Dimineata➡Luni➡Scoala
Da...ati ghicit! Tot eu, aceeasi fata, de acum un an...dar ce tot zic eu acum? Trebuie sa ma duc la baie, parul meu e super incurcat, iar hainele astea nu se calca singure...:l
Ma uit la ceas-9:30. La 11 incep orele, am destuuult timp, nu-i problema. Dau drumul la televizor - nimic nou. Mut pe canalul de muzica - nimic nou...
Ma uit la telefon - nici un mesaj de la Justin. Sunt foarte suparata pe el. De ieri, nu mai stiu nimic. Nici macar la mesaj nu mi-a raspuns!
E 10, ma duc sa ma imbrac, poate-l voi vedea pe Jus la liceu si vom vorbi.*Perspectiva lui Justin de aseara*
In 20 de minute am ajuns. Il vad pe Martin. Ne salutam frateste si vorbim in timp ce intram in club.-Yolo! Mai sa fie, chiar tu esti?
-In carne si oase!
-Doamne ce dor mi-a fost de tine!
-Nu ne-am mai vazut de luni bune!
-Asa e! Hai sa intram! Avem o treaba noua!Intru in club. Fumul de tigara imi intra rapid pe sub nari, ceea ce ma face sa ma simt ca acasa. De regula fumez cand sunt singur, sau cand ma relaxez. Nu am mai fumat de ceva timp, si chiar am nevoie de relaxare in acest moment dificil.
Eu cu Martin ne asezam pe o canapea, mai retrasa ce avea o priveliste fix pe ringul de dans.-Si i-a zi-mi de cand te-ai intors din turneu?
-Acum cateva zile!
-Te vad cam suparat, ai nevoie sa te confesezi cuiva?
-Nu...n-am nimic, sunt doar obosit...doar ma stii!
-Vrei sa dansezi? Sunt multe fete frumoase acolo, pe ring! si-mi arata cu degetul o fata ce dansa cu prietena ei. Cei drept, era chiar frumoasa...
-Sunt multe fete frummoase, dar nici una ca a mea!
-Vasazica ai prietena?
-Exact!
-Spune-mi mai multe despre ea!
-Am sa-ti spun daca am comanda ceva de baut inainte.
-Ospatar! O vodka te rog!Primim comanda.
-Spune-mi e frumoasa?
-Frumoasa e putin spun!
-Aoleu!
-Numai zambetul ei cand il vezi te incalzeste la inima! E o super fata!
-Si vrei sa zici ca nu o s-o inseli?
-Am incetat sa mai fac asta. Inca de mult..
-Eu zic mai bine sa te duci la ea! si-mi arata iar cu degetul fata aceea
-Frate, ti-am zis...nici nu ma lasa sa termin
-Yo, nu-i faci nimic rau daca incerci...Bausem aproape 2 sticle de vodka, nici nu stiam ce spuneam.
Fara nici o ezitare m-am ridicat si m-am dus la ea. Era frumoasa! Ochii ei albastri care luceau in jocuri de lumini, parul balai, ca de aur, lung, iar buzele ei rozalii, mari care ieseau in evidenta m-au facut sa ma cutremur rapid.
O chema Ravenna, si nu avea prieten. Deci....era sansa mea! Dar ceva ma oprea! Electra! Asa e! Nu puteam sa o uit asa rapid, nici macar nu ne-am despartit. Eram un cuplu frumos...ERAM!
Ma caut rapid in buzunar sa-mi iau telefonul pentru a-mi nota numarul de telefon al Ravennei. Dar ghinion! Nu il aveam la mine.
Ma duc in masina. Era pe scaun. Probabil mi-au cazut cand m-am dat jos. Ma uit la mesaje, si vad un mesaj de la Electra. Era 2 noaptea, prea tarziu pentru a-i spune ce s-a intamplat cu mine.
Vom vorbi maine la scoala. Ii spun lui Swaggy ca plec si pornesc motorul. Ajung acasa in mai putin de 10 min. Ma bag la somn. Era fix. Chiar si cand doarme ma iubeste! 💟
CITEȘTI
Ce-ar fi dacă...? (Justin Bieber)
FanficEa, Electra Jenner, petrecareata liceului. El, Justin Bieber, cantaretul liceului. Ce se va intampla cand acestia se vor intalni accidental, si se vor indragosti? Relatia lor va rezista in ciuda a tot ce se intampla, sau se vor desparti? Doar aici...