Ziua lui Justin

704 40 2
                                    

Ma duc in camera mea, deschid dulapul si ce sa vezi?...iar nu am cu ce sa ma imbrac :))
Scot o pereche de blugi albastri, un tricou roz pe care scria Power Puff (de altfel preferatul meu🙈), o geaca neagra, subtire si ma imbrac.
Ma duc in baie sa ma machiez si sa-mi fac parul. Putin rimel, blush, fond de ten si un ruj roz sunt perfecte. Parul mi-l prind intr-o coada. Imi iau iphonu-l de pe pat, perechea de ochelari de soare si ma duc sa ma incalt cu o pereche de Vans roz. Eram toata in roz, asta pentru ca iubesc rozul.
Afara nu era nici prea cald, nici prea frig. Am pornit repede spre cafenea, facandu-mi griji ca voi intarzia.
Am ajuns. Ravenna ma astepta acolo. Mare mi-a fost mirarea cand am vazut ca si ea era imbracata tot in roz. Ma cunoaste atat de bine...:)

-Buna draga mea! Scuze de intarziere! spun pupand-o pe ambii obraji
-Buna frumoasa mea! Ce bine ne-am asortat azi! spune asezandu-ne pe scaune
-Siii, ce vroiai sa-mi spui? o intreb nerabdatoare
-Stii, urmeaza ziua lui Justin si noi, toti prietenii, vrem sa-i facem o surpriza!
-Super! De abia astept! Va pot ajuta cu orice doriti! spun cu entuziasm
-Pai, trebuie sa ne impartim sarcinile intre noi. Sa organizezi o petrecere nu e asa usor!
-Stiu, stiu...Dar cadourile? Cum ramane cu ele?
-Pai, ne gandeam ca fiecare cuplu sa-i ia un cadou.
-Super idee! Tu ce ii vei lua?
-Pai, cand l-am cunoscut pe Justin mi s-a parut un tip destul de interesat de imaginea sa, asa ca m-am gandit ca i-au un ceas Rolex.
-Un Rolex? Costa foarte mult, Justin si-l dorea de mult timp, insa stocul era epuiza...spun trista
-Ăm...am eu sursele mele! rade ea
-Si apropo, cum va-ti cunoscut?
-Nu ti-a povestit Justin?
-Nu...spun aproape confuza
-Pai, eu si cu Justin ne-am intalnit intr-un club de-a lui Martin. Era destul de beat, cred ca vroia sa fim impreuna, mi-a zis ceva de Madix, care s-a bagat in relatia lui...sincer, nu mai stiu. Oricum i-am zis ca nu putem fi impreuna deoarece, era beat si stiam ca asa fac toti baietii cand sunt sub influenta alcoolului.
-Ăm, stii eu trebuie sa plec. E deja foarte tarziu si cred ca mama isi face griji. Ne vedem luni la scoala. Pa.

Am plecat in graba. Simteam ca fierb. Ma simteam exact ca o oala pe care o lasi pe aragaz uitand de ea. Iar ea fierbe, si fierbe si fierbe...dar ce zic eu aici? Eram mai nervoasa ca nicicand.
Acum mi-am dat seama ca Justin nu mi-a zis tot adevarul in ziua aia cand a venit Madix sa-si ceara scuze. Iar eu chiar il crezusem. Imi parea bine ca nu s-a ajuns la mai mult. Oricum eu si cu Ravenna vom ramane prietene in continuare, deoarece nu a incercat niciodata sa mi-l ia. Apreciez asta.
Totusi acum Justin avea de dat niste explicatii. Ajung acasa, trantind usa nervoasa. Mama ma aude cand vin, ma intreaba daca sunt bine, dar nu-i raspund, intrand in camera mea.
Tot ce aveam nevoie acum era o imbratisare. Si nu orice imbratisare, ci una de la Justin. Doar imbratisarile lui ma faceau sa ma simt mai bine... Nu plangeam, ci doar ma simteam singura. Vroiam sa-l am langa mine...dar nu puteam, stiam ce a facut, m-a mintit...

Ce-ar fi dacă...? (Justin Bieber)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum