Ma trezesc. Soarele imi gadila fata cu razele lui asa ca am hotarat sa ma scol... Da, ati ghicit e luni dimineata! Cea mai oribila zi din saptamana...
Ma duc la baie sa-mi fac rutina zilnica, dupa ma duc in camera mea pentru a-mi alege ceva comfortabil de imbracat. Am ales o pereche de pantaloni negri, un tricou negru si o camasa in carouri. Arat ca un baiat...se mai intampla...
Iea din camera unde o gasesc pe mama care pregatea micul de jun.-Mhm...! Ce bine miroase aici! spun ducandu-ma langa ea
-Miroase bine din cauza clatitelor cu ciocolata pe care tocmai ti le-am pregatit!
-De abia astept sa le gust! spun asezandu-ma cuminte pe scaunMama imi intinde o farfurie plina de clatite cu ciocolata. Sunt asa de buneee!Mananc repede si plec la liceu.
Liceul, singurul loc in care te mai intalnesti cu prietenii. Eh, nu e cine stie ce, dar azi era o zi cu adevarat importanta. Era ziua papuselului meu, Justin!
Aveam ore pana la 14, iar petrecerea secreta pentru Justin incepea la 20:30. In acest timp aveam timp sa ma duc pentru a-i lua un cadou. Sincer, nu stiam ce sa-i iau...nu aveam nici o idee.
-Electraaaa! Stai! aud o voce strigandu-ma. Era Ravenna. Ma opresc iar i-a ma trage de mana ducandu-ma intr-un vestiar
-Deci...De ce mai adus aici? S-a intamplat ceva?
-Nu, nu! Stai linistita, vroiam sa-ti spun ca petrecerea se va tine in alt loc...
-Unde?
-Pai, cam asta e problema...nu avem unde...si speram ca ne vei ajuta.
-Cred ca stiu eu un loc, cu adevarat special...
-Bine, ne trimiti mesaj cu locatia diseara! Te pup si succes la ore!
-Okay!Probabil va intrebati in ce loc am putea tine petrecerea secreta de ziua lui Justin...ei bine nu e un restaurant sau un local ... E locul in care m-a adus el la prima noastra intalnire.
Toata ziua ma gandeam la aranjamentele, la mesele si scaunele care trebuiau puse... Totul nu era pregatit...bine, trebuiau doar pozitionate...
Orele s-au terminat iar un inca nu aveam un cadou... Ma duc repede si intru in Ferrari-ul meu rosu. Pornesc repede spre mall.
Cand am plecat, am sunat-o pe Ravenna pentru a sti unde trebuie aranjate toate obiectele pentru petrecere. Intru intr-un magazin unde vad un inel, destul de frumos si perfect pentru Justin.
Uneori poarta inele, mai ales la prezentarile de moda. Cred ca ar sta bine pe degetul sau...avea si un model numai bun. Il iau, a costat aproape 5000$. Nu e mult, avand in vedere la ceea ce-mi dadea el in schimb, adica IUBIREA. Iar asta insemna mult pentru mine.
Ies grabita din magazin, ma uit la ceas si e ora 16. Am stat destul de mult, dar oricum am timp pentru a ma pregati. Pornesc repede acasa si intru in camera mea, salutand-o pe mama care era in living.
CITEȘTI
Ce-ar fi dacă...? (Justin Bieber)
FanfictionEa, Electra Jenner, petrecareata liceului. El, Justin Bieber, cantaretul liceului. Ce se va intampla cand acestia se vor intalni accidental, si se vor indragosti? Relatia lor va rezista in ciuda a tot ce se intampla, sau se vor desparti? Doar aici...