Învață să prețuiești ce ai. Nu renunța la cel ce te iubește, pentru o simplă ceartă. La un moment dat vei ajunge să îți dai seama că au fost momente în care trebuia să îl săruți, să îl strângi în brațe, în loc să țipi la el. Îți va părea rău că nu ai lăsat mai mult de la tine și că ai avut orgoliu prostesc. Oricât de mult îți greșește o persoană, dacă simți că este acea persoană de care tu ai nevoie în viața ta, nu o lăsa să plece. Explică-i unde a greșit și spune-i că nu te simți bine când se poartă așa, dar nu pleca. Ar fi mult mai bine dacă nu am arunca la gunoi lucrurile stricate, ci am încerca să le reparăm. Îndoielile ucid mai multe vise decât ar putea eșecurile vreodată. De ce ne lăsăm prostiți de niște cuvinte aruncate în vânt? De ce ne dorim atât de mult să rănim pe cineva? De ce este omul atât de rău și invidios? Faptele întotdeauna demonstrează de ce cuvintele nu înseamnă nimic. Trebuie să învățăm să ascultăm mai bine și să citim printre rânduri. Trebuie să știm când să vorbim și când e cazul să nu spui nimic. Dar întotdeauna trebuie să îți găsești curajul să spui ceea ce simți. Trebuie să te faci înțeles, pentru ca cel de lângă tine să perceapă mesajul exact așa cum trebuie.
De cele mai multe ori ceea ce auzi este o opinie, nu adevărul. Fiecare dintre noi vedem și percepem lucrurile diferit. Pentru că suntem diferiți. Suntem speciali. Și asta este în regulă. Ceea ce vezi este o perspectivă, nu realitatea. Adevărata schimbare este cea interioară. Lasă lumea exterioară așa cum este ea. Atunci când schimbi modul de a privi lucrurile, și lucrurile pe care le privești se vor schimba. Scopul nu este să devii mai bun decât alt om, ci să devii mai bun decât tine.
Tu trebuie să fii schimbarea pe care ai vrea să o vezi în lume.
CITEȘTI
Dincolo de cuvinte
RomanceFiecare amintire prețioasă din viața ta, începe cu un zâmbet, o îmbrățișare, o lacrimă sau un râs din toată inima.