Scuze...

750 46 0
                                    

E Madix! Pot recunoaste chipul asta dintr-o mie. Deschid usa.

-Madix? Ce cauti aici?
-Eu...Electra, trebuie sa vorbim!
-Bine! Intra! invitand-o in casa

Era si Justin de fata. L-a vazut dar nu i-a zis nimic. Probabil ii e rusine, mai ales dupa ce a facut. Insa eu am iertat-o...inca demult. Stiu cum e sa fii data la o parte, pentru ca chiar eu am patit-o si sincer, nu prea mi-a placut.

-Electra...Justin...eu trebuie sa va zic ceva important.
-Spune-ne! zice Justin serios
-Probabil ati aflat, de vreme ce sunteti impreuna. Eu ti-am scris acea scrisoare sub numele de Justin. uitandu-se la mine

Lacrimile au inceput sa-i cada...Simteam ca mor in acel moment. Nu vroiam sa o fac sa se simta asa. Adica si-a asumat greseala.
Se sterge cu mainile la ochi. Se oprise. Rasuflu usurata. Dar cum nu pot respira nicio secunda neintamplandu-se nimic, il vad pe Justin care pleaca nervos, trandind usa.

-Electra, imi pare rau! Nu am vrut sa te fac sa suferi, sau sa-l enervez pe Justin. Nu stiu ce a fost cu mine! Eram foarte geloasa! Crede-ma!
-Madix, raul a fost facut. Oricum eu si Justin am aflat demult...acum ne-am impacat...cica...Sincer, te cred! Nu mai ai de ce sa fii speriata! Totul e sub control!

Ma duc la ea si o strang in brate. Simteam durerea. Ea se opreste din plans si spune ca e tarziu...ca trebuie sa plece...se simtea jenata...stiu!
I-am deschis usa si i-am zis cand are nevoie sa ma sune. O consideram din nou prietena mea.
Problema mea de acum era Justin. Nu mi-a zis nimic! A plecat pur si simplu... Stiu cum face cand e nervos.

*Simptomele lui Justin cand e nervos*

-Conduce rapid cu masina
-Bea Vodka
-Se duce acasa si se imbata
-Ii suna pe prieteni sa se duca la club
-Cateodata ia amenda...

I-am trimis mesaj...

"Justin! Sunt eu, Electra! Madix a plecat, poti veni la mine. Unde esti? Te iubesc!"

*Perspectiva lui Justin*
A venit Madix. Eram destul de nervos...ce cauta aici? Alta treaba nu are?
Spune prima fraza si plec nervos. De ce? Nu mai suport tot ce tine de trecut. Dupa tot ce a facut, a venit tocmai acum....dupa 3 luni. Oare stie cat a suferit Electra? Ei bine nu!
Pur si simplu s-a jucat cu noi. Sunt sigur ca Electra i-a acceptat scuzele, ea fiind o fire mai intelegatoare. Ei bne, eu nu sunt asa!
Urc in masina si-mi sun cel mai bun prieten, Martin. Conduc cu viteza, chiar nu-mi pasa! Ma opresc la magazin si-mi iau o sticla de vodka. De altfel, preferata mea.

*Conversatie Justin-Martin*
-Yo, frate! De ce m-ai sunat?
-Ia zi! Ai timp de iesit in club?
-Da! S-a intamplat ceva cu tine?
-Nu! De ce intrebi?
-Pai...nu m-ai mergem de luni bune. De cand asteptam intrebarea asta! In sfarsit fratele meu s-a intors!
-Swaggy! Hai ca ne vedem la Z* in 30 de min
-Bine Yolo! Ne vedem!

Eu si Martin ne intelegem ca fratii. Cand am o problema ma rezolva intotdeauna. Cand are nevoie de ceva, eu sunt acolo. De aceea avem si niste porecle. Eu ii zic Swaggy, iar el Yolo.
Clubul e la 20 de min distanta. Asa ca apas pedala mai repede. Viteza! Cuvantul meu preferat. Dau drumul la muzica si ma relaxez. Keep calm baby!

Ce-ar fi dacă...? (Justin Bieber)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum