Mulți spun că e foarte greu să fii o femeie singură. Din cauză că ei cred că toată viața ai nevoie de un bărbat alături cu care să împarți timpul. Dar tu ai nevoie de un bărbat ca să te înțeleagă. Nu de unul care nu face altceva decât să te rănească. Sufletul unei femei are nevoie de o perioadă de liniște după atâtea nopți în care a plâns pentru omul de lângă ea. Pentru toate acele minciuni pe care le-a auzit. Pentru toate momentele când a suferit. Are nevoie de liniște și pace.
Să fii o femeie singură într-o lume în care există relații bazate doar pe minciuni și interes este un act de curaj, un prilej de odihnă pentru suflet. Să fii o femeie singură, reprezintă cea mai bună ocazie să te redescoperi, să îți amintești cât de frumoasă și minunată ești și că meriți tot ce e mai bun pe lunea asta. Este cea mai bună ocazie să uiți de toate momentele când sufletul tău plângea. Să uiți că cineva te-a rănit vreodată. Ceea ce nu știi nu te afectează. O femeie singură, este o femeie puternică. Pentru că ea a avut curaj să își ia inima-n dinți, să refuze să mai trăiască în minciuni alături de altcineva. O femeie care a decis că vrea să fie singură, este acea femeie care a fost rănită și a decis că e timpul să nu se mai complacă în minciuni.
Să fii o femeie singură, după ce ai trecut printr-o perioadă dificilă te poate ajuta să îți alegi în viitor aceea persoană cu care poți construi imperii, iar voi să fiți regii în castelul vostru.
CITEȘTI
Dincolo de cuvinte
RomanceFiecare amintire prețioasă din viața ta, începe cu un zâmbet, o îmbrățișare, o lacrimă sau un râs din toată inima.