Tu plângi pentru o persoană, iar ea râde cu alta. Unii oameni fumează, alții beau, iar alții se îndrăgostesc incurabil. Fiecare moare în felul său. Ajungi în momentul, când poți primi și o mie de lovituri, că tu nu mai simți nimic.
- Mi-e dor de tine, să știi. De gura ta, de ochii tăi. De tine, rece și gol sau cald și tăcut. Mi-e dor de tine fericit. De tine tandru și puternic mi-e dor. Mi-e dor de cine păreai fi când erai cu mine. Mi-e dor de liniștea și tăcerea ta. De chipul tău mi-e dor. Și nu mi-e dor dacă nu îți era la fel. Mi-e dor de dragostea ta, dar și de a mea mi-e dor atât de mult. Mi-e dor să știu că mă aștepți acasă. Mi-e dor de o cafea amară. De îmbrățisarea ta, de un "bună dimineața", de tot. Mi-e dor de mine când eram cu tine. Mi-e dor să știu cine din noi a renunțat primul. Intr-o zi, când nu îmi va mai fi dor, voi știi. Atunci voi avea grijă la cine să renunț. Atunci voi avea grijă pe cine să iubesc.
Cu timpul acest dor pe care îl simți dispare. Nu îți pierde niciodată timpul cu persoane pentru care nu însemni nimic. Ai simțit vreodată că ceva pur și simplu se schimbă în tine? Te trezești pur și simplu într-o dimineață și nu îți mai e dor. Simți că îți lipsesc amintirile, dar de data asta doar amintirile.. Nu îți mai lipsește el, nu mai vrei să dai timpul înapoi, nu-l mai vrei pe el. Nu mai simți nevoia să plângi, să îi verifici profilul de Facebook sau când a fost ultima dată online pe Whatsapp. Nu mai simți nevoia să îl suni doar ca să îi auzi vocea, chiar nu mai vrei să îl vezi. Nu mai simți furnicături în tot corpul când se uită la tine și nu-ți mai bate inima foarte tare când îți vorbește.. Vrei să știi adevărul? Ai trecut peste. Peste ce? Peste toate lacrimile, nopțile nedormite și amintirile cu el. Cum? Cu timp! Lasă-mă să te felicit și să îți spun un mic secret: Abia de acum o să îți găsești iubirea vieții tale.
CITEȘTI
Dincolo de cuvinte
RomanceFiecare amintire prețioasă din viața ta, începe cu un zâmbet, o îmbrățișare, o lacrimă sau un râs din toată inima.