Sunt oameni care intră în viața ta și rămân acolo. Sunt oameni care intră în viața ta și apoi pleacă. Aceștia sunt pasageri. Nu ne dăm seama de la bun început care dintre ei o să rămână alături de noi până la sfârșit, pentru că niciunul nu ne oferă o garanție. Sunt persoane care pleacă din viața ta, chiar dacă noi nu ne dorim asta, chiar dacă nu le-am făcut niciun rău. Ei pur și simplu pleacă și nu se mai întorc. Și știi când se întâmplă asta? Exact atunci când ai cea mai mare încredere în ei, când crezi că poți să te bazezi pe ei în orice situție, ei decid să plece și să te lase baltă. Să lase totul în urmă ca și când nimic nu ar fi existat. Și doare. Doare rău, când vezi atâta indiferentă în omul în care aveai cea mai mare încredere. Nu este ușor să accepți sau să înțelegi decizia lor de a pleca. Nu este ușor să mergi mai departe pe drumul tău, fără persoanele cu care erai obișnuit să petreci cea mai mare parte din timp și să faceți aproape orice împreună. Și cu toate acestea, noi trebuie să învățăm cum să pierdem. Trebuie să acceptam faptul că nu putem să obligăm pe nimeni să rămână în viața noastră, dacă el nu își dorește asta. Știi cum se spune, dacă iubești pe cineva, îl eliberezi.
Eu așa am procedat. Nu am ținut pe nimeni lângă mine cu forța. Mereu am pus pe primul loc binele și confortul lor față de dependența mea de a sta lângă ei. Nu i-am forțat, i-am lăsat să aleagă ceea ce îi face fericiți. Eu am fost fericită că i-am avut în viața mea, chiar și pentru o perioadă scurtă de timp și că m-au făcut să zâmbesc. Chiar dacă m-au părăsit, nu am cum să îi urăsc și nici nu vreau. Au fost parte din viața mea și chiar nu mă gândeam vreodată ca o sa ma părăsească. Însă au facut-o. Si din aceasta cauza trebuie sa trăim cu ideea ca oamenii sunt pasageri in viata noastră. Că oamenii vin și pleacă din viața noastră așa cum și noi venim și plecăm din viața lor la un moment dat.
CITEȘTI
Dincolo de cuvinte
RomanceFiecare amintire prețioasă din viața ta, începe cu un zâmbet, o îmbrățișare, o lacrimă sau un râs din toată inima.