Să pornim!

693 39 10
                                    

Azi e ziua plecarii. Il astept pe Justin de jumatate de ora si nu mai apare. Deja pot presimti ca "tabara" asta va fi una dezastruoasa.

Aud un claxon de masina. E masina lui.

-Justiiiiin! ies pe usa, imbratisandu-l
-Hai gata, ca am intarziat! spune morocanos
-Din cauza mea? Sau din cauza ta?
-Din cauza amandurora! vazundui-se un zambet pe fata
-Ce rau esti! Hai sa pornim odata!

In masina era destul de bine pentru ca era caldura. Dar atunci cand priveai pe geam si vedeai numai alb, sau chestia aia numita "zapada" nu mai era asa de uimitor.

-Deci, stii pe unde sa o iei?
-Ăm, stii tu...
-Stiu eu ce? spun speriata
-Pai, sincer, chiar nu stiu unde e New York-ul!
-Ce? Pai, si acum unde mergem?
-La iesirea din oras.
-Hm, ai vreo harta, ceva?
-Da, stai, pe telefon, dar...oups n-am semnal. Stai, stai, daca tin bine minte, cred ca e o harta, dar mai veche de-a tatalui meu in torpedou.

Da, chiar era o harta acolo. Numai ca era plina de praf, semn ca n-a fost folosita niciodata si in plus mai era si veche.

Locurile din New York s-au schimbat de ceva vreme si nu sunt chiar asa de sigura ca stiu drumul perfect.

-Ok, sa vedem. Noi, in prezent,suntem pe strada Wolf, nr 28, asta inseamna chiar aici! spun aratandu-i cu degetul locul
-Hm...stii ce, daca ai de gand sa-mi arati sau sa-mi spui ceva legat de strazi, ei bine nu ma intereseaza pentru ca nu stiu nicio strada, si chiar nu ma intereseaza! spune mancand un hamberger gigantic
-De unde ai luat asta?
-Idk, l-am gasit pe aici!
-Iuh, scarbos, te urasc!

Mergem de 30 de minute si am impresia ca ne invartim in cerc, desi in realitate nu e asa :))

In tot timpul asta l-am ghidat pe Justin, spunandu-i "la stanga", "la dreapta", eu nici macar uitandu-ma pe harta. Imi mancam hamburgerul linistita si fericita, ghidandu-l cum imi venea mie. La inceput am luat-o ca pe o joaca. Dar pe parcurs mi-am dat seama ca uneori ar trebui sa fiu un pic mai serioasa.

„Serioasa" nu e cuvantul potrivit in aceasta situatie amuzanta :))

-Justin?
-Da?
-Unde suntem?
-Unde ai spus tu.
-Si eu unde am spus?
-Pai, daca stau bine sa ma gandesc suntem la iesire.
-La care iesire?
-La iesirea din New York.
-Ce? spun destul de agitata uitandu-ma disperata pe harta
-Nu asa ai spus?
-Am spus la iesirea din California, nu New York!
-Adica vrei sa spui ca am mers 3 ore si 45 min degeaba?
-Nu chiar degeaba. Tabara se face in New York, iar daca noi suntem la iesire...
-Sun-o pe Ravenna! tipand
-Ok, in regula, nu trebuie sa te enervezi pe mine, calmeaza-te!
-Scuza-ma, m-a cam luat valul...spune sarutandu-ma rapid

Eu ies din masina, apeland la Ravenna. Sper sa raspunda, daca nu, suntem pierduti...

    In acest timp in masina lui Madix

-Da muzica mai tare, trebuie sa simt ritmul muzicii Madix!

(Madix era cea care conducea masina. Ravenna se afla pe bancheta din spate cu Harry, iar iubitul lui Madix, Felix, era in dreapta ei.)

-Madix da muzica mai tare. Bineinteles ca la radio, era o manea :))

Cei din masina nu erau fani ai muzicii, dar mai fredonau cateodata vreo piesa doar pentru a se amuza.

Deodata muzica era la maxim, nu se mai putea vorbi in masina, pentru ca nu auzeai nimic.

Ravenna deodata incepe:

-"Da da, pe balans, pe balans (corul) eu nu te las, nu te las, nu te las.... Te iubesc inimioara mea si nu te pot uita!...7 zile din 7...cuba cuba cuba...a venit nebuna de Ravenna!"

Telefonul Ravennei suna de zor, dar aceasta nu-l auzea...

Ce-ar fi dacă...? (Justin Bieber)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum