Într-o zi îți va fi dor de mine. Atunci îți vei da seama că ai greșit când ai renunțat la mine, când m-ai lăsat să plec. Atunci nu vei mai putea să aștepți să lași timpul să treacă pur și simplu. Atunci îți vei da seama că te-am iubit. Îți va fi dor să mă strângi la pieptul tău, îți va fi dor de sărutările mele, de mângâierile mele. Îți va fi dor să petreci timp cu mine. Vei sta să te gândești cum să dai de mine, să mă suni și să îmi spui cât de mult îți lipsesc. Vei încerca să găsești o explicație pe care să mi-o spui, o explicație pe care nu am primit-o niciodată din partea ta și pe care mi-aș fi dorit-o atât de mult. Și toate acele cuvinte se vor rezuma la "îmi lipsești atât de mult".
Nu ai idee cât de mult îmi lipsești tu mie. Nu ai idee cât de mult mă gândesc dacă ești bine, dacă ești fericit. Și sincer, îmi pare atât de rău că nu ți-am oferit atenția pe care o meritai, că nu am reușit să te fac fericit. Dupa tot ce s-a întâmplat, îmi place doar să arunc vina pe mine și să spun că eu sunt cea care a greșit. Nu îmi dau seama încă unde am greșit și ce ar trebui să repar. Vei înțelege că timpul schimbă și învață multe, dar nu vindecă și dorul pe care îl porți pentru persoana dragă. Într-o zi vei dori să îmi fii alături, vei dori să îți depășești orgoliul și să petreci timp cu mine. Acum nu realizezi ce contează cu adevărat în viață. Acum vezi doar ceea ce vrei să vezi. Doar stai și te aventurezi în femei ușoare și distracții. Dar cu trecerea timpului vei dori să cauți niște răspunsuri. Eu rămân aici în umbră, în singurătate și îmi promit că într-o zi îți va fi dor de mine pentru că ne întoarcem mereu acolo unde rămâne o parte din noi.
CITEȘTI
Dincolo de cuvinte
RomanceFiecare amintire prețioasă din viața ta, începe cu un zâmbet, o îmbrățișare, o lacrimă sau un râs din toată inima.