TIMPUL ESTE PREȚIOS!

421 23 0
                                    

Orice s-ar întâmpla, tu trebuie să rămâi puternic! Nu lăsa pe nimeni să te facă să crezi altceva

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Orice s-ar întâmpla, tu trebuie să rămâi puternic! Nu lăsa pe nimeni să te facă să crezi altceva. Nu lăsa pe nimeni să îți strice buna dispoziție. Tu știi cine ești, tu știi ce poți și nu trebuie să demonstrezi nimic nimănui. Nu ai nevoie de nimeni să îți confirme asta și nici nu ai nevoie să te compari cu altcineva fie în sens pozitiv sau negativ. Fiecare dintre noi este unic și nu este loc de nicio comparație cu altcineva. Te-ai gândit vreodată câți oameni au fost lângă tine cu adevărat? Câți ți-au alinat durerile? Câți au renunțat la confortul lor pentru tine? Câți dintre ei au făcut sacrifici doar ca să te vadă fericit? Probabil că da sau nu. Poate că nu îți dai seama de unele lucruri pe moment, dar pe parcurs ce timpul trece, începi să conștientizezi ce și cine contează cu adevărat. Cât de repede trec anii. Poate mult prea repede. Și cea mai mare greșeală pe care o facem noi este că nu știm să ne bucurăm de moment și să prețuim ceea ce avem. Oamenii se lasă mereu influențați și astfel ajung să facă lucruri pe care nu doresc să le facă.

Unii oameni se lasă convinși de cuvinte

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Unii oameni se lasă convinși de cuvinte. Pe alții îi conving faptele. Pe mine nu mă mai convinge nimic. Știu că omul îți poate face azi cel mai mare bine, ca mâine, fără motiv, să-ți facă rău. Avem timp pentru toate. Să dormim, să alergăm în stânga și în dreapta, să repetăm ce am greșit și să greșim din nou. Să-i judecăm pe alții și să ne absolvim pe noi înșine. Avem timp să citim și să scriem, să corectăm ce am scris, să regretăm ce am scris. Eu ador să scriu. Mă eliberează de tot, de probleme, de stres, de absolut tot. Și mă liniștește. Avem timp să facem proiecte și să nu le respectăm. Avem timp să ne facem iluzii și să răscolim prin cenușa lui mai târziu. Avem timp să privim norii când cerul este senin, sau stelele noaptea. Avem timp să ne alungăm întrebăriile și să amânăm răspunsurile. Avem timp să distrugem un vis, dar avem timp să îl reinventăm. Avem timp să ne facem prieteni, și să îi pierdem, din greșeli banale sau din cauza unor probleme reale. Avem timp să primim lecții și să le uităm după aceea. Avem timp să primim daruri și să nu le înțelegem sau să oferim daruri fără motiv. Avem timp pentru toate, numai dacă vrem cu adevărat să ne facem timp pentru aceste lucruri. Nu uita: TIMPUL ESTE PREȚIOS!

Dincolo de cuvinteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum