Buz gibi soğuk ifademle yavaşça telefona uzandım. Mermerden aldığı soğuğu bana aktararak kısa bir şok yaşamama neden oldu, hiçbir şey olmamış gibi tuşa basılı tutarak telefonun açılmasını bekledim. Siyah ekran son bulduğu anda şifreyi tuşlayarak arama ekranına geldim ve işte orada.
Son arananlarda öylece duruyor. Üzerine dokunduğum gibi kulağıma götürdüğüm telefon beklediğimin aksine bir tepki verdi. Telesekreterin şu sözleri beynimde yankılandı:
"Aradığınız numara kullanılmamaktadır."
"Hayır" dedim kendi kendime. Bu olamaz. Az önce aradığım numara nasıl olur da bu halde olabilirdi. Arama kayıtlarına baktım.
Tüm aramalarda başarılı bir şekilde kayıt yapan cihaz, son aramada sanki arızalıymış gibi bir kayıt yapmıştı. Dinlemeye başladım:
"Aradığınız numa-"
"A-Ar-Aras ?"
"-ra kullanılmamaktadır."
"Aras orda mısın ? Lütfen cevap ver. Aras bana cevap ver. Seni duyuyorum Aras lütfen bir cevap ver."
"Lütfen tuşladığınız numarayı kontrol ediniz."
"Şükürler olsun, Aras bana neden bunu yaptın, lütfen cevap ver ?
Karşıdan bir cevap olmamasının üzerine söylediğim sözlerin büyük bir kısmını da hatırlamıyorum. Dinlediğim konuşmayı tekrar tekrar dinledim. Yine bir şey yok.
Saatlerin ardından küçük bir ayrıntı yakaladım kayıtta. 53 saniye süren kayıtta sadece 50 saniyelik kısım oynatılıyor, sondaki 3 saniye atlanıyordu.
Uzun uğraşlarımın ardından sondaki kilitlenen 3 saniyeyi açmayı başardım. Dinledim, derinden gelen yoğun bir ses. Sanki... Sanki bulanık bir fısıltı gibi. "Sildim." dedi ses.
Duyduğum şeylerin üzerinde düşünmem kafamın gittikçe daha da bulanmasına neden oldu. İlk aklıma gelen şey, konuşmaların silinmesi oldu. Ama bunun yapılabilmesi için gerekli bir sebep yoktu. Ayrıca o kadar ciddi bir şey olduğunu düşünmüyordum.
Belki de o an Arafıma dönmeyi istedim bir anda. Değişsem de, değiştirilsem de yinede beni o çıkmaz sokaktan çıkaran şey yine onun konuşmaları oluyordu. Denedim, yapamadım.
Sorunu bu sefer tek başıma çözmeyi değilde başkalarını kullanmayı denemeye karar verdim. İlk olarak Rüzgar ı aradım. Aras'ın en yakın arkadaşı. Ayrıca bilgisayardan falan da iyi anlıyor sanırım. Neden telefonda iyi olmasın ?
Numarasını tuşladıktan sonra gelen çevir sesini büyük bir şevkle dinledim bu sefer. Değerini bir kez daha anladım. Öksürükler ile telefonu açtı Rüzgar :
"Alo, kimsin?"
"Benim, Aras'ın kız arkadaşı. Yani eskiden öyleydim.."
Rüzgar, sözlerimin altında yatan kırıklığı duyabilmişti. Aras ismini duyar duymaz, konuşmalarına çeki düzen verdi.
"Arya ? Uzun süredir seni aramadım. Kusura bakma. Nasılsın, alışabildin mi ?"
Tedirginliğini telefondan bile anlayabilmiştim.
"Biliyorum. Zarftaki yazıyı okudum. Kendini kasma bana her şeyi anlat. Neden bana bunu yapıyor ?"
Rüzgar yenilmişliğin verdiği solukla konuşmaya başladı.
"Hey şeyin bir sebebi var Arya. Ölümüne mazeret olarak bulduğumuz kavga gerçek ama barda gerçekleşmiyor. Olay iki şirket arasında.
Aras aslında yazılım konusunda gerçekten başarılı biri ve seneler öncesinde kendini bir şirkete kullanılmak üzere girmişti.
Seninle tanıştıktan sonra işten ayrılmayı istedi. Şirket kabul etmeyince tartışma çıktı. Günden güne şirket üzerindeki baskısını arttıran Aras'a karşı şirket, senin canın ile Aras'ı tehdit etti.
Buna çok sinirlenen Aras rakip şirkete yazılımları sızdırdı ve iki şirketi birbirine düşman etti. Senin canının peşine düşen bu şirket için Aras seni öldürdü.
Biliyorum çok şaşıracaksın ama burada ölü olan o değil, sensin. Çevreni kendi tasarladı. Kendini farklı bir şehre taşıdı ve senin öldüğün bir çevre yarattı. Yani her şey senin için, lütfen onu anla, lütfen."
Duyduklarımı hazmetmem için zamana ihtiyacım vardı.
Ne yani ? Yaşadığım hayat bir düzen miydi ? Her şey tasarlanmış mıydı ? Beni sözde öldürdüğünü sanan Aras, beni şuan gerçekten öldürdüğünü farkedemeyecek kadar aptal mıydı ?
"Peki ona ulaşma şansım var mı ?
"Dediğim gibi yeni bir hayatın içine girdi. Ben bile gittiğinden beri onunla sadece bir kere görüşebildim. Bunu anlayabileceğini umuyorum."
Şimdi sürükleniyorum işte.
Unutulmuş.
Aldatılmış.
Kırılmış.
****
Arkadaşlar biraz geç oldu farkındayım ama elimden geldiğince hikaye seyrine el koyacak bir bölüm olmasını istedim umarım beğenirsiniz. Yorum atmayı ve oylamayı unutmayın. Medyadaki Rüzgar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölgelerde Saklanan
Genç Kız EdebiyatıGeleceğini bağladığı ip kopan bir kız düşünün. Kırılmış, dağılmış, terkedilmiş bir kız. Sevgi ölümün bile boşluğunu doldurabilir mi? Oysa o dönecekti. ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Neden bu karanlıkta senin ışığına koşmak zorundayım.İnsanların delip geçen bakışl...