4
                                    

Inceputul lui decembrie. Nu tu raze de soare care sa-mi gadile fata, nu tu zile insorite si pline de plimbari, nu tu vara.

Aham.

Tristuț.

Nu pot sa cred ca iarna tocmai a venit. Vara asta a fost asa de frumoasa incat niciodata n-am   s-o pot uita.

De ce trebuia sa existe 4 anotimpuri? Nu se putea numai unul si bun?

Uh...urasc viata asta.

Ma trezesc melancolica din pat, decembrie stricandu-mi ziua cu primi lui asa zisii "fulgisori de zapada".

Ma duc la baie unde imi fac rutina zilnica.

Cobor jos, unde parintii mei stau la masa.

-Buna dimineata scumpo! spune tata
-Niciun "buna dimineata", ziua asta nu e deloc buna! Si pot presimti chestia asta! spun luandu-mi laptele din frigider
-Haide scumpo! Stim ca urasti iarna, dar nici chiar asa! Iarna e un anotimp magic, in care ... bla, bla, bla, bla, bla...

N-am stat sa mai aud aceleasi vorbe ale mamei, ca cele din fiecare an.

Anotimp "magic" cica. Nu e niciun "magic" in anotimpul asta.

-Ma duc sa ma imbrac!

Ok. Chiar nu am cu se ma imbrac azi. In dulapul meu sunt numai haine de vara.

Hm...

Poate gasesc ceva pe la tata.

Imi iau o pereche de pantaloni, un tricou pe care inca mai scris "summer" (trist) si ma duc la tata in camera.

Deschid dulapul si iau primul trenning pe care il vad. E gri.

Imi iau ghiozdanul si plec.

La liceu, toata lumea era bucuroasa si entuziasmata de primii fulgi de zapada...mai putin eu :))

-Hei, ai vazut primii ful...

Asta era Justin, care tocmai incerca sa-mi spuna despre fulgii aia nenorociti.

Dar, bineinteles l-am oprit, punandu-i mana la gura.

-Sa nu te mai aud ca mai spui cuvantul ala o data!
-Ce cuvant? spune confuz
-Cuvintelul ala cu f!
-Tu vorbesti de fulgi?
-Ti-am zis sa nu-l mai spui!

Plec nervoasa spre sala de clasa.

In timpul orei, apare directorul. Se pare ca are ceva foarte important de zis, pentru ca e destul de serios.

-Bun copii! Dupa cum bine stiti, iarna a venit. Iar o data cu ea au aparut si primii fulgi de zapada.

O nu! A zis cuvantul...serios?

-Asa ca liceul nostru s-a hotarat sa fac o tabara de iarna, in New York!

Cine mama dracu' face o tabara de iarna? Whattttt? Ok,calmeaza-te, e doar un vis, doar un vis, ok, simt ca o sa...

-Domnisoara Jenner, sunteti bine?

Ăăăă... what? Ce Doamne iarta-ma s-a intamplat? Nu vad decat o lumina alba, stralucitoare care nu ma lasa sa-mi deschid ochii cum trebuie.

-Helăău! Opreste odata lumina aia, ca ma orbesti!
-Of, ea e! S-a trezit! spune Justin razand de cele spuse de mine

-Justin, ce s-a intamplat?
-Pai, idk sigur, dar un lucru il stiu, si acela ca nu voi mai pronunta vreodata cuvantul ala cu f!
-Asa te vreau!
-Sincer, vrem sa te mai vedem lesinand, dar asta-i partea a doua!
-Justin Drew Bieber, treci incoace am zis!

Si uite asa m-am trezit din acel cosmar, eu urmarindu-l pe Justin cu un cutit prin tot spitalul.

Nimic ciudat no?
Nope!

Am ajuns acasa. Parintii mei erau destul de ingrijorati, dar le-a trecut cand au vazut ca sunt bine.

Am sunat-o pe Ravenna, care... ei bine, se putea si mai rau?

-Buna Electra, ce faci? Cum te simti ?
-Lasa asta nu e impprtant, zi-mi ce a mai zis directorul ca mor aici!
-Pai, a zis ca liceul nu dispune de un rocar, o masina, intr-un timp asa de scurt asa ca va trebui sa mergem cu propriile noastre masini!
-Uau, sunt profund impresionata (ironic vorbind)
-Si apropo, excuria, sau tabara asta e obligatorie!

Stai stai stai! Tocmai a zis cuvantul "obligatorie". Serios? Ziua asta nu putea fi mai rea.

Mai bine ma bag la somn si ma gandesc ca totul e doar un vis.

Ce-ar fi dacă...? (Justin Bieber)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum