MOTIVUL PENTRU CARE M-AI VĂZUT RÂZÂND

86 6 0
                                    

Poți să-ți amintești din când în când, că ai fost motivul pentru care m-ai văzut râzând

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Poți să-ți amintești din când în când, că ai fost motivul pentru care m-ai văzut râzând.
Mă uit pe geam și tot ce îmi trece prin cap este felul cum a trecut timpul. Felul în care îmi e dor de tine, de tine cu totul: de zâmbetul tău, de ochii tăi, de modul tău de a ne împăca, de acel "iartă-mă" aruncat la momentul potrivit salvând atâtea lacrimi ce aveau să se usuce pe obrajii mei fierbinți și roșii exact ca picăturile de ploaie pe asfaltul fierbinte de vară. Îmi e dor pur și simplu de mesajele alea lungi care îmi făceau dimineața mai bună, alea care îmi lipsesc exact cum îi lipsește cerului stelele în nopțile înnorate. Uneori îmi e dor de alintările alea inventate pe loc care aduceau la pachet un zâmbet pe toată ziua. Parcă îmi lipsesc împăcările alea lungi și dulci care erau la fel de frumoase ca urmele lăsate de avioanele din depărtare pe un cer însorit. Uneori îmi e dor de noi cei de la început... Toate trec. Dar vreau ca tu să rămâi.

- Cât de greu îți este să vezi că te iubesc?
- Nu vreau să văd că mă iubești, vreau să
simt că mă iubești.

Ultima postare pentru tine. Cu asta, vreau să spun câte ceva, înainte să îți dau drumul. Știu, nu ești al meu, și nici nu ai fost. Poate că nu ți-am dat destulă libertate, poate nu am fost ceea ce ți-ai dorit, poate am greșit, dar niciodată nu ți-as fi făcut rău cu intenție și ți-am zis chestia asta de multe ori. Știi cum e, cine iubește, iartă, și în primul rând, nu pleacă niciodată când situația devine complicată. De aici, să tragi concluzii, pentru că eu am făcut-o. Da, am greșit; da, am făcut lucruri sau am spus lucruri pe care le regret, dar nu mai pot da timpul înapoi. Ce ai făcut tu, dovedește multe. Erai totul pentru mine, știu că poate nu crezi asta, dar te iubeam din suflet. Mi-am dat seama datorită ție, cât de mult pot iubi o persoană și o să am grijă cui să îi mai ofer dragostea asta.

Am stat, te-am așteptat în fiecare zi, în fiecare secundă până acum. M-am comportat de parcă eu trebuie să fiu iertată, dar nu era așa, trebuia să ne iertăm reciproc, trebuia .. dacă într-adevăr voiai. Scuzele sunt doar scuze. Nu știu ce crezi despre mine, sau ce ți-au zis prietenii tăi, pentru că și ei au legătură cu ce s-a întâmplat cu noi. Mereu am fost sinceră cu tine, și cel mai important este că, știu că nu am făcut nimic atât de rău încât să nu mă poți ierta, și știi și tu asta, dacă ai știi cum a fost totul de fapt. Puteam trece peste orice, dar eu am fost singura care voia asta. Așa că am realizat multe chestii. Nu, nu eu sunt personajul negativ în această poveste, și nu, nici tu. Trebuie să REALIZEZ că NU eu sunt cea care a pierdut o persoană care mă iubea, ci tu.

Mereu voi fi aici. Dacă ai nevoie, orice s-ar întâmpla, te poți baza pe mine, chiar dacă nu vorbim. Tot ceea ce am făcut, sau nu am făcut, nu mai contează, fiindcă eu te voiam numai și numai pe tine. Tine minte asta, și poate că și acum e așa, doar că realizez că e prea târziu. Ai renunțat, așa că am să renunț și eu, pentru că am obosit să aștept degeaba. Da, renunț, pentru că doar eu știu câte zile și nopți am plâns după tine, cât de mult te iubeam și prin ce perioadă am trecut, in timp ce tu, sincer, habar nu am ce făceai. Aș vrea să mai vorbim, chiar aș vrea, să știu ce faci, dacă ești bine, cum o mai duci, dar nu sunt eu cea care trebuie să înceapă conversația. Asta a fost tot. Ai grija de tine.

După mult timp, aseară am stat și m-am gândit la mine și la sufletul meu

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

După mult timp, aseară am stat și m-am gândit la mine și la sufletul meu. Am stat și m-am gândit prin câte a trecut sufletul ăsta și încă rezistă. Azi, ma uit la mine și sunt recunoscătoare că nu am renunțat, că am făcut față multor dureri. Poate e așa cum e vorba aia "Dumnezeu îți dă atât cât poți să duci". A trecut un an. Un an de când nu mai știu nimic de tine. Astăzi m-am trezit fericită. Mi-am dat seama că în sfârșit m-am vindecat de tine. Mi-am dat seama că nu mai simt nimic pentru tine. Sentimentele pur și simplu au dispărut. Știam că o să vină ziua asta. Am așteptat-o cu nerăbdare. Acum.. acum mă simt liberă.. de tine.. de tot ce mă ținea legată de tine. Mă simt fericită. Un alt om. Și in sfârșit mi-am dat seama că tot răul pe care mi l-ai făcut, a fost cu un scop. Să devin femeia puternică de astăzi. Și pentru asta pot decât să îți mulțumesc. Acum e rândul meu să fiu fericită.

Dincolo de cuvinteUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum