REPUTAȚIA PROASTĂ A UNEI FEMEI

31 3 0
                                    

Reputația proastă a unei femei este cauzată, de cele mai multe ori, de gura prea vorbăreață a unui bărbat. Un domn va păstra doar pentru el ceea ce a trăit cu o femeie.

Să o strângi la pieptul tău atunci când devine ezitantă; să o săruți pe frunte atunci când e tristă; să îi oferi haina ta atunci când e răcoare afară și o vorbă dulce atunci când îi e răcoare în suflet; să îi desenezi un zâmbet atunci când nici ea nu crede că mai poate zâmbi și să îi rămâi alături atunci până când și ea s-ar părăsi.

Grija față de femeia iubită e privită de mulți ca o slăbiciune. WRONG!
Ăștia sunt copiii crescuți de mame strivite de niște soți care se comportau acasă ca niște șefi. De cele mai multe ori la serviciu "șefi" își pupau în cur superiorii, dar veneau acasă cu gura mare. Cavaleria nu înseamnă subordonarea față de femei, ci atenție. Și îți trebuie forță pentru asta. Limbajul vulgar e un semn de masculinitate. WRONG AGAIN!

Nu orice femeie poate fi înlocuită. Unele sunt odată-n viață. Dacă găsești o fată care are o inimă bună, te tratează bine, te face una din prioritățile ei, face lucruri pentru tine și familia ta, toate fără a fi solicitată, trebuie să înțelegi faptul că aceea fată trebuie prețuită. Tot ce face pentru tine este din pură bunătate, considerație și dragoste. Dacă vreodată vei fi atât de prost încât să o pierzi, pentru că tu crezi că poate să fie înlocuită, să știi că tu ești cel care pierde, nu ea.

Dincolo de cuvinteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum