Fidel nu e ăla pe care îl suni în fiecare oră
ca să-l controlezi, să vezi ce face și cu cine. Fidel e ăla căruia îi dai toată libertatea și el oricum rămâne la tine.
Niciodată nu am suportat genul acela de relații unde atât el cât și ea stau și se controlează unul pe celălalt. Unde e încrederea? Ce s-a întâmplat cu ea? Ce relație e aia? Problema din ziua de astăzi este că nu mai există această încredere. Efectiv a dispărut. Femeile sunt prea geloase. Bărbații sunt prea geloși. Și pentru ce? Unde duce asta? Nu rezolvăm nimic dacă stăm și ne scoatem ochii de fiecare dată când el iese în oraș cu băieții, sau ea este în club și se uită alți bărbați la ea. Nu trebuie să te schimbi pentru a iubi, trebuie să iubești pentru a te schimba.
Tu încearcă să nu devii ceea ce alții au fost cu tine. Dacă ai fost într-o relație toxică în care partenerul/partenera te-a înșelat, asta nu înseamnă că și următoarea persoană o să facă exact la fel. Tu ce crezi că înseamnă să fii fidel?N-am căutat niciodată dovezi că un bărbat înșeală. Dar au un soi de adicție pentru dovezile de iubire. Nu vă irosiți în gelozii, nu căutați în telefoane, și buzunare, nu pândiți din boscheți și nici nu concepeți scenarii halucinante. Iubirea simte când e dusă, e la fel cum știe când e întreagă și doar pentru un suflet pereche. Gelozia, circul, suferința bănuielile purulente sunt o boală cruntă, care lasă atâtea sechele. Lăsați-vă simțurile să fie fericite, nu le dați arme și muniție de război, căci vor trage în voi și vă vor lăsa răni cumplite. Să iubim ni se potrivește cel mai bine decât să ne îndoim, să bănuim, să scotocim. Când instinctul te trage de mânecă, poate are dreptate, dar nu încerca să convingi cocoșul să latre, nici furnica să meargă în două picioare. Tu trebuie să înțelegi că nimeni, absolut nimeni nu este proprietatea ta și nu ai niciun drept să îi spui ce să facă și când. Fiecare are dreptul să spună și să facă ce vrea. Tu trebuie să ai încredere. În primul rând să ai încredere în tine și apoi în cel de lângă tine. Dacă vrea să fie alături de tine, crede-mă o să fie, indiferent de orice. Iubiți ceea ce știți că nu veți mai întâlni a doua oară. Trebuie să privim lucrurile dincolo de aparențe. Să înțelegem faptul că viața este mult prea scurtă pentru aceste "gelozii". Acele cuvinte aruncate la nervi nu duc nicăieri. De fiecare dată încearcă să rezolvi situația cu calm. Nu așteapta momentul potrivit.. momentul perfect.. pentru a face un lucru. Profită de moment și fă-l tu perfect. Nu îl lăsa pe omul de lângă tine să plece plângând. Ține-l lângă tine și spune-i că totul o să fie bine.
CITEȘTI
Dincolo de cuvinte
RomanceFiecare amintire prețioasă din viața ta, începe cu un zâmbet, o îmbrățișare, o lacrimă sau un râs din toată inima.